Onko sinulla homofobia?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos olet kärsit homofobiasta, niin opettele tuntemaan itsesi. Varsinkin jos olet piilohomo. Voit sen itsellesi tunnustaa, sitä ei muut kuitenkaan saa selville.

Piilohomo olet todennäköisesti jos homofobia haittaa sinun joka päiväistäsi elämää.

Ainoa lääke on oppia tuntemaan oma homoutesi.

Sivut

Kommentit (130)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8558
Liittynyt16.3.2005

Minulla on joku kompleksinen ongelma tässä hommassa. Minusta kaunis lesbo on äärimmäisen seksikäs ilmiö. Onko jollain muulla yhtä mutkikasta tämä? Ja homojen touhut kääntävät vatsan ylösalaisin. Fobiani on siis pahinta lajia?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Piilohomo olet todennäköisesti jos homofobia haittaa sinun joka päiväistäsi elämää. Ainoa lääke on oppia tuntemaan oma homoutesi.

Mikä tässä nimenomaisessa aiheessa saa juuri sinut tuntemaan tällaista myötätuntoa homofobiaa potevia kohtaan, että tulee vallan polttava halu kirjoittaa siitä tiedepalstalle? Koetko samanlaista myötätuntoa myös muita fobioita kohtaan? Torikammo? Hissifobia? Hämähäkkien kammo? Vai oletko mahdollisesti löytänyt jonkun uuden ominaisuuden itsestäsi?

Minä olen joskus potenut hyvinkin suurta araknofobiaa. Vaikka olenkin aika pitkälti "parantuntut" ko fobiasta, en silti koe että olisin missään elämäni vaiheessa ollut hämähäkki.

Vierailija

Se taitaa nykyään olla muotia väittää että jotkut mukamas potee "homofobiaa" ja "Islamfobiaa". Onhan ne hyviä iskulauseita, joilla voi lyödä muita päähän.
Fobia taitaa kasvaa omassa päässänne. Näette fobisteja joka puolella.

Teillä fobisteja pelkäävillä taitaa itsellänne olla fobia......"fobia-fobisteista". Mitenkähän siitä parantuisitte?

Vierailija

En ole koskaan huomannut olevani foobikko tuollaisen suhteen. Enkä ymmärrä miksi pitäisi ollakaan. Monen homon seurassa olen olostani nauttinut. Jotkut heistä tosin provosoivat muita kuin uhitellakseen että entäs sitten, olen homo, antaa sen siis näkyä ja kuulua.

Mutta monesti olen myös huomannut, että homo on kovan elämänkoulun joutunut kulkemaan, ja asioita siksi moninaisemmilta tahoilta tutkailemaan. Tästä johtuen olen heidät monesti kokenut optimistisemmiksi ja avoimemmiksi kuin keskivertokansalaisen.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Minulla ei liene minkäänlaisia fobioita, käärmeistä en kuitenkaan pidä, kun ne syö, se näyttää minusta öklöttavältä. En niitäkään pelkää. Sellainen kyllä askarrattuttaa, kun hyväksyisin kumppaniltani lesbosuhde syrjähypyn, eikä se tuntuisi minusta miltään. Sen sijaan seksisuhde toiseen mieheen aiheuttaisi ylitsepääsemättömän kriisin. Jos kertoisi vaikka rakastuneensa muuhun jätkään, sekin olisi vielä korjattavissa minun puoleltani, jos sänkyyn ei olisi menty. Omalääkäri ei asiaa tiennyt. Tiedustelen sitä nyt tiedepsygologilta.

Nimimerkki: Epätietoinen Adonis

Lierikki Riikonen

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Sikäli outoa että lesbous harvoin herättää miehissä fobiaa,homous sen sijaan useasti.Loogisestihan jokainen homoseksuaalinen mies vähentää kilpailua naisista, lesbot sen sijaan ovat heteromiehille "tuplavahinko" vapaiden naaraiden määrässä.Ihmeellistä?

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
installer
Sikäli outoa että lesbous harvoin herättää miehissä fobiaa,homous sen sijaan useasti.Loogisestihan jokainen homoseksuaalinen mies vähentää kilpailua naisista, lesbot sen sijaan ovat heteromiehille "tuplavahinko" vapaiden naaraiden määrässä.Ihmeellistä?

