Kuvat netissä..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi yhä useimmat nuoret (noin:10-16 vuotiaat) tytöt ja pojat laittavat nettiin omia kuviaan? Esim ii2:sessa on osa kuvista aivan hirveitä miten ne nuoret poseeraa kameraan puolipukeissa Eikö koulussa tai vanhemmat puhu mitään kuvien laitosta nettiin?

Tietävätköhän nuoret, että kuvia voidaan käyttää netissä hyväksi? Laittavatko nuoret nettiin omia poseraus kuvia, että omat luokkakaverit voisivat nähdä ne ja kommentoida niitä? Ja minkätakia yleensä nuoret ihmiset laittavat nettiin kaikkea?...

Kommentit (4)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2643
Liittynyt4.10.2005

mä oon laittanu nettiin kuviani ja oon 25v. onks kuvien näkeminen sulle jotenkin niin ujo aihe vai viittaatko just alaikäisiin?
mä ite laitan niitä kun on kavereita ympäri maailmaa ja ne saa jonkun profiilin susta. toisaalta lisäksi uusien tuttavuuksien voi myös hakea deitti seuraa. itseasiassa mulla just tärppäsi ja musta on kiinnostunut yks helvetin mukava ja hyvannäköinen tyttö ja treffataan aattona. kai ne nuoretkin aloittaa suhteita ja teinireurusteluja näin. ja niillehän on tärkeetä saada mielipiteitä ulkonäöstään. jos ne on rohkeissa asennoissa ja vähissä vaatteissa niin ne on ottaneet mallia aikuisista.

Päätin vaihtaa tiede-pohdinnat ja varsinkin psykologiset aiheet laiffiin. Suosittelen!

Vierailija

En näe siinä mitään pahaa, että nuoret laittavat kuviaan nettiin. Kuitenkin pitäisi enemmän kouluissa ja kotona painottaa sitä minkälaisia kuvia kannattaa esittää julkisesti. Teinit kokeilevat ja rikkovat rajoja, niin siinä käy hyvän maun rajojenkin kanssa. En pitäisi tätä erityisen suurena ongelmana.

Mietin vain, että millainen maailma siitä syntyy, jos lapset opetetaan siihen, että kaikkia vieraita ihmisiä tulee pitää potentiaalisina uhkina ja papparaisen kävelykeppiä ei uskalleta nostaa avuliaisesti maasta, kun se voikin olla pedofiilipappa.

Uusimmat

Suosituimmat