Tiedeaiheisen pelin kehitys

Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Onko foorumilaisten joukossa pelien kehittäjiä? Onko kukaan teistä keksinyt tiedeaiheista peliä: korttipeliä, lautapeliä, tietokonepeliä?

Olen itse aikeissa alkaa suunnitella maantiedeaiheista korttipeliä, mutta yleisesti tiedeaiheinenkin peli voisi olla hyvä idea.

Jos jollakulla on samansuuntaisia suunnitelmia, voitaisiin vaihtaa ideoita vaikka tässä ketjussa. Minä olen hyvä graafinen suunnittelija ja voin toteuttaa minkä tahansa idean visuaalisesti.

Jos palstalaiset joskus järjestävät tapaamisia, mikä olisikaan parempi teema kuin itse kehittämämme tiedepelin merkeissä.

Kommentit (5)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tulipa heti mieleen, että tässä tiedepelissä voisi ainakin olla James Randi -kortti, jolla voi pudottaa pelistä kaikki ufokortin haltijat.

Näin se suunnittelu edistyy.

Vierailija

Hyvä idea muuten, paitsi että harva jaksaa kovin pitkään tiedepelejä pelata ilman jonkinlaista "porkkanaa". Tehtävänä voisikin olla esim. ballistisen ohjuksen lentoradan laskeminen, jotta se osuisi Teheraniin tai Pyongyangiin.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Aikanaan Amigalla oli mielenkiintoinen evoluutiopeli Eco, siitä saisi mielenkiintoisen idean. Myös kaikki fysikaalisiin ilmiöihin perustuvat pelit ovat silkkaa nannaa... Minä voin ainakin osallistua pelin kehittämiseen heti kun projekti alkaa.

Uusimmat

Suosituimmat