Ei kai se mitään outoa silloin voi herättää, kun se ei satu miehen omaan nilkkaan. Alkaa vaikuttamaan hieman siltä että miehet taitaa pelätä homoutta paljon paljon enemmän mitä me naiset.
Ja olen 100% varma että miehet pelkää seksiä homosuhteessa. He on kuiitenkin monet heistä hyvin halukkaita vaatimaan naiseltaan anaaliseksiä, mutta itse kammoavat ajatustakin olla samassa tilanteessa toisen miehen kanssa. Juu kammonsa kullakin.

Mutta ei tuokaan vielä mitään homofobiaa ole. Se taitaa olla usealla miehellä fobiaa anaaliseen yhdyntään toisen miehen kanssa. Ja etenkin siihen että joku mies tekisi tämän hänelle.
Lesbojen rakkautta pidetään kauniimpana.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Heksu
tiäremiäs
Piilohomo olet todennäköisesti jos homofobia haittaa sinun joka päiväistäsi elämää. Ainoa lääke on oppia tuntemaan oma homoutesi.

Mikä tässä nimenomaisessa aiheessa saa juuri sinut tuntemaan tällaista myötätuntoa homofobiaa potevia kohtaan, että tulee vallan polttava halu kirjoittaa siitä tiedepalstalle? Koetko samanlaista myötätuntoa myös muita fobioita kohtaan? Torikammo? Hissifobia? Hämähäkkien kammo? Vai oletko mahdollisesti löytänyt jonkun uuden ominaisuuden itsestäsi?

Minä olen joskus potenut hyvinkin suurta araknofobiaa. Vaikka olenkin aika pitkälti "parantuntut" ko fobiasta, en silti koe että olisin missään elämäni vaiheessa ollut hämähäkki.

Myötä tuntoo kaikia fobioita kärsiviä kohtaan tunnen. Jotkut ihmisten pelot kohdistuvat toisiin ihmsisiin ja silloin voi se kohde kärsiä turhaan toisten peloista.

Vierailija

Ei ole mitään nyt niin kauheaa fobiaa, mutta on se kertakaikkiaan karmea näkymä kun kaksi äijää suutelee... Todella epämiellyttävää ei voi mitään..

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
Nostromo
Ei ole mitään nyt niin kauheaa fobiaa, mutta on se kertakaikkiaan karmea näkymä kun kaksi äijää suutelee... Todella epämiellyttävää ei voi mitään..

Jaa. Mutta samalla lailla, kun kaksi tytärtä lesboilemassa on monen pojan märkä päiväuni, niin tuo voi olla joidenkin tyttärien

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Mielikuvitus . . . Ihminen voi kuvitella mitä vain.

Mutta ainoastaan se on kiihottavaa, mikä kiihottaa. Tässä eräänä päivänä näin erään naisen, älykkään. Muistan hänen kauniit kyntensä, ujo kun olen.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Eroottisin taide-esine, taulut mukaanlukien, on minulla posliininen naisten korkokenkä. Löysin sellaisen kerran kirppikseltä ja ostin heti. Oli pitkään telkkarin päällä, mutta nyt sisustaja on sen johonkin siirtänyt näkymättömiin. Kyllä mielikuvitus jyllää. Siihen näkee katsoessaan jo virtuaalisäären.

Lierikki Riikonen

Vierailija

joskus kauan kauan sitten satuin lukemaan Myrkky-lehteä, siinä oli erittäin hyvin ilmaistu miksi miehet pitävät lesboista, etenkin puuhissa; "voin katsoa kahta paria tissejä, kahta kaunista kasvoa ja kahta kaunista ruumista toisiinsa kietoutuneena eikä minun tarvitse tyydyttää muita kuin itseäni". Tiivistin aika lailla mutta antanee käsityksen, tuon sanoi sitten vanha mies joka masturboi lesboille

Tuohon homofobiajuttuun sen verran että jos olet lapsi ja tiedät jonkun henkilön olevan pedofiili niin etkö mielummin pysyttele hieman kauempana ko. henkilöstä? Homofobia taitaapi olla samaa perustaa eli kaiketi "suojeluvaistoa".

Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään homoja vastaan.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt16.3.2005

Koko homofobia on ihan höpöhöpöjuttuja. Koko käsite on olemassa vain sen takia etteivät ihmiset uskaltaisi ilmaista negatiivisia tuntemuksiaan homoutta kohtaan oman homoksi leimaantumisen pelossa. Homofobiafobiaa.

Homofobia on in. Ällöttää ajatuskin toisistaan hiplaavista miehistä. Sanokaa vain homofobikoksi, minä en sitä pelkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat