Unia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli tänne voi listata erilaisia unia...

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Viime yönä patentoin pellavarouheen kasvattamisen järvessä. Kastelu on automaattinen ja aallonmurtajaksi lupautui LPR:n johtava hinaajarunkoinen alus.

Pellavarouheen kasvatusalustakennot asetetaan veteen keväällä; pellavarouheen kasvaminen estää jäätymisen, voidaan kasvattaa ympäri vuoden. Kasvatuskennostot päällystetään lämpöputkilla (joiden energia tulee pellavarouheesta).

Vierailija

Taitaa olla hyvin vähän mielenkiintoinen topikki monien mielestä, mutta vastaanpa aikani kuluksi:

Näin taannoin sellaista unta, että asuntooni yritti tunkeutua liuta huligaaneja, jotka olin tässä samassa unessa tavannut jossakin muussa paikassa. En halunnut heitä talooni, enkä pihallenikaan, mutta päästin jostain syystä yhden heistä ovesta. Aprikoin, että mitä keittiövälinettä voisin käyttää tämän henkilön vahingoittamiseen, ja päädyin sellaiseen isoon "haarukkaan" jolla pidellään vaikka leikattavaa paistia. Sörkin tätä tyyppiä sitten aikani sillä välineellä, ja päästin hänet menemään. Tunkelijat lähtivät fillareilla pois pudistellen päitään tavalla, joka olisi sopinut kielimään hieman lievemmästä paheksunnasta, kuin mitä toimintani johdosta olisi ollut luontevaa taholleni langettaa. Sitten menin paniikkiin, ja ravasin kämpässäni edestakaisin hätäillen, että joudun tavalla tai toisella vastuuseen teostani. Herättyäni sain huojentua hieman.

Vierailija

Viime yönä patentoin lemmikkieläinten aurinkolasit ja luennoin Valkoisessa Talossa (!) Bushille, miten auringonvalo vaikuttaa koirien sielunelämään ja tein isot kaupat erikoisaurinkolaseista Bushin koiralle ja samalla muistan olleeni tyytyväinen kun Bush maksaa minulle kohtuutonta summaa rahaa, koska tietenkin nostin hintaa Irakin hölmöilyiden takia. Ja se maksoi. On se hölmö.

Vierailija

Näin taannoin unen, jossa olin vankina jossain louhoksella monien muiden ihmisten kanssa. Unen loppu puolella näin jonkun huutavan nimeäni, hän huusi nimeäni noin viiden minuutin ajan. Kun sitten vaivoin heräsin, niin huomasin, että äitini oli huutanut minua heräämään, koska olin myöhässä koulusta.

Vierailija

Näen usein unia junista. Yleensä olen junan kyydissä pitkällä matkalla ja minun pitää vaihtaa junaa. Joskus myöhästyn siitä ja jään asemalle seisomaan, joskus ehdin toiseen junaan ja jatkan taas pitkää matkaa kunnes herään. Junat ovat aina ulkonäöltään täysin tunnistamattomia ja teknologialtaan erikoisia eivätkä vastaa mitään tosielämässä näkemääni junaa.
Kerran kävi yllättävä käänne. Ilman mitään varoitusta materialisoiduin junan keulaan, jota vasten liikkeen aikaansaama ilmavirta minua painoi. Yllättäen samaa raidetta pitkin tuli vastaan toinen juna, tapahtui törmäys ja minä jouduin tietenkin siinä kahden junan välissä aika suurien voimien puristukseen. Törmäyksen jälkeen ihmettelin, että mitäs tämä nyt on kun minulle ei käynyt mitään ja siinä ihmetellessäni sitten heräsin.

Viime yönä näin unta jossa joku pisti minua puukolla, mutta sai aikaan vain pienen naarmun. Tämä tapahtuma toistui kolme kertaa täysin samanlaisena.

Mitähän ihmettä näistäkin pitäisi ajatella?

Vierailija

Viimeyönä uneksin, kuinka sattumalta kurkkasin sänkyni alle, ja löysin sieltä M91-asusteet. Sitten naureskelin kaverilleni, että "En muistanutkaan kuinka epäkäytännölliset nämä taskut tässä ovat" - taskut olivat unessa erilaiset kuin todellisuudessa, ja perin omituiset muuten. Sitten aloin pitämään niitä housuja. Näen SA-varusteista erittäin useasti unta, yleensä on aina sysäri piipussa, vaikka on kovat lippaassa. On taisteltu niin vihollisen sotilaita, avaruuden muukalaisiakin ja Matrixin koneita vastaan.

Kuoletteko unissanne? Minua on mm. ammuttu, ja aina "liian kauan" veden alla pysyteltyäni huomaan, että minähän pystyn hengittämään siellä. Olen pudonnut hengenvaarallisen korkealta useasti, joutunut erilaisten eläinten raatelemaksi jne. Ja yhdessäkään unessa en ole sanotaanko nyt, uneksinut kuolevani. Johtuuko se siitä, etten tiedä millaista on kuolla, eikä mielikuvitukseni ole tieteellisten toteamusten perusteella voinut sitä minulle kuvata?

