Mitä olet aina halunnut tehdä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On asioita joita haluaisi kokeilla mutta ei ole mahdollisuutta/rahaa tehdä sitä. Rupesikin kiinnostamaan mitä eri ihmiset haluaisivat kokeilla.

Unohdetaan kuitenkin suuret asiat kuten avaruusmatkat tms. ja keskitytään pienehköihin, oikeasti toteutettavissa oleviin.

Itse haluaisin hypätä laskuvarjolla tai testata autoa jossa olisi useampi sata heppaa..

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Minä haluaisin joskus saada ongella kalan, ratsastaa erittäin rauhallisen hevosen selässä ja kokeilla marijuanaa.

Mummo

Vierailija
Mummo
Minä haluaisin joskus saada ongella kalan, ratsastaa erittäin rauhallisen hevosen selässä ja kokeilla marijuanaa.

Mummo

Psssst tässä sulle mummo, heitän sulle yhen jointin jos et kerro kenellekkään.

Minä haluaisin kokeilla joskus pysyvää raittiina oloa nytkin tuli tasoittavia otettua muutama liikaa.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Mummo

Varo, Mummo. Jos kokeilet marihuanaa, kohta kokeiletkin jo hepoa ja sitten olet itse koukussa!

Vierailija

Kaikkea mahdollista urheilua olen harrastanut, mutta vesihiihtoa en ole kokeillut vielä kertaakaan... Vakaa aikomukseni on siis tulevaisuudessa vesihiihdellä

Vierailija

Minun toivomus on että joskus uskaltaisin hypätä laskuvarjolla. Se ei ole rahasta kiinni, vaan se on pelosta kiinni miksi en vielä ole sitä tehnyt.

Vierailija

En siis halua laittomasti pössyttää, vaan esim. Hollannissa coffee shopeissa saa laillisesti ostaa ja käyttää kannabista.

Näin vanhoille aivoille ei se ehdi enää kovin suuria kamaluuksia tehdä, viikatemies kun muutenkin jo parin korttelin päässä osottaa.

Mutta kalansaannin ja ratsastuksen haluan kokea ensin.

Vierailija
tiäremiäs
Ei siittä ruohost, mitään aivot pehmene jos sitä kohtuudella. Se on kohtuudella lääke, sitähän kehitellään sellaisia lääkkeitä.

Suomeenkin tulee jossain vaiheessa.

Harva sitä kohtuudella käyttää. Pitkäaikainen polttaminen ei ole hyväksi kenelekkään. Ja se aine maijassa joka antaa sen hyvän olon tunteen, pysyy muutaman päivän veressä. Ollaan siis hieman pilvessä seuraavanakin päivänä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat