Olemme yhtä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kerron tässä aiheessa miten meistä, jotka olimme kaikki yhdessä erittäin tiheään käpertyneessä energiakeskittymässä, syntyi tila ja laajenevat energiakeskittymät.

Olemme kaikki yhtä ja samaa tilaa. koostumme tilakeskittymistä, jotka avautuvat koko ajan vähemmän tiheäksi tilaksi tila-aaltoina, joilla on vielä pienempien tilakeskittymien luonne.

Miten siis ns. tila syntyi samalla kun näkyvä maailmankaikkeus syntyi.

No, kaikki näkyvän maailmankaikkeuden energia ja paljon enemmän oli yhdessä energiakeskittymässä, josta avautui joka suuntaan tasaisesti energiaa.

Me avauduimme suhteellisen samaan suuntaan, mutta sektorin laajentumisen takia, kaikki näkyvän maailmankaikkeudenkin energia on avautunut vähemmän tiheäksi eli olemme laajentuneet koko ajan.

Tuo pistemmäinen erittäin tiheään käpertynyt energiakeskittymä, josta aikoinaan avauduimme, on tänä päivänä erittäin kaukana näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella

Jos emme olisi hankautuneet säännöllisin väliajoin vastaan tuleviin energia-aaltoihin, ei meistä olisi syntynyt kuin tasaisesti vähemmän tiheää energiaa eli tilaa.

Juju kaikelle havaittavalle on juuri tuossa vastaan tuleviin energia-aaltoihin hankautumisessa, jolloin tasaisesti vähemmän tiheäksi energiaksi avautuva energia rullautuu eli käpertyy hankatuessaan erillisiksi tila eli energiakeskittymiksi, jotka alkavat avautua omilla tila eli energia-aalloillaan jne.

Nykyisinkin hankaudumme vastaan tuleviin tasaisesti vähän tiheäksi energiaksi avauneisiin energia-aaltoihin, jotka taipuvat enimmäkseen galaksien keskustoihin, tähtiin ja kaasuplaneettoihin.

Tämä selittää uudet tähdet galaksien keskustojen mustien aukkojen lähellä, auringon pilkut ja kaasuplaneettojen pilkut.

Tämä tila eli energia sijaitsee siis taustatilassa, joka ei ole mitään.

Näin laajeneva tila pystyy laajenemaan kolmessa tilaulottuvuudessa, ilman mitään ylimääräisiä simsalapim tilaulottuvuuksia.

Ja näin meidän näkyvän maailmankaikkeuden ns. laajeneva tila oli olemassa ja se alkoi laajentua samalla kun aloimme avautua tuosta erittäin tiheään käpertyneestä energiakeskittymästä ja kolmen tilaulottuvuuden omaamassa maailmankaikkeudessa, joka toimii yhden yksinkertaisen periaatteen mukaan.

Etten sanoisi Savolaisen yksinkertaisen kauniin loogisesti.

Olemme kaikki yhtä ja samaa tilaa eli energiaa eli luojaa eli älykästä suunnittelijaa.

lue lisää täältä

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=4034

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Älä ala taas avautumaan täällä, tiedät hyvin ettei kukaan edes lue viestejäsi koska samat lässytykset on luettu jo satoja kertoja.
[size=200:30heoxcp]KETÄÄN EI KIINNOSTA.[/size:30heoxcp]

Vierailija

Tämän Ajatuksen mukaan kappaleilla ei ole olemassa ollenkaan vetovoimaa, eikä kappaleet kaareuta avaruutta ainakaan ns. montulle.

Lapsikin näkee, että aurinko on vuoren huippu, joka avautuu energia-aaltoina, joiden tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia.

Eikä minkään simsalapim montun pohja.

No miten sitten energia-aaltojen hankautumisen yhteydessä syntyvät erilliset laajenevat energiakimput päätyvät samalle alueelle, jos niillä ei ole vetovoimaa?

Sektorin laajentumisen takiahan ne liikuvat erilleen toisistaan ja ne avautuvat takaisin tasaiseksi energiaksi,

mutta kun ne eteenpäin menevän liikkeen aikana hankautuvat joltakin alueelta enemmän, niin silloinhan ne tuon alueen molemmin puolin taipuvat liikkeen aikana kohti samaa aluetta,

jonne syntyy massakeskittymä ilman vetvoimaa.

Loogista, kaunista ja yksinkertaista.

;):)

Vierailija

Mielestäni esimerkiksi Rantsu ja ArKos itse ovat paljon pidemmällä pohdinnoissaan, mitä tulee tällaisiin asioihin.
Miksi, Jukteri, vaihdat jatkuvasti nimimerkkiäsi?
Jukteri
Jukris
Jukteri alkuperäinen
E=tila
J oulu P ukki S avosta
?

