Keskushermostovaurioiden poisto jalasta nykäisemällä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Parkinsonintauti johtuu dopamiinia tuottavien aivosolujen tuhoutumisesta ja MS-tauti elimistön hyökkäyksestä hermosolujen myeliiniin, jonka takia hermosolut kuolevat, voiko mielestäsi taudit parantaa jalasta nykäisemällä?
Lisätietoa aiheesta "tätä ei usko kukaan"ketjusta, uskotko sinä?

Kommentit (6)

Vierailija
nm
Parkinsonintauti johtuu dopamiinia tuottavien aivosolujen tuhoutumisesta ja MS-tauti elimistön hyökkäyksestä hermosolujen myeliiniin, jonka takia hermosolut kuolevat, voiko mielestäsi taudit parantaa jalasta nykäisemällä?
Lisätietoa aiheesta "tätä ei usko kukaan"ketjusta, uskotko sinä?

En yksinkertaisesti voi uskoa että tuohon todella uskoisi kukaan

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Minä olen luullut, että nimimerkki "parantunut" mainostaa täällä omia palveluitaan.

Voin olla väärässäkin, koska en ole kaikkia viestejään lukenut. Sormeni näet osui varhaisessa vaiheessa henk. koht. banninappiin (osasyynä myös liian pitkät linkkinsä, jotka sotkivat sivut).

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Minä olen luullut, että nimimerkki "parantunut" mainostaa täällä omia palveluitaan.

Voin olla väärässäkin, koska en ole kaikkia viestejään lukenut. Sormeni näet osui varhaisessa vaiheessa henk. koht. banninappiin (osasyynä myös liian pitkät linkkinsä, jotka sotkivat sivut).

Siltä se vaikuttaa, välillä parantunut kertoo mm. hoitamistaan potilaista.
Toivottavasti parantunut ei vahingoita asiakkaitaan.
Sain yksityisviestin eräältä nimimerkiltä joka kertoi käyneensä Holman hoidossa, kyllä siitä oli selkäkipuun vähäksi aikaa apua.
Hoidon jälkeiset ohjeet kuitenkin ihmetyttivät, niissä kerrottiin että paikat voivat olla käsittelyn jälkeen 3 viikkoa kipeänä, kipulääkkeitä ei kannata säästellä, lisäksi pitää juoda vettä 4 litraa päivässä.
Kyllähän se varmasti auttaa jos selkä oikenee mutta hermoston vaurioita ei sillä korjata, ne ovat pysyviä.

iisakka
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt30.9.2005
nm
salai

Siltä se vaikuttaa, välillä parantunut kertoo mm. hoitamistaan potilaista.
Toivottavasti parantunut ei vahingoita asiakkaitaan.

Missä hän näin kertoo, minä en ole sellaista huomannut? Ilmaisussa on vähän sekavuutta, siksi tällainen kuva on saattanut syntyä vahingossa. Sen sijaan hän on monta kertaa korostanut olevansa parantunut, ei parantaja.

Olen saanut kyllä parantuneesta vilpittömän vaikutelman, lähinnä lääkärikuntaan kohdistuvaa vainoa paheksun.

Vierailija

Vastasin piruuttani kyllä, koska vaihtoehdot eivät jätä sijaa kriittiselle ajattelulle. Oletko nm sittenkin uskomuslääketieteen edustaja ja vielä mustavalkoisen, kun tällaisia kyselet? ([...] uskotko sinä?).

Mielestäni myöskään parantunut ei ole tällaista missään vaiheessa väittänyt, mutta eihän se tietenkään estä sinua kyselemästä...

Vierailija
alfihar
Vastasin piruuttani kyllä, koska vaihtoehdot eivät jätä sijaa kriittiselle ajattelulle. Oletko nm sittenkin uskomuslääketieteen edustaja ja vielä mustavalkoisen, kun tällaisia kyselet? ([...] uskotko sinä?).

Mielestäni myöskään parantunut ei ole tällaista missään vaiheessa väittänyt, mutta eihän se tietenkään estä sinua kyselemästä...

En ole minkään uskomusten edustaja.
Parantunut on kertonut että jalasta nykäisemällä lähtee lähes kaikki vaivat.
Hän on kertonut 2 kertaa hoidoistaan, en viitsi alkaa etsimään kun en halua lukea samoja juttuja montaa kertaa.
Kyllähän siitä saa vilpittömän vaikutelman kun joku kertoo tekevänsä ilmaista työtä levittäessään "ilosanomaa" mutta totuus voi olla toisenlainen.
Olen erittäin varma että parantunut on JH, jos ei niin sorry, kritiikki oli kohdistettu niille jotka markkinoivat pysyvien vaurioiden hoitoon huuhaata.

Uusimmat

Suosituimmat