Kuntosali

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Luin Gt-magazinea, älkää kysykö miksi, lehdessä annettiin lukijalle mahdollisuus osallistua vuoden Gti-tytön valintaan. Seitsemän tyttöä kymmenestä mainitsi harrastuksekseen kuntosalin. Niin siinä luki, harrastus:Kuntosali.

Hei minä olen Marika, olen 10-vuotias klassisen filologian opiskelija Nurmeksesta, harrastuksiani ovat: kuntosali, tanssisali, judosali ja pesäpallostadion!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Niin kyllä tuolla kuntosalilla tulee asutta, onhan se melkein toinen kotini. Mut eikai kukaan harrasta salia. Miltäköhän kuulostaisi jos harrastaisi laskettelurinnettä...?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kuntosali on ihan hyvä harrastus. Harmi vain, että sen harrastaminen tulee niin kovin kalliiksi. Ensin kun täytyy hakkkia itselleen kuntosali, jota voi sitten käydä harrastamaan. Mutta siitä se hauskuus alkaakin: Voi suunnitella ja toteuttaa erilaisia uudistuksia ja parannuksia - pakollisista korjauksista puhumattakaan. Mukavaa on varmaan myös mainonan suunnittelu ja asikkaiden arvosteleminen (salaa).

Itse harrastan taloa. Siinä se aika menee, kun suunnittelee uusia uudistuksia. Entisistäkin on 287 kpl vielä toteuttamatta. Mutta juuri tästä syystä talon harrastaminen on niin hauskaa ja antoisaa.

Vierailija

Minä harrastan kapakkaa ja joskus myös kesämökkiä.
Harrastan ajoittain myös kissaa, koiraa ja K-markettia.

Vierailija
Froze

Ei liity aiheeseen, MUTTA olen samaa mieltä allekirjoituksestasi Froze.

Vierailija

Harrastan uimahallia, keittiötä, kirjastoa, metsää, dojoa, ampumarataa, lenkkipolkua, autotallia ja vihannesmaata.

Vierailija
mikeliz_89
Froze

Ei liity aiheeseen, MUTTA olen samaa mieltä allekirjoituksestasi Froze.

Ei liity aiheeseen, MUTTA, miten voitte olla niin varmoja?

Vierailija

Eräs opettajani sanoi meille yläasteella harrastavansa koiria ja mikä parasta hän sanoi viellä että hänellä ei itsellä ole koiraa vaan hän harrastaa muiden koiria

Vierailija

Joutavanpäiväinen narsistinen "harrastus" tuo kuntosali!!
Kunpa ihmiset tekisivät senkin ajan jotain hyödyllistä!
Kuinka korkea elintasomme olisikaan jos kaikki rautaan tuhlattu energia suunnattaisiin johonkin hyödylliseen...vaikkapa halonhakkuuseen!!!?

Vierailija
kunkku
Joutavanpäiväinen narsistinen "harrastus" tuo kuntosali!!
Kunpa ihmiset tekisivät senkin ajan jotain hyödyllistä!
Kuinka korkea elintasomme olisikaan jos kaikki rautaan tuhlattu energia suunnattaisiin johonkin hyödylliseen...vaikkapa halonhakkuuseen!!!?

Tai toisin päin: Kuinka paljon pienemmät verot ja/tai toimivampi ja kattavampi sosiaalihuolto meillä olisikaan, jos kaikki ihmiset kävisivät pari kertaa viikossa punttiksella?

Vierailija

Hmm, minusta harjoittelu/treenaaminen/kuntoilu/voimailu kuntosalilla on aivan kelvollinen harrastus. Mutta kuntosali on paikka, ei harrastus, eikö

Vierailija

tuohon kunkun juttuun että nykyään kaikilla ei vain ole oikein mahdollisuutta sellaiseen ja tuskin kukaan vapaaehtoisesti menee sitä tekemään, etenkään supikaupunkilaisnevis joka ei välttämättä edes osaa pitää kirvestä oikein päin. nykyään ei töistäkään saada tarvittavaa hyötyliikuntaa ja siitä syystä "monet" työpaikat tarjoavat jonkin sortin etuja kuntosaleille.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Tässä päivällä tuli harrastettua moottorikelkan vääntämistä , ja kääntämistä.
Sitäku nostelee ja sen kans voimistellee , niin son varma että kunto pyssyy hyvänä. Niin mie ajoin mettässä semmoshen " umpikuljhun", ei päässy
ennää ethenpäin, oli tykkylumen kaatamaa puuta ronkkelissa.
Siinäku käänsi kelkan takasin tulosuunthan, lähes metrisessä kinoksessa
ja helkatin ahthassa paikassa.
Hu huu siinä hiki virtas, ei tarvinnu veivata kuntopyörää illalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat