Angstista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikäköhän siinä on.. Mä pidän apatiasta. jopa lievästä masennuksesta. Oikeen puistattaa ja suututtaa, jos kaikki menee helvetin hyvin. Suoraan sanoen v*tuttaa olla onnellinen! Mikäköhän musta tekee näin melankolisen tyypin? Onko muilla palstalaisilla samanlaisia oireita?

Hyvät joulut kaikillen!

Kommentit (3)

Vierailija

No kyllä minua veetyttää melkein aina ja jos ei, niin joku varmasti pitää huolen siitä näin tapahtuu. Ongelmani on varmasti siinä että en osaa suhtautua asioihin oikealla tavalla.

Tuo on aika ihmeellistä että olet onnellinen kun veetyttää. Onko huono lapsuus? Pitääkö kaikki sinua huono ihmisenä?

Ehkä tuo onnellisuuden tunne on puolustusmekanismi negatiivista olemusta vastaan, mene ja tiedä.

Kaikille palstalaisille iloiset joulu tervehdykset!

Vierailija
Tyräpoika
Mikäköhän siinä on.. Mä pidän apatiasta. jopa lievästä masennuksesta. Oikeen puistattaa ja suututtaa, jos kaikki menee helvetin hyvin. Suoraan sanoen v*tuttaa olla onnellinen! Mikäköhän musta tekee näin melankolisen tyypin? Onko muilla palstalaisilla samanlaisia oireita?

Hyvät joulut kaikillen!

Ei, ei ole tuollaisia oireita. Se taitaa olla yksilöllistä, miten tuntee. Kenelläkään meistä ei ole samaa tunne elämää. Elämme tunteittemme kanssa. Tunteet hallitsevat elämäämme.

Ehkä olisi aika yrittää olla herra muutamille tunteilleen? Silloin on helpompi olla positiivinen. Kaikki johtuu omista ajatuksista. Jokainen "luo" "tekee" itselleen elämänsä itse. Jokainen on itse regissör omalle elämälleen. Ympäristö tietenkin vaikuttaa paljon, mutta pohjimmiltaan kuitenkin ihminen on itse vastuussa voinnistaan.
Hyvää joulua niille jotka sitä juhlivat. (itse en juhli)

Uusimmat

Suosituimmat