Mitä joululahjaksi isovanhemmille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ei tule taas mitään. Piti tänävuonna ostaa joululahjat ajoissa, mutta empä sitä tehnyt. Auttakaa ihmiset vähän
Alkon viinahyllyä ajattelin hyödyntää, mutta se on viimeinen oljenkorsi.

Kommentit (7)

Vierailija

Yleensä iäkkäillä ihmisillä, kuten isovanhemmilla, on kaapit täynnä tavaraa, eivätkä he halua lisätä tavarapaljouttaan. Osta jotakin syötävää, juotavaa tai luettavaa.

Vierailija

Just tuon takia ajattelin sitä Alkoa, koska parina viimeisenä jouluna olen ostanut sellaiset aamutossut, mutta vasta ensimmäinen pari on menossa ja muut oottaa kaapissa
Lukemistakaan he eivät oikeen harrasta

Vierailija

Lippupisteen lahjakortti käy moneen esitykseen eri paikkakunnilla.

Myös erilaisiin palveluihin esim. hierojalle ja jalkahoitoon ovat hyviä. Voipi useampi mennä samaan kimppalahjaan.

Itsetehty lahjakortti käy hyvin: "Tällä kortilla saat ikkunoiden pesun/ huussintyhjennyksen / lattioiden pesun ja vahauksen Sinulle sopivana ajankohtana"

Vierailija
Mummo
Itsetehty lahjakortti käy hyvin: "Tällä kortilla saat ikkunoiden pesun/ huussintyhjennyksen / lattioiden pesun ja vahauksen Sinulle sopivana ajankohtana"

Minä olen sitä vastaan, että annetaan aikaa tai palveluita lahjaksi isovanhemmille. Minun mielestäni huussintyhjennykset ja muut raskaat työt kuuluvat ilman muuta nuoremmille. Olen käynyt auttamassa mummoani mattojen tomutuksessa, vaatehuoneen siivouksessa, ikkunoiden pesussa jne. Aina kun käyn mummolla niin tiskaan ja teen muutakin siivoustouhua. Minun mielestäni en voi luokitella itseäni niin arvokkaaksi, että antaisin omaa aikaani ja työtäni "lahjaksi". Mieluummin lahjaksi sitten teatteri-ilta, hieroja tms.

Vierailija

Elementtikerrostalossa asuvalle mummille ei taitaisi tuo huussintyhjennys kelvata, voisi mummi ottaa jopa nokkiinsa kun ehdottaisi, että tyttärenpoika tulee sitten tarvittaessa joskus vetämään vessan.

Muuten osaa mummi ainakin näytellä tyytyväistä, kunhan vaan muistetaan jollain tavalla. Konjakkipullo on vuosia ollut joulun tähti, sitä yleensä tissutellaan vuosi.

Uusimmat

Suosituimmat