Off Topic-ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tähän ketjuun voi kirjoittaa mitä tahansa viestejä, kunhan se vain menee ohi ketjun aiheen.

Tulen huolehtimaan siitä, että ilmiannan moderaattoreille jokaisen viestin, joka sotii ketjun henkeä vastaan.

Sivut

Kommentit (7172)

Vierailija

Valas ei ole kala, se on nisäkäs. Nih.. ja luonto on myös julma ja luonnonsuojelu on myös julmuuden suojelua mutta..

Vierailija
anomalia
Tähän ketjuun voi kirjoittaa mitä tahansa viestejä, kunhan se vain menee ohi ketjun aiheen.

Tää on vähän mahdoton tehtävä kun aihe on Off Topic ja pitäis sit pyrkiä on tai in topiciin mutta ei oo tietoo että mitä se mahtaa olla. Jos kirjoittaa off topic niin se on ketjun aiheen mukaista ja tulee sanomista.

Vierailija
Pönni
anomalia

Tää on vähän mahdoton tehtävä kun aihe on Off Topic ja pitäis sit pyrkiä on tai in topiciin mutta ei oo tietoo että mitä se mahtaa olla. Jos kirjoittaa off topic niin se on ketjun aiheen mukaista ja tulee sanomista.

Älähän nyt. Viestisi on hyvä. Se ei sisällä yhtään informaatiota ja ei liity mihinkään.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
anomalia
Pönni
anomalia

Älähän nyt. Viestisi on hyvä. Se ei sisällä yhtään informaatiota ja ei liity mihinkään.

Ei kannata lähteä ilman myssyä kalalle pakkasella. Voi paleltua korvat.

Hämmentää.

Toope
Seuraa 
Viestejä21350
Liittynyt23.7.2006
anomalia
Tulen huolehtimaan siitä, että ilmiannan moderaattoreille jokaisen viestin, joka sotii ketjun henkeä vastaan.

Olet siis natsi. Tämän väitteen jälkeen minun ei tarvitse perustella yhtään mitään. prkl.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Vatkain
anomalia

Ei kannata lähteä ilman myssyä kalalle pakkasella. Voi paleltua korvat.

Turvauduit heti ad hominem-argumenttiin ja hävisit tämän väittelyn.

Vierailija
Toope
anomalia

Olet siis natsi. Tämän väitteen jälkeen minun ei tarvitse perustella yhtään mitään. prkl.

Esitä väitteesi perusteeksi evidenssiä tai ilmiannan sinut modelle.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
anomalia
Turvauduit heti ad hominem-argumenttiin ja hävisit tämän väittelyn.

Tuskan ahjossa kerran suli
sydämeni kova ja hiljainen
sitä liekit löi ja sen korvensi tuli
ja itse kuolema takoi sen

Nyt kuolema aseellas raskaimmalla
lyö, iske! enää en murtua voi
Minun sydämeni helisee moukarin alla
ja mitä kovemmin sä lyöt, sitä syvemmin se soi

Saima Harmaja. On mun lempiruno tuo Taottu Sydän ♥

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Reiska
Kolme menny, eli olen vasta puolvälissä.. Noo yks vielä ja sitte nukkumaan!

Kannattaa harventaa mansikantaimet ettei ne homehu. Ja ei myöskään kantsi lannoittaa niitä liikaa.

Hämmentää.

Reiska
Seuraa 
Viestejä4854
Liittynyt6.5.2007
Vatkain
Reiska
Kolme menny, eli olen vasta puolvälissä.. Noo yks vielä ja sitte nukkumaan!

Kannattaa harventaa mansikantaimet ettei ne homehu. Ja ei myöskään kantsi lannoittaa niitä liikaa.

Otan neuvosta vaarin. Tai en sittenkää, kun en harrasta vanhempia, enkä miehiä ja varattukkin vielä.

Yrittäkää ymmärtää, oli pitkä ja rankka työpäivä tänään ja huomen pitäs jaksaa toinen mokoma. Lisäks pomo huutaa miulle kun sen seuraavan kerran nään, että nii..

Per se

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Reiska
Otan neuvosta vaarin. Tai en sittenkää, kun en harrasta vanhempia, enkä miehiä ja varattukkin vielä.

Yrittäkää ymmärtää, oli pitkä ja rankka työpäivä tänään ja huomen pitäs jaksaa toinen mokoma. Lisäks pomo huutaa miulle kun sen seuraavan kerran nään, että nii..

Velipojat kävi tänään kahvilla.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat