Onko mun uskottavuus menny?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Lukeeko kukaan mun juttuja, ja uskooko kukaan niitä ollenkaan?

Kertokaas mielipiteitä asiasta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Niin toi on kyllä totta. Ei mullakaan ole koskaan mitään uskottavuutta ollut, mut väliäkö sillä. Mä en ainkaan ala tekemään siitä mitään tilastoa.

Vierailija

tiäremiehelle:

No, todista uskottavuutesi esim. selittämällä seuraava asia.
Maito säilyy jääkaapissa ihmiselle ravintokelpisena 1-2 viikkoa.
Miksi juusto, joka tehdään maidon ainesosista, säilyy useita kuukausia?

Vastaa ensin tähän kysymykseen. Sen jälkeen määrittelen uskottavuutesi.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs

Kyllä minä luen tarkasti jokaisen jutun ja kommentoin niitä parhaalla vinoilutaidollani. Otan jopa lainatuista teksteistäsi luvatta ylimääräiset tyhjät rivit pois. Uskomisen jätän niille, joille on siihen puoleen synnynnäinen harrastus. Tällaiset kyselyt eivät kuitenkaan edistä tiedettä siinä määrin kuin kivennoston fysiikan pohdiskelu tai vaikkapa niiden harmaiden, pitkäkyntisten ja välkkyvien psykologian. Viinan kanssa lotraamisesta keskustelukin olisi näin uuden vuoden alla mielekkäämpää, ettei vaan mene kellään meistä överiksi taas. Tai jos menee niin tyylistäkin voisi väitellä.

Onhan niitä hyviä aiheita maailma täynnänsä. Kyllä me peesataan, kun keksit uuden hauskan topikin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Minä uskon kovin mielelläni Sinun tarinasi, ja UFOna uskon kaikki mitä kerrot lentävistä tunnistamattomista esineistä. Jatka siis samaa rataa.

Olet cool!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Sinun uskottavuutesi ei ole mennyt mihinkään! Olet minun mielestäni palstan mielenkiitoisin henkilö. Siksi sinua kylläänkin pyysin ja akka olisi pitänyt vierassa, niinkuin kaikkia muitakin kavereitani jotka meillä käy Sinulle ei vaan sopinut, Vaikka Treleeltä päsee Ouluun junassa 3 tunissa.

Minun uskottavuuteni on sen sijaan kärsinyt, koska olen nin ailahtelevainen ihminen ja joudun muuttamaan näkemyksiäni. Viimeksi naisten hedellämmällisyyshoidoista. Olet fiksu ja avoin luonne. En haluaisi menettää näkemyksiäsi koskaan,

Hyvää Uutta Vuotta

Ystäväsi

Lierikki Riikonen

Vierailija

Tiäremies ei ole (osannut?) vastata tähän kysymykseen.
Taitaa olla liian vaikea muillekin palstalaisille!

Toistan sen vielä kerran:

Maito säilyy jääkaapissa ihmiselle ravintokelpoisena 1-2 viikkoa.
Miksi juusto, joka tehdään maidon ainesosista, säilyy useita kuukausia?

Vierailija
tiäremiäs

Luen muut paitsi ufojutut, hyviä aloituksia ollut ja huonojakin muutamia.
Säästän juustokysymyksen tieremiähelle.

Vierailija

Ei sinun uskottavuutesi ole vielä kärsinyt. Mutta älä avaa enää tämän tyyppisiä ketjuja kuten "En ole varastanut nm nimimerkkiä!" tai "Onko mun uskottavuus menny?". NE laskevat uskottavuuttasi.

Muuten jatka samalla linjalla. UFO juttusi ovat saaneet minutkin aprikoimaan, mitkä selittämättömistä ilmiöistä ovat ufoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat