EHE EHE

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jänis käveli pitkin tietä, kunnes sitä vastaan tuli kettu.
-Tiedätkös kuoma, mitä on logiikka? kettu kysyi.
-En ole koskaan kuullutkaan, vastasi jänis.
-Annan esimerkin. Onko sinulla tulitikkuja? kysyi kettu
-Onhan minulla, jänis taas vastasi.
-Sitten varmaan poltat, totesi kettu.
-Niinhän poltankin, vastasi jänis.
-Ja viinaakin menee? päätteli kettu.
-Niinhän sitä, vastasi jänis hieman vaikeana.
-Käyt varmaan sitten naisissakin (naaraissakin)?
-Tuleehan sitä käytyä, jänis punastui.
-No sittenhän sinulla seisoo, totesi kettu.
-Näin on kuoma, jänis vastasi.
-Katsos jänis, sellaista on logiikka, sanoi kettu ja jatkoi matkaa.

Jänis tunsi viisastuneensa ja jatkoi myös matkaa. Se tapasi oravan.
-Orava kamuseni, tiedätkös mitä on logiikka? se kysyi.
-En kyllä tiedä, vastasi orava.
-Annan esimerkin, jänis sanoi, onko sinulla tikkuja?
-Ei ole, vastasi orava.
-No sitten sinulla ei varmaan seisokkaan, totesi jänis, katsos sellaista on logiikka.

HEH

ja toinen...

Erään talon emäntä katseli pirtin katolle. Kun ukko saapasteli akan viereen, alkoi akka tuumailla: "Pitäisi tuo vuotava katto paikata..." Ukko pani kädet puuskaan ja tuumasi: "Vittu mä mikään remonttimies oon!"
Hetken myöhemmin akka virkkoi ukolleen: "Pitäisi tuo perunamaa myllertää..." Taas ukko laittoi kädet puuskaan ja totesi: "Vittu mä mikään puutarhuri oon!"
"No pyydän sitten naapurin isäntää, se on ainakin käsistään kätevä", akka sanoi. Naapurin isäntää pyydettiin apuun ja hyvin se hommansa hoitikin, nopeasti ja huolella. Kun ukko ja akka sen jälkeen istuivat pirtin portailla, tuli ukolle mieleen miten naapurille maksu annettiin.
"Me sovittiin siitä eilen, se kysyi leivonko pullaa vai annanko pillua", akka tuumasi virne naamallaan.
"NO MITÄ SÄ SITTEN VASTASIT?!" ukko kysyi vihaisena. Akka laittoi kädet puuskaan ja tiuskaisi: "Vittu mä mikään leipuri oon!"

Tyrsk kika kika

Kommentit (1)

Vierailija

Kolmetoistavuotias poika tuli kysymään isältään:

- Isä, mikä ero on periaatteella ja käytännöllä?
- No tehdäänpä näin. Kysäisepäs äidiltä, että antaisiko hän kenelle tahansa miehelle, siis ihan kenelle tahansa, jos saisi kaksi miljoonaa euroa siitä hyvästä?
- Häh? Miks?
- Kysy nyt vaan.

Poika meni kysymään:

- Äiti! Antaisitkos sä vaikka rekkamiehelle, jos saisit kaksi miljoonaa?
- Noh noh! Mitäs sinä nyt tuollaisia?
- No oikeesti?
- Tiukka kysymys. Kaksi miljoonaa on paljon rahaa. Kyllä minä luulisin, että kyllä. Kyllä, kyllä.

Poika sen isälle kertomaan. Isä käskee kysymään samaa asiaa seitsemäntoistavuotiaalta isosiskolta.

- Sisko hei! Ant...
- Lähe vetään!!!!
- Ei ku kuuntele. Antaisitko kelle äijälle vaan, jos saisit siitä kaksi miljoonaa?
- No heti! Millistäki!

Ja isälle kertomaan.

- Mutta isä, miten tää nyt liittyy siihen mun kysymykseen?
- Odotahan. Entä sinä itse, antautuisitko sinä miehelle kahdesta miljoonasta?
- Yäk! En! Tai no kaks miljoonaa, ehkä. Joo. Mutta miten tää nyt liittyy mihinkään?
- No siten, poikani, että PERIAATTEESSA meillä on nyt kuusi miljoonaa euroa, mutta KÄYTÄNNÖSSÄ meillä on vain kaksi kallista huoraa ja yksi hinttari.

Uusimmat

Suosituimmat