Mieli on väkivaltanen

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Koulukiusaaminen on minun mieleni turruttanut väkivaltaiseksi, siis ajattelen väkivaltaisia asioita ihan luontevasti. Mutta väkivaltaisuus ei kuitenkaan näy päälle päin koska en ole sellainen agressiivinen ihminen.

Enkä ole kenenkään käyttänyt mitään väkivaltaa. Olen tännekkin palstalle joskus kirjoitellut kaikenlaisia juttuja. Toiset ovat niihin suhtautuneet negatiivisesti. Mutta itse olen vain naureskellut niille hyville jutuille.

Onko normaaleja ajatuksia tälläiset, mitä ajattelen itse ainakin pidän normaalina.

Ja enhän itse ole niitä aiheuttanut vaan ovat itse kehittyneet vähitellen.

Sen verran solmut on aivot että sinne kehittyy kaikenlaista omasta tahdosta riippumatta.

Kommentit (5)

Vierailija

Suurin osa jutuistasi kyllä todistaa että aivosi ovat todellakin solmussa ajoittain, ei sinun tarvitse sitä varten omaa topiccia pistää pystyyn. Se vielä puuttuisi jos epätieteellisten kommenttien lisäksi käyttäytyisit aggressiivisesti tällä foorumilla.

Vierailija

Kaikilla omat ongelmansa. Aika ikävää että olet joutunut koulukiusatuksi, muistaakseni olet aikaisemmin maininnut tästä asiasta.

Sinun ajatukset eivät ole normaaleja millään tapaa, yritä päästä niistä yli, ala harrastamaan jotain esim. virkkaamista, uimista jne...

Syy miksi sinuun on suhtauduttu negatiivisesti on siinä että aloittamasi jutut eivät liitty oikeastaan tieteen aloihin mitenkään.

Olinpa jyrkkä mutta jaksamisia sinulle ja hyvää viikonloppua kaikille!

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Syncis
Kaikilla omat ongelmansa. Aika ikävää että olet joutunut koulukiusatuksi, muistaakseni olet aikaisemmin maininnut tästä asiasta.

Sinun ajatukset eivät ole normaaleja millään tapaa, yritä päästä niistä yli, ala harrastamaan jotain esim. virkkaamista, uimista jne...

Syy miksi sinuun on suhtauduttu negatiivisesti on siinä että aloittamasi jutut eivät liitty oikeastaan tieteen aloihin mitenkään.

Olinpa jyrkkä mutta jaksamisia sinulle ja hyvää viikonloppua kaikille!

Kyllä jotku liittyy, mutta ei niitä joka päivä oo kirjottaa.

Vierailija
tiäremiäs
Koulukiusaaminen on minun mieleni turruttanut väkivaltaiseksi, siis ajattelen väkivaltaisia asioita ihan luontevasti
Pehmennän hieman kommenttiani. Minuakin kiusattiin koulussa siitä johtuen saatan omata tiettyjä sadistisia piirteitä nykyisin. Pitää antaa anteeksi jos vain suinkin pystyy kiusaajilleen. Koulukiusaamisen seuraukset voivat ulottua pitkälti aikuisikään saakka. Kyseessä on ihmisen alistamista joka huonolla itsetunnolla varustettuihin ihmisiin voi vaikuttaa voimakkaasti persoonallisuuden kehittymisesssä. Kyseessä ei ole mikään pieni asia vaan voidaan puhua jopa merkittävästä yhteiskunnallisesta haitasta nuorison osalta.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Echi
tiäremiäs
Koulukiusaaminen on minun mieleni turruttanut väkivaltaiseksi, siis ajattelen väkivaltaisia asioita ihan luontevasti
Pehmennän hieman kommenttiani. Minuakin kiusattiin koulussa siitä johtuen saatan omata tiettyjä sadistisia piirteitä nykyisin. Pitää antaa anteeksi jos vain suinkin pystyy kiusaajilleen. Koulukiusaamisen seuraukset voivat ulottua pitkälti aikuisikään saakka. Kyseessä on ihmisen alistamista joka huonolla itsetunnolla varustettuihin ihmisiin voi vaikuttaa voimakkaasti persoonallisuuden kehittymisesssä. Kyseessä ei ole mikään pieni asia vaan voidaan puhua jopa merkittävästä yhteiskunnallisesta haitasta nuorison osalta.

Näin on jää pysyviä jälkiä, siksi kiusaamisiin koulussa pitäisi puuttua. Mutta tuntuu se olevan vaikeata.

Peruskoulussa ollaan viellä kehitysasteella, sitä varten kiusaamiset ja ynnä muun alistamisen takia kasvaa vähän vinoon näissä tunne asioissa ja muissa.

Uusimmat

Suosituimmat