Uusivuosi ja uudet kujeet!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Uusivuosi lähenee ja on aika alkaa miettimään jotain lupausta jotain jota ei kuitenkaan pysty pitämään.

Kysynkin että lupasitko jotain viime uutenavuotena ja pitikö lupaus ja mikä tulevan vuoden lupaus?

Kommentit (7)

Vierailija

Kun en ryyppää, enkä polta, niin mitä voisin uudeksi vuodeksi luvata? Että rupean ryyppäämään ja polttamaan??

No ok, nyt keksin. Lupaan hillitä parhaani mukaan tempperamenttiani silloin, kun alkaa kuohuttamaan Elämästäni tulee siis tylsää....

Vierailija
s&s&s
Kun en ryyppää, enkä polta, niin mitä voisin uudeksi vuodeksi luvata? Että rupean ryyppäämään ja polttamaan??

No ok, nyt keksin. Lupaan hillitä parhaani mukaan tempperamenttiani silloin, kun alkaa kuohuttamaan Elämästäni tulee siis tylsää....

Tästähän voisi pistää melkein vedonlyönnin pystyyn, kuka onnistuu pitämään lupauksensa.

Vierailija

Nuori lupauksemme Wizard! Oletko siis sitä mieltä, että tempperamenttiani on vaikea pitää kurissa, vai yleisestikö haastelet?!

Kohta
riemu
repeää
Tripla

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Ei voi olla uskomatta, että uusi vuosi tulee olemaan parempi kuin vanha! ... Eikä tämä haave ole väärä! Tulevaisuus on aina hyvä, olkoon se minkälainen tahansa. Aina se antaa sitä, mitä me tarvitsemme ja salaisesti tahdomme. Aina se siunaa meitä oikeilla lahjoilla. Niin että syvemmin katsoen ei uskomme ensi vuoteen missään tapauksessa voi pettää. - Kersti Bergroth

Onnellisuus on niin monia asioita nykyisin, ettei sitä voi toivottaa kevyesti kenellekään. Toivottakaamme toisillemme vain hyväntuulista Uutta Vuotta eikä mitään muuta. - Judith Crist

Mielestäni teillä on oikeus katsoa turvallisesti tulevaisuuteen, koska olette luoneet elämäntavan, jossa elämänilo ja työnilo harmonisesti yhdistyvät. Lisänä on koko olemuksenne täyttävä kunnianhimoinen henki, jonka ansiosta päivän työ on teille kuin onnellisen lapsen leikkiä. - Albert Einstein, uuden vuoden tervehdys amerikkalaisille vuonna 1931

Onnellista uutta vuotta! Kuule rukoukseni, etten saisi kenenkään silmiä kyyneltymään. Kun tämä vuosi aikanaan päättyy, sanottakoon, että olen ollut ystävä, olen elänyt ja rakastanut ja tehnyt työtä ja tehnyt siitä onnellisen vuoden. - Edgar A. Guest

Päättäkää vuosi runsain tervehdyksin. Olkaa aina valmiit taistelemaan paheitanne vastaan, sovinnossa naapureiden kanssa, ja antakaa uuden vuoden löytää teidät parempana ihmisenä. - Benjamin Franklin

Nuoruus on sitä, että sinun on lupa valvoa myöhään Uuden Vuoden aattona. Keski-ikä on sitä, että sinun on pakko. - Bill Vaughan

Optimisti valvoo keskiyöhön ottaakseen vastaan uuden vuoden. Pessimisti valvoo varmistuakseen vanhan vuoden lähtevän. - Bill Vaughan

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Minä en tee mitään uuden vuoden lupauksia. Jos jotain aion tehdä, niin voin harkita sen tekoa minä päivänä tahansa. Kaikki päivät on kelvollisia, joilloin voin tehdä parannuksia itsessäni, jos vain haluan ja tahdon.

Uusimmat

Suosituimmat