Näen myös toistuvasti unta, missä hampaani heiluvat ja loppujenlopuksi napsin ne yksitellen irti todettuani, etteivät ne millään pysy suussa. Ja aikani monttuisia ikeniäni naureskeltuani ja kielellä tunnusteltuani yleensä yritän sovittaa leegoja takaisin pelästyessäni, että enkai minä nyt ilmankaan niitä voi olla.

o
Seuraa 
Viestejä1625
Liittynyt16.11.2005

Monesti herätyskellon soidessa yritän sulkea sitä unessa, mutta se yllättäen vain jatkaa soimista. Yritän seuraavaksi hiljentää puhelinta ja laskinta ja hiljalleen kaikkia mahdollisia sähkölaitteita, kunnes ole pistänyt kaiken lekalla tms. tuhannen päreiksi, mutta silti vaan joku soi jossakin. Turhauttavia unikokemuksia, miksi soiminen ei lopu? Riittävän pitkän tuskailun ja tuhon jälkeen se kyllä loppuu ja olisi aika keksi jokin muu metodi herättää itsensä...

Every man is guilty of all the good he did not do. (http://www.youtube.com/watch?v=xaTKDMYOBOU)-Voltaire

Vierailija

Ite näin viimeyönä unta että meidän metsässä kulki lauma karhuja jotka koitti saada kiinni ja syödä meidän lehmät. Ja myö juostiin ja koetettiin pelastaa niitä lehmiä tulematta syödyksi.

Vierailija

Puhun ja mellastan muutenkin unissani aika usein. Viime yönä olin ravistanut Papan hereille ja sanonut traagisella äänellä: "Venäläiset on vieny kaikki sisäfileet", kääntänyt kylkeä ja jatkanut unia.

Reiska
Seuraa 
Viestejä4647
Liittynyt6.5.2007

Olen jo monasti nähny unta, missä istun parkissa olevassa autossa. Jostain syystä tuo auto lähtee aina liikkeelle ja saavuttaa aika koviaki nopeuksia melko tasasella maalla.. Mie yritän pysäyttää sitä, mutta koska auto ei ole käynnissä, nii jarrut ei toimi. lopuks törmään johonki, viimeyönä rekan perään, ja sitte herään..

Per se

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Reiska
Olen jo monasti nähny unta, missä istun parkissa olevassa autossa. Jostain syystä tuo auto lähtee aina liikkeelle ja saavuttaa aika koviaki nopeuksia melko tasasella maalla.. Mie yritän pysäyttää sitä, mutta koska auto ei ole käynnissä, nii jarrut ei toimi. lopuks törmään johonki, viimeyönä rekan perään, ja sitte herään..

Näen myös usein unta että yritän ajaa autoa, mutta jarrut ei toimi, niitä pitää painaa koko voimiensa edestä mutta siltikään ei vaikuta kuin aavistuksen.. yleensä kuitenkin parkkipaikalla kun yritän lähteä liikkeelle, mutta joskus ajaessakin. Aivan kamala tunne tuo.

Viime yönä näin unta että makoiltiin ihastukseni kanssa sängyllä (hän ei tiedä tunteistani) ja kun hän lopulta sattui syystä tai toisesta osumaan tarpeeksi lähelle kasvoillaan minun kasvojani, vaihtaessaan asentoaan tai jotain, päätin että nyt tai ei koskaan ja annoin mennä, intoihimoinen suudelma johon hän vastasi.. olin niin onnellinen sitten heräsin.. ensimmäinen ajatus tietysti "perkele!"

くそっ!

Vierailija

Näin unta, että olimme vieraassa maassa. Siellä oli joitakin porukoita, jotka ilmeisesti olivat vihollisia tai muuten harmillisia. Mukanani oli joku, jota en tuntenut. Saavuimme kukkuloiden takana olevalle rannalle ja sukelsimme sameaan veteen. Rannalla oli joitakin mangrovesuolla kasvavia ilmajuurisia puita, mutta puita oli vain jokunen. Uimme vedessä ja välttelimme vihollisia piiloutumalla veden alle tai luotojen taakse.

Lopulta saavuimme poukamaan alueelle, jossa oli enemmän kasvillisuutta ja kanavia veneille viidakon sisään. Kanavien yli kulki kivestä rakennettuja siltoja, ihan kuin lähestyisimme muinaissivilisaation temppeleitä. Kanavat olivat ehkä kymmenen metriä leveitä ja silloilla käveli tukevia vartijoita raskaissa puvuissa.

Löysimme kauniin syvennyksen, jossa oli värikkäitä puita ja pensaita. Se oli upea paikka ja hyvin rauhallinen. Puiden lehdet olivat muun muassa violetteja ja vaaleanpunaisia, ihan kuin kirsikkapuiden lehtiä, ja paljon muitakin. Syvennyksen keskellä väreili tyyni kirkas lampi ja valo siivilöityi puiden lehtien lomasta.

Joku oli tulossa paikalle, joten kiirehdimme lähtemään matkoihimme. Istuimme kanootissa ja hieno näkymä alkoi kaikota. Ennen kuin poistuimme, otin valokuvan tuosta harmonisesta luonnon loisteesta.

Vierailija

Näin unta että olin sellaisen laatikon sisässä jonka jakoi kahtia läpäisemätön väliseinä. Menin paniikkiin kun en tiennyt miten pääsisin toiselle puolelle, vai olinko minä jo toisella puolella? Heräsin sitten aamulla laatikosta jossa oli ovia ja ikkunoita ja menin töihin suurempaan laatikkoon, jossa oli vielä enemmän ovia ja ikkunoita kuin omassa laatikossani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat