päättäjät sortaa työvoimatoimiston ja kelan asiakkaita.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos unohtuu 3 päivää listasta mitä pitää täyttää on heti 3 kuukautta karenssia.

Jos sairauden takia ei pääse kerran orjaksi johonkin hommiin sittenkin heti 3 kk karenssia.

Ei siellä muuten, mutta ei ne taidan inhimillisetkään syyitä ottaa huomioon.

EI auttanu vaikka valitin 2 eri kirjeellä.

Hyvällä pohjalla, on ei jaeta pummeille turhaa rahaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Itse KELA:lla asioidessani muistan aina mainita, kuinka paska laitos se on.
Ne temput, mitä he ovat esim. minulle tehneet, ovat niin uskomattomia,
etten edes yritä uskotella niitä teille.

Kun islamin uskovaisia on suomessa tarpeeksi,
toivon täydestä sydämmestäni että ensimmäinen pommi-isku kohdistuu Kansaneläkelaitoksen johonkin rakennukseen.

Vierailija
MULLAH OMAR

toivon täydestä sydämmestäni että ensimmäinen pommi-isku kohdistuu Kansaneläkelaitoksen johonkin rakennukseen.

Allah ei iske KELA. Aina hyvin palvellut OMAR. OMAR perhellä ei ensin
rahaa mutta sitten omar mennä KELA ne sano mene sosialitoimisto.
OMAR menee nyt OMAR uusi tietokone ja paljon muuta.Myös lapsilla
ruokaa. OMAR pysty lähettämä myös rahaa kotimaahan.
Olkaa te Suomalaiset tyytyväisiä hieno järjestelmä. Kukaan ei jätetä
ilman apua ja ruokaa.

http://www.hel2.fi/sosv/palvelut/maahan ... lvelut.htm

http://www.hel2.fi/sosv/palvelut/toimee ... lotuki.htm

OMAR ei ajatella kovin pitkälle.
Kun OMAR veli tarpeeksi suomeen, SIWA sanoo PAM!

Vierailija

Joo kyllä noissa systeemeissä on mätää. Joskus aikoinaan kun olin itse työtön, en hakenut reiluun puoleen vuoteen työttömyyskorvausta, koska en tarvinnut. Sitten kun menin ilmoittautumaan työttömäksi, minua rangaistiin 3 kk karenssilla sen vuoksi, koska en ollut puoleen vuoteen ottanut tukea.?! Aika erikoista logiikkaa.

Toinen esimerkki: olin 20v. kun selkäni leikattiin, sairaspäiväraha laskettiin puoli vuotta taaksepäin tuloistani. Vuoden päästä olin viikon työssä ja uusi saikku ja toinen leikkaus. Koska olin viikon töissä välillä, putosi päivärahani alle puoleen, koska he laskivat uudelleen puoli vuotta taaksepäin tuloni ja ne olivat pelkkiä sairaspäivärahoja. Eli ei olisi pitänyt olla välillä töissä.

Vierailija

Kaikki yhtä vittuilua on sieltäsuunnasta. Aina muka puuttuu joku helevetin lappu tai jossakin on väärä luku tai ruksi laitettu väärään paikkaan. Nytkin yhtä päätöstä odottanut varmasti toistakuukautta, kahdesti tullut takaisin ja nyt kun tuli "oikea" päätös lopulta, niin eiköhän ole väärin laskettu. Itku tässä tulee, kun ei ole kohta muuta evästä kuin kissanmurkuloita. Vai söiskö sen kissan?

Kaikenlisäksi, olen tapaus, joka niitä tukia ja muuta paskaa tarvii korkeintaan muutaman kk:n vuodessa. Niin sitten vittuillaan siitä, että maksaa muut ajat veroa. Ei kestäisi tehdä kesällä töitä ja yrittää talvella jotakin opiskella, pitäisi tehdä vain jompaakumpaa, niin tulisi vielä sossunluukustakin rahaa. Tai sitten pitäisi tienata rahaa kuin rosvopäällikkö, mutta ei noilla tuloilla pärjää ihan koko vuotta vaikka päällään seisoisi. Pistäisivät ne minun verorahani jemmaan kesällä ja antaisivat nyt sen verran takaisin, ettei kämpästä ulos heitettäisi ja saisi syödä kunnolla, jopa kahdesti päivässä.

Onhan se tietysti hyvä, että valtio avustaa hädässä olevia. Saa vaan nähdä, että ehtiikö tässä taas palkkatöihin ennenkuin auttavat. Anteeksi epäasiallinen kielenkäyttö, ei vain jaksa enää.

welpester
Seuraa 
Viestejä135
Liittynyt26.3.2006

KELA on todella paska laitos. Tekivät kerran sellasen tempun mulle, että ikinä en enää mene sinne!! En ole koskaan ollut päivääkään työttömänä ja aina ole maksanut veroni ajallaan (Jotta se WITUN MULLAH voi ostaa siwasta ruokaa, PERKELE!!) Jouduin ostamaan keskosina syntyneille kaksospojilleni apteekista maitovalmistetta, maksoi about 2000mk/kk/2 muksua eli 2kk maksoi 4000mk

Sairaalassa lääkäri (huom. tohtori) kirjoitti lausunnon, jossa mainittiin poikien tarvitsevan tuota kyseistä valmistetta vakavan aliravitsemustilan johdosta, ja tämän lausunnon olisi pitänyt opikeuttaa saamaan nuo 4000mk kelasta takaisin. No, kelassa työskentelevän perussairaanhoitajan koulutuksen omaavan korvauspäätöksen tekijän mielestä pojat ei olisi kyseistä ainetta tarvinneet, joten kela ei korvannut!! Voitte arvata, että silloin pinna paloi. Kyseisen tapahtuman jälkeen en ole kelassa asioinut. Kela on olemassa vain ja ainoastaan siksi, että kelan oma organisaatio pysyy leivän syrjässä kiinni.

-että silleen...

Vierailija

Tämänkin ratkaisisi perustuki.

500-600 euroa kuussa käteen kaikille, jotka eivät käy työssä. Tuen palauttaminen omalla vastuulla ja tulokontrolli jonkin taulukon perusteella jälkikäteen verotietojen pohjalta.

Vierailija
MULLAH OMAR

Allah ei iske KELA. Aina hyvin palvellut OMAR. OMAR perhellä ei ensin
rahaa mutta sitten omar mennä KELA ne sano mene sosialitoimisto.
OMAR menee nyt OMAR uusi tietokone ja paljon muuta.Myös lapsilla
ruokaa. OMAR pysty lähettämä myös rahaa kotimaahan.
Olkaa te Suomalaiset tyytyväisiä hieno järjestelmä. Kukaan ei jätetä
ilman apua ja ruokaa.

http://www.hel2.fi/sosv/palvelut/maahan ... lvelut.htm

http://www.hel2.fi/sosv/palvelut/toimee ... lotuki.htm

Oletko Mullah Omar seiskan palvojan Abdul Az:in multinikki?

Uusimmat

Suosituimmat