Jukterin teorian tieteellinen arvo

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on suuntaa-antava äänestys jukterille(joulupukki savosta, jukris, E=tila), tarkoitus on kertoa kuinka paljon on ollut hyötyä käyttää 18 tuntia päivästä vuosien ajan tietokoneen ääressä istumiseen, kirjoittaakseen Ehkä useita tuhansia viestejä, joissa kaikissa on sama sisältö eri asiayhteykissä kaikkiin suomalaisiin keskustelufoorumeihin mm. jalkapalloliittoon.
Lisäksi hän on jakanut kadulla ihmisille satoja, oman kertomansa mukaan yli tuhat lappusta joissa kertoo teoriastaan.
Jukteri on bannattu 2 kertaa tiedefoorumista häiriköinnin takia.
Vaikka viestit ovat asiallisia, niissä on kuitenkin kaikissa sama tarina ja hän on tunkenut niitä lähes jokaiseen ketjuun, omien lukuisten ketjujensa lisäksi.
Miten on, onko jukterin tarinoista, siitä että hän arvelee atomien olevan astetta pienemmän aineen kokoluokan ulospäin laajentuvia kuumasti haalean vähemmän tiheitä toisiaan vasten hankautuvia energiakeskittymiä joilla on myös hiukkasluonne kenellekään mitään hyötyä?

Kommentit (3)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23136
Liittynyt16.3.2005

Liekö tuolla kahjoilulla sitten joku terapeuttinen merkitys tekijälle itselleen, sitä en osaa sanoa. Parempi lappuja kansalle jakava ja keskustelupalstoilla saarnaava hullu on kuin vaikkapa väkivaltainen vainoharhainen.

Tieteellisestä merkityksestä ei luonnollisestikaan ole mielekästä puhua, pikku kakkonen (TV:n lastenohjelma) on tieteellisesti arvioituna kovaa kamaa Jukterin hengentuotteiden rinnalla.

Vierailija

Harmiton häirikkö hän vielä toki on,
mutta ehkä jo parin vuoden päästä, kun kukaan ei ota häntä vakavasti,
hän muuttuu väkivaltaiseksi.

Olen alkanut uskomaan siihen, että Jukteri itse uskoo tosissaan teorioihinsa, mikä tekee hänestä oikeasti mielenvikaisen, valitettavasti.

Vierailija
Harmiton häirikkö hän vielä toki on,
mutta ehkä jo parin vuoden päästä, kun kukaan ei ota häntä vakavasti,
hän muuttuu väkivaltaiseksi.

Olen alkanut uskomaan siihen, että Jukteri itse uskoo tosissaan teorioihinsa, mikä tekee hänestä oikeasti mielenvikaisen, valitettavasti.

Ei jukteri ole mielenvikainen, pohjatiedot eivät kuitenkaan riitä minkään teorian kehittämiseen.
Mielikuvitusta kyllä riittää mutta siitä olisi jotain hyötyä jos pystyy kehittämään sellaista mistä on hyötyä.
Jukteri, kannattaa välillä keskustella muustakin kuin teoriastasi, ota vaikka selvää perusasioista.
Olet juuttunut aika pahasti vähemmäntiheisiin energia-aaltoihin, vaikka asia olisi niin kuin esität niin ei se olisi vastaus mihinkään, oikeilta osiltaan teoriasi on joukko itsestäänselvyyksiä ja loput ovat vääriä arvauksia.
Kuinka mielestäsi teoriaasi pystytään hyödyntämään jos se olisi oikea?

Uusimmat

Suosituimmat