Vierailija

Mielestäni minä olen jo perillä asian ytimessä, enkä enää matkalla kohti kaiken fysiikan ymmärtämistä.

Yksi yksinkertainen periaate selviää Ajatuksestani, jos vain viitsii lukea Ajatukseni ajatuksella.

Jukteri nimimerkkini joku honi, kun siirryimme uudelle palstalle.

JukriS bannattiin, vaikka en lyönyt ketään lyttyyn, niinkuin minulle tehdään.

E=tila nimimerkkiä ei bannattu, mutta jostakin syystä kyseinen nimimerkki on merkitty vieraaksi ja en voi sitä käyttää.

Kukapa haluaisi tulla kolmannen kerran kielletyksi, vaikka vain vilpittömästi yrittää kehittää fysiikan kaiken teoriaan vaadittavaa uutta oivallusta, kaiken Ajatusta.

Älkää muuten uskoko sokeasti näitä Ajatukseni lyttyyn lyöjiä, vaan käyttäkää omaa ennakkoluulotonta ajatteluanne ja tulette huomaamaan Ajatukseni loogisuuden.

Maailmankuvamme mullistuu tämän uuden oivalluksen myötä suhteellisesti vähintään yhtä totaalisesti kuin mitä Kopernikuksen aurinkokeskinen malli mullisti maailmankuvaamme.

Olen siis ommellut vaatteet alastomalle keisarille eli alkuräjähdysteorian kuvailemalle maailmankaikkeudelle, niinkuin joku aika sitten lupasin.

Nyt näitä vaatteita voi alkaa sovittelemaan.

Ps. Jukteri alkuperäinen ei ole minun käyttämä nimimerkki.

Tai no, tavallaanhan me olemme kaikki yhtä,

jolloin tuokin nimimerkki on me, hänen käyttämä, jolloin tietyllä tasolla me, hän käytämme myös tuotakin nimimerkkiä.

Vierailija

Mielenkiintoista tekee tästä se tarmo, millä väität teorioidesi pitävän paikkaansa.
Kopernikus pystyi todistamaan väitteensä,
mutta kehityksen jarru, uskonto, näytti punaista valoa.
Sitä harmia ei nykypäivänä onneksi enää ole.

Kaavoja kehiin Jukris! Siten se homma etenee.
Oletko ottanut muuten mahdollisuuden huomioon, että ajatuksesi tullaan ikuisesti ignooraamaan?
Mahdollisuus, että kuolinvuoteellasikin joudut vielä uskottelemaan ihmisille ajatustasi, kirjoittelemalla sairaalan seinille katetrisi virtsalla että atomi se laajenee ja hankautuu kuin verinen selkäni lakanaa vasten..

Vierailija
Mielestäni esimerkiksi Rantsu ja ArKos itse ovat paljon pidemmällä pohdinnoissaan, mitä tulee tällaisiin asioihin.
Miksi, Jukteri, vaihdat jatkuvasti nimimerkkiäsi?
Jukteri
Jukris
Jukteri alkuperäinen
E=tila
J oulu P ukki S avosta
?

Omista pohdinnoistanihan minä jo paljon tällä palstallakin kokeneena
olen samaa mieltä. Rantsun kanssa olemme kohdanneet. Hän lähestyi asioita kyllä melko ideaalimatemaattisesta näkökulmasta, kun minä edsutan reaalista ja analyysiä, liikkeenään ilmenvää ainetta. Mutta
kyllä vastaavuutta ilmeni. Rantsu ei kumminkaan jatkanut keskusteluja ainakaan minun liikkumillani aloilla. Rantsu toistaiseksi minun puoltamiini asioihin on aika inaktiivinen eli ei-toimiva.

Jukteri ja muut ilmenemismuotonsa. Hän teoissa tuntuu olevan
lähellä virallisen laitostieteen valtavirtaa. Alkuräjähdys se on hänelläkin.
Ja eräs nimimerkeistäänkin E = tila. Tulkiten E = energia ollaan jälleen lähellä laitostieteen kypäräpääpappeja. Kun tällä puolen M materia
= R realiteetti, todellisuus. Kun Jukteri eri ilmenemismuodoissaan tunkee mukaamme, käsitämme sen täällä aika paljon siten, että hän haluaa
REVISIOIDA käsityksemme laitostieteen kypäräpääpappisaarnoin.
Emme ota sinua mukaamme, ellet itse omin muutoksisi osoita välien katkaisua suuporvariston renkien tiedeuskontoon.

Vierailija

No et sitten ole Arkos lukenut Ajatustani sen vertaa, että ymmärtäisit sen olevan tästä kolmen tilaulottuvuuden maailmankaikkeudesta.

Jolloin sitä ei voi sotkea samana aikana näihin ylimääräisien simsalapim tilaulottuvuuksien teorioihin.

Meidän kolmen tilaulottuvuuden maailmankaikkeus voidaan toki ajatella yhdeksi ulottuvuudeksi, jonka lisäksi on olemassa muita ulottuvuuksia,

mutta tämä meidän ulottuvuus eli maailmankaikkeus muodostuu kolmesta tilaulottuvuudesta ja täts it.

Oliko aihe pohdintoja todellisuudesta, kun otti esiin ikäänkuin syvyysulottuvuuden.

No, atomin ytimeen on suhteellisesti todella pitkä matka, kuten jo ajat sitten ilmoitin, mutta silti meillä on vain kolme tilaulottuvuutta

Ja atomin ytimen ympäri on paljon lyhyempi matka kuin atomin halki.

Eli sikäli Einstein oli oikeassa, kun sanoi, että suora reitti ei aina ole lyhyin.

Vaan kun valo taipuu esim. auringon ohittaessaan, ei se liiku suorinta tietä, vaan se hankautuessaan auringosta avautuviin energia-aaltoihin, saa itselleen kierteen taipuen tästä syystä, kuten mm. jalkapallossa, biljardissa tai golfissa pallo saa kierteen, kun pallo hankautuu jalkaan, kööhön tai mailaan oikealla tavalla.

Eli ei aurinko ole montun pohja, vaan vuoren huippu ja senhän näkee jo lapsikin.

Aurinkokin madaltuu koko ajan, kun siitä avautuu energia-aaltoja ja lopulta olemme taas yhtä, yhtä ja samaa saman tiheyden omaavaa energiaa eli luojaa eli älykästä suunnittelijaa.

Vierailija

Vai määrää elektronien määrä atomin ytimen tiheyden?

Kumminkohan päin ne sitten määräävät?

Itse olen ajatellut sen niin päin, että vetyatomin ytimeen on suhteellisesti pisin matka ( alussahan tuo matka vetyatomin ytimeen sujuu vähän tiheässä tilassa, mutta myöhemmin tuo tila muuttuu erittäinkin tiheäksi ja näin sitä matkaa aina vain riittää ja riittää) ja että vetyatomin ytimessä on tiheimpään käpertynyttä energiaa, jolloin se avautuu hitaammin kuin raskaampien aineiden atomien ytimien laajenevista erillisistä energiakeskittymistä avautuu energia-aaltoja ja näin raskaiden aineiden atomien ytimistä avautuvat aallot ovat tiheämpiä.

Myös ihminen käpertyy kerälle, kun haluaa säilyttää lämpöä.

Ja näin on myös atomien ytimessä oleva energia tiheään käpertyneenä

ja mitä tiheämpään energia on käpertyneenä, sitä paremmin se pitää itse itsensä kuumana ja tiheänä

ja näin vetyatomin avautuvat energia-aallot ovat vähiten tiheitä, koska ne avautuvat erittäinkin pitkällä aallonpituudella ja samalla vähän tiheinä.

Lukekaa Ajatus ennakkoluulottomasta ja ajatuksella, käyttäen omia aivojanne.

Älkää uskoko sokeasti näitä Ajatukseni lyttyyn lyöjiä.

Tulette löytämään yksinkertaisen loogisuuden.

Yksi yksinkertainen periaate.

Kolme tilaulottuvuutta, ilman ylimääräisiä simsalapim tilaulottuvuuksia.

Vierailija
J oulu P ukki S avosta
Vai määrää elektronien määrä atomin ytimen tiheyden?

Kannattaa lukea asia pari kertaa uudestaan, et näköjään ymmärrä mitä luet(ja kirjoitat)
Älä ala kirjoittelemaan jokaiseen ketjuun, ärsytät vain muita jatkuvilla samojen itsestäänselvyyksien ja virheellisten kuvitelmien [size=200:2hmco0ad]toistolla[/size:2hmco0ad]

Vierailija
J oulu P ukki S avosta

Ja atomin ytimen ympäri on paljon lyhyempi matka kuin atomin halki.

Ei tietenkään ole, yritä ymmärtää että äo:si ei riitä ymmärtämään edes yksinkertaisia asioita.
Joku varmaan kertoo mitä kaikkea vikaa kuvitelmissasi on jos pysyt yhdessä ketjussa, jos aihe liittyy "teoriAASI"

Vierailija

Onneksi olin sen verran lapsi tieteen parissa, että näin alkuräjähdysteorian olevan keisari alasti.

Lupasin ommella vaatteet alastomalle keisarille eli alkuräjähdysteorian kuvaamalla maailmankaikkeudelle.

Ylimääräisten ulottuvuuksien teoriat ovat pinttyneet niin syvään tämän päivän "viisaiden" päähän, että niistä on hyvin vaikea luopua.

Suomi24.fi keskusteluissa joku/jotkut on oivaltanut/oivaltaneet Ajatukseni niin, että jakaa tämän uuden oivalluksen ilon kanssani.

Jotkin ovat saattaneet täälläkin oivaltaa tuon totuuden ja vitutukseen siitä, kun eivät itse oivaltaneet tätä hyvinkin yksinkertaista totuutta, he vedättävät nyt sitten edelleen ja lyövät Ajatusta lyttyyn, toivoen saavansa minut hermostumaan ja kirjoittamaan negatiivisia tunteita sisältäviä viestejä tänne.

Ja sitten on tietysti nämä valtavirran mukana olijat, jotka kyllä osittain näkevät keisarin olevan alasti, mutta kun "viisaat" toisin sanovat, niin siinä mukanahan sitä sitten mennään.

Vierailija

Niin, ymmärsin kyllä mistä oli kyse.

Aineen atomien välinenkin tiheys tietysti riippuu siitä, millaisia energia-aaltoja kyseisistä atomeista avautuu.

Hylkimisreaktiohan tulee siitä kun avautuvat energia-aallot pääsevät toisen atomin ytimeen niin energisinä, että saavat sieltä avautumaan niin paljon energiaa, että kyseinen atomi liikkuu tuolla energialla nopeammin poispäin mitä laajenee.

Jos aallot ovat sopivan aallonpituuden ja tiheyden omaavia, niin jatkaessaan elektroniverhon tiheyden jälkeen matkaa toisen atomin ydintä kohti, tuosta energiasta kaikki tai lähes kaikki takertuu ulospäin avautuviin energia-aaltoihin, jolloin atomit eivät töni toisiaan niin kauaksi kuin aineessa, jossa atomit ovat vähän tiheästi.

Näin raskaiden aineiden atomeista koostuvat kappaleetkaan eivät laajene suhteellisesti nopeammin kuin kevyiden aineiden atomeista koostuvat kappaleet, koska raskaiden aineiden atomeista avautuvat energia-aallot lisäävät aina viereisten atomien ulospäin avautuvien energia-aaltojen tiheyttä ja näin jokainen ulospäin avautuva aalto omaa elektroniverhon tiheyden kauempana atomin ytimestä kuin edellä mennyt.

Samalla tavalla toki toimii kevyiden aineiden atomeista koostuva kappale, mutta niin että atomit ovat vähemmän tiheässä.

Poikkeuksia toki ilmeisesti oli, mutta niistähän te tiedätte enemmän.

Jotkin eläimethän loistavat valoa ja näissä eläimissä tietyt atomit ovat hyvinkin harvassa ja tämähän perustuu synkronismiin, jossa atomit tönivät toisiaan synkronismissa.

Eli valoa tuottavissa eläimissä atomit tönäisevät toisensa yhtä aikaa kauemmaksi hennosti, laajentuminen tuo ne lähelle toisiaan ja uusi aalto ytimiin ja hento tönäisy synkronismissa jne.
Muutama prosenntti lämpönä, joka vapautuu tönäisyn yhteydessä ja loppu valona, joka vapautuu tönäisyjen välisenä aikana.

Vierailija

Kun heität pallon koristyylillä eteenpäin, niin että tuo pallo ei pyöri juurikaan akselinsa ympäri,

niin kas kummaa kun pallo hankautuu maahan, se alkaa pyöriä akselinsa ympäri yläkierteellä eli se taipuu kohti maata.

Yksinkertaista.

Samoin tapahtuu valolle, joka ohittaa esim. auringon.

Tuo valo hankautuu auringon puolelta niin tiheisiin energia-aaltoihin, että saa aurinkoon nähden yläkierteen kuten esimerkimme pallo sai kierteen maapalloon nähden.

Yksinkertaista, loogista, kaunista.

Yksi yksinkertainen periaate.

Kolme tilaulottuvuutta.

Ja shamppanjaa Kuopiota kohti.

Vierailija
J oulu P ukki S avosta
Vaan kun valo taipuu esim. auringon ohittaessaan, ei se liiku suorinta tietä, vaan se hankautuessaan auringosta avautuviin energia-aaltoihin, saa itselleen kierteen taipuen tästä syystä, kuten mm. jalkapallossa, biljardissa tai golfissa pallo saa kierteen, kun pallo hankautuu jalkaan, kööhön tai mailaan oikealla tavalla.

Eli ei aurinko ole montun pohja, vaan vuoren huippu ja senhän näkee jo lapsikin.

Valo saa yläkierteen?
Can you believe this lad?

Itse käperryn tiheämpään tilaan, kun nauran niin kippurassa.
Go for it JUKTERI!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat