Lähtee kohta viestii Kytille!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos ei linja muutu! Mammuttii ei moderoida! Paitti Joge ja makee!
Ny mä lähen koisii ja jos ei oo huomen poistunu noi toisen ketjun
viestit jos haukutaa mua mäntiks ni mä paan viestii menee
kytille!

MAMMUTTI MODEKS! SANAA KIERTÄÄ!!

Kommentit (15)

Vierailija
Anonymous
Jos ei linja muutu! Mammuttii ei moderoida! Paitti Joge ja makee!
Ny mä lähen koisii ja jos ei oo huomen poistunu noi toisen ketjun
viestit jos haukutaa mua mäntiks ni mä paan viestii menee
kytille!

MAMMUTTI MODEKS! SANAA KIERTÄÄ!!

Ai nyt on tuo mammutti riesana täälläkin.
Sana on tosin pistetty kiertämään sinnekin
mihin hän itse uhkaa viestivänsä.

Vierailija

Älkää vastatko enää YHTEENKÄÄN ko. häirikön viestiin niin se loppuu, kakaralla on tekemisen puutetta ja kun ei vielä ole tietoa ja järkeä osallistua normaaliin keskusteluun, pitää jotain kuitenkin päästä kirjoittamaan.
nm

Vierailija

Näitä häirikköketjuja on nyt jo kolme. "Auttakaa tahdon moderoimaan", "AIVAN ÄLYTÖN JUTTU!!!!!" ja "Lähtee kohta viestit kytille". Nämä nyt mennee lukkoon kun mode3 kolmonen tulee töihin. Onko nyt niin mukavaa yrittää päteä ja tuottaa muille mielipahaa lapsellisella käyttäytymisellä. Antaa teistä tosi lapsellisen kuvan. Tuntuuko jotenkin hirveen tärkeältä kun juttu oikein näkyy tuossa oikealla? Mitään olisi haitannut kun olisitte pitäneet lörinänne tuossa alkuperäisessä Liittyneen avaamassa paskanpurkuketjussa. Ei kielenkäytön ja kirjoittamisen opetteluun tarvita montaa eri vihkoa. Ottaa siiten vasta uuden käyttöön kun entinen on täynnä.

En minä teille mitään pahaa tahdo, olkaa nyt lapset kuitenkin vanhempienne mieliksi kiltisti edes Jouluna. Vaikkei teidän leikeistänne nyt mitään vahinkosa ole, niin hävettää, kun huonosti kasvatetut lapset härppää ympäriinsä kahvipöydän ympärillä ja napsii ja ronkkuu piparkakkuja, kun vanhemmat yrittää jostain keskustellä. Kyllä niitä pikkuleipiäkin saa kun pyytää eikä nyt sentään sonni pöydälle. Se vie muiltakin ruokahalun.

Vierailija
Valerikki
Näitä häirikköketjuja on nyt jo kolme. "Auttakaa tahdon moderoimaan", "AIVAN ÄLYTÖN JUTTU!!!!!" ja "Lähtee kohta viestit kytille". Nämä nyt mennee lukkoon kun mode3 kolmonen tulee töihin. Onko nyt niin mukavaa yrittää päteä ja tuottaa muille mielipahaa lapsellisella käyttäytymisellä. Antaa teistä tosi lapsellisen kuvan. Tuntuuko jotenkin hirveen tärkeältä kun juttu oikein näkyy tuossa oikealla? Mitään olisi haitannut kun olisitte pitäneet lörinänne tuossa alkuperäisessä Liittyneen avaamassa paskanpurkuketjussa. Ei kielenkäytön ja kirjoittamisen opetteluun tarvita montaa eri vihkoa. Ottaa siiten vasta uuden käyttöön kun entinen on täynnä.

En ihmettelisi yhtään, jos moderator poistaisi viestiketjuni
ainoastaan sen vuoksi,
että joku/jotkut tulivat sinne
häiriköimään.

Siinä hyvä vinkki vihailijoilleni:
Kun aloitan viestiketjun,
tule ja pistä se täyteen paskaa
niin pääset siitä eroon

Vierailija
En ihmettelisi yhtään, jos moderator poistaisi viestiketjuni
ainoastaan sen vuoksi,
että joku/jotkut tulivat sinne
häiriköimään.

Siinä hyvä vinkki vihailijoilleni:
Kun aloitan viestiketjun,
tule ja pistä se täyteen paskaa
niin pääset siitä eroon

Niin, eikö ole tympeää, sinultakin on eka bannaamisesi jälkeen alkanut tulla asiaakin. Saisi nuo osat, jotka eivät vaadi kirjautumista poistaa kokonaan. En edes ymmärrä, miksi tällainen tiedevitsi juttu perustettiin vapaaseen käytttöön kaikille munapäille.. Ehkä haaveissa oli ylläpitäjällä että sinne sitä myötä kertyisi parempaa huumoria, Epäonnistunut kokeilu. Ainakaan ne eivät saisi näkyä tuossa oikealla. Homma karkasi käsistä.

Vierailija

Sain meidän luokan pissis-Päivin ottamaan poskeen,
ku uhkasin muuten alkaa levittää siitä juorua että se ois huora!!

Se otti poskeen, mutta aloin silti levittää siitä että se on huora,
ku otti multa poskeen!! Kaikki sanoo sitä nyt huoraksi,
eikä se kuulemma enää tuu kouluun.. LOOOOOLL!!!!

OWNED!!1!!
OWNED!!!!
OWNED!!!!
OWNED!!!!!
OWNED!!!!!

Vierailija

Mikäköhän meidän pikku häirikkö lasta vaivaa? Meinasin nyt kysyä, ennenkuin saat porttikiellon tähän foorumiin. kun mode palaa töihin sinua ei täälä näy ja siitä voit olla ihan varma.

Täällä suurin osa meistä on aikuisia ihmisiä ja tuollainen naurettava lapsellinen käytös ei tänne sovi. Jos ongelmasi jatkuvat, niin kehoitan ottamaan yhteyttä ammatti-ihmisiin. Lasten ja nuorten puhelin
Keskusteluapua elämän eri ongelmissa.
0800-120 400

Vierailija
XLR
Mikäköhän meidän pikku häirikkö lasta vaivaa? Meinasin nyt kysyä, ennenkuin saat porttikiellon tähän foorumiin. kun mode palaa töihin sinua ei täälä näy ja siitä voit olla ihan varma.

Täällä suurin osa meistä on aikuisia ihmisiä ja tuollainen naurettava lapsellinen käytös ei tänne sovi. Jos ongelmasi jatkuvat, niin kehoitan ottamaan yhteyttä ammatti-ihmisiin. Lasten ja nuorten puhelin
Keskusteluapua elämän eri ongelmissa.
0800-120 400

Olet vain kade!!
Tollaset alle 180senttiset nysät ei saa edes
pyörätuolissa olevia ottamaan suihin.

Antoi muuten tulla naamalle. Meikä OWNAA koko koulun!!

Vierailija

Täällä ilmestyy näin jouluna aika ihmeellisiä topikkeja.
Taitaa oikea moderaatorikin olla joululomilla.
Onneksi joulu on vain kerran vuodessa

Uusimmat

Suosituimmat