Bannatut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällä forumilla on tietyillä henkilöillä hiukan liian kärkkäät mielipiteet siitä miksi ihmisiä tulisi bannia. Ymmärrän toki, vaikken hyväksy, valitukset Sinenmaasta ja jukterista ja mitä muita näitä äärettömyydestä puhujia olikaan, mutta en ole huomannut mitään erityistä käyttäytymistä tuolta puhuvalta vauvalta - olen todellakin unohtanut nimimerkkinsä. Miksi häntä halutaan bannia?

Kommentit (7)

Vierailija
buugie
Tällä forumilla on tietyillä henkilöillä hiukan liian kärkkäät mielipiteet siitä miksi ihmisiä tulisi bannia. Ymmärrän toki, vaikken hyväksy, valitukset Sinenmaasta ja jukterista ja mitä muita näitä äärettömyydestä puhujia olikaan, mutta en ole huomannut mitään erityistä käyttäytymistä tuolta puhuvalta vauvalta - olen todellakin unohtanut nimimerkkinsä. Miksi häntä halutaan bannia?

Alkuperäinen nimimerkkini bannattiin,
enkä koskaan saanut edes vihjettä henkilökunnalta, miksi näin kävi.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
buugie
mutta en ole huomannut mitään erityistä käyttäytymistä tuolta puhuvalta vauvalta - olen todellakin unohtanut nimimerkkinsä. Miksi häntä halutaan bannia?

Äärimmäisen henkilöön hyökkäävä ja asiaton käyttäytyminen, rasismin ja rotuvihan lietsominen, trollailu ja asiakeskusteluiden sotkeminen herjoilla ja muilla irrelevanteilla sekä asiattomilla välihuuteluilla. Nuo nyt ensimmäiseksi tulevat mieleen, eiköhän siinä liene syytä kerrakseen.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

"ja asiakeskusteluiden sotkeminen herjoilla ja muilla irrelevanteilla sekä asiattomilla välihuuteluilla."

Itse olen ainakin pitänyt näistä

Muut kelpaavat kenties syiksi, mutta olisiko laittaa esimerkkiä tai jotain vastaavaa. Linkit olisivat hyviä, mutta asiattomat viestit on varmaankin poistettu.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
buugie

Onko häntä bannattu? Vai onko kaikki vain hänen provosointiaan ja metelin pitämistä itsestään, avattarensa mukaisesti.

Taitaa olla suurin osa ns. itsehipelöintibannausta, jos tällainen uudisyhdyssana sallitaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Onko häntä bannattu? Vai onko kaikki vain hänen provosointiaan ja metelin pitämistä itsestään, avattarensa mukaisesti.

Taitaa olla suurin osa ns. itsehipelöintibannausta, jos tällainen uudisyhdyssana sallitaan.

Kysy vaikka moderaattorilta. Jos väität ettet asialla viitsi vaivata päätäsi,
pidä silloin pääsi paskaluukku kiinni.

Alkuperäinen tunnukseni Liittynyt: 05 nov 2005 jonka loin 05 nov 2005 ja jolla kirjoitin yli 300 viestiä, joista osa poistettiin, bannattiin.
Syytä en siihen saanut, puhumattakaan varoituksista tai edes huomautuksista.

Vierailija

Kysy vaikka moderaattorilta. Jos väität ettet asialla viitsi vaivata päätäsi,
pidä silloin pääsi paskaluukku kiinni.

Alkuperäinen tunnukseni Liittynyt: 05 nov 2005 jonka loin 05 nov 2005 ja jolla kirjoitin yli 300 viestiä, joista osa poistettiin, bannattiin.
Syytä en siihen saanut, puhumattakaan varoituksista tai edes huomautuksista.

Onpa outoa käytöstä tiedefoorumin modeilta

Vierailija
mikeliz_89
Onpa outoa käytöstä tiedefoorumin modeilta

Huomauttaisin, että aikaisempinakin kertoina, kun täältä on joku bannattu(Liittynyt taisi olla 4. tai 5.), niin siihen on ollut hyvä syy. Niin oli varmaan useimpien mielestä tälläkin kertaa. Viestejäkin tuli liki 10 päivässä. Myönnän, ettei se tietenkään ole syy bannaamiseen(ainakaan toivottavasti), mutta harva asiallinen kirjoittaja, yltää samaan nopeuteen. Lisäksi Liittyneen kohdalla tuli esiin monia trollin piirteitä, ja trollit tapaavat vapaasti riehumaan jätettyinä vahingoittaa foorumin herkkää ekosysteemiä.

Uusimmat

Suosituimmat