Uusivuosi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olettekos ostaneet jo ilotulitteita? Entä miten vietätte?

Kertokaa uudenvuodenviettotavoistanne.

EDIT: Nyt se on vähä myähäistä, mutta voi jumpe. Huomasin, että tuolla on jo semmonen aihe ku "Uusivuosi ja uudet kujeet". Mutta siellä taidetaan puhua uudenvuodenlupauksista, tässä voi puhua kaikesta mikä liittyy uuteenvuoteen.

Sivut

Kommentit (19)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Huomenta Tupakki.
Mitäs se nyt haittaa, vaikka olisikin saman tapaisia ketjuja kaksi - kyllä ne jossain vaiheessa saavat omanlaisensa sisällön. Olisit voinut kyllä kertoa omista suunnitelmistasikin

Ei ole vielä ostettu, mutta tänään kuulemma lähtevät hakemaan. Poika niin hinkuu jo raketteja, kun ympäristössä kuuluu melkoista pauketