Mitä et tekisi mistään hinnasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei, foorumilaiset! Kehitelläänpäs omia oivalluksia aiheena "mitä en tekisi mistään hinnasta?"

Esimerkki: "Minä en mistään hinnasta jakelisi Raamattuja Teheranin torilla juutalaishattu päässä!"

Keksi lisää...

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija
Alan Dorkin
Esimerkki: "Minä en mistään hinnasta jakelisi Raamattuja Teheranin torilla juutalaishattu päässä!"

...paitsi jos selkäni takana olisi amerikkalainen taisteludivisioona.

Vierailija

Tuo "mistään hinnasta" on aika avoin vaihtoehto... Kyllähän sitä kaikkea tekee kunhan rahaa saa. No, oman jalkansa syöminen ilman huumeita tms. voisi olla aika hankala asia toteuttaa. Mutta kukas siitä nyt maksaisi 10 miljardia euroa?

Vierailija

En mistään hinnasta pitäisi palavaa tulitikkua takapuoleni edessä kun pieraisen, koska metaani on palava kaasu!

Vierailija

Pieru + tuli on tullut kokeiltua.
Ihan hauskaa se onpi.
Eiköhän se mene niin, että itseäni en tappaisi mistään hinnasta.
Silloin en hyötyisi rahoista mitään.
Kaiken muun voi tehdä jos hinnasta sovitaan.

Vierailija
Qark
Sisältää pieru myös vetyä sekä happea...

Vety myös ainakin palaa, eikös happikin puhtaana? Eli summa summarum: pieru palaa!

Vierailija
Asimov
Tuo "mistään hinnasta" on aika avoin vaihtoehto... Kyllähän sitä kaikkea tekee kunhan rahaa saa. No, oman jalkansa syöminen ilman huumeita tms. voisi olla aika hankala asia toteuttaa. Mutta kukas siitä nyt maksaisi 10 miljardia euroa?
No huh, huh. Kertoo enemmän sinun arvomaailmastasi kuin yleisestä mielipiteestä. Minä en mistään hinnasta tekisi asioita jotka ovat vastoin periaatteitani, kuten että vahingoittaisin toisia ihmisiä. Mcdonaldssissa saatan äärimmäisessä nälässä käydä mutta silloinkin koen omantunnontuskia.

Vierailija
Ohikulkija
Qark
Sisältää pieru myös vetyä sekä happea...

Vety myös ainakin palaa, eikös happikin puhtaana? Eli summa summarum: pieru palaa!

Ei happi pala sellaisenaan. Happea tarvitaan palamiseen. Vaikka puhdas happi ei sellaisenaan pala, se kiihdyttää palamisreaktiota hyvin huomattavasti. Pienen puupalan tai tulitikun se polttaa pelkäksi hiilidioksidiksi.

Puhtaalla hapella kyllästyneet vaatteet leimahtavat pienimmästäkin kipinästä(varoitus). Eli siis puhdas happi on hyvä pitää tulesta kaukana ellei sitä tarkoituksella käytä palon edistämiseen.

Edit: ja niin, se happi pierussa ei käyttäydy puhtaan hapen tavoin.

Edit: Vielä aiheeseen. Aloitusviestissä, hinnalla ei ainakaan sanottu tarkoittavan rahaa, joten sanoisin, että tekisin MITÄ VAIN jos vaikka esim olisi minun varassa maapallon pelastuminen. Kunhan palkkiota on tarpeeksi teen todellakin mitä vaan, vaikka kuolisin.

Vierailija

Jos nyt rahasta mennään, niin aika moneen asiaan en suostuisi. Raha ei tee onnelliseksi, vaikka auttaa sen etsinnässä.

Mistään hinnasta en hylkäisi rakkaita ihmisiä.

Vierailija

En mistään hinnasta voisi raiskata omaa vaimoani, ellei hän silloin tällöin sitä itse pyytäisi!

(Sorry feministit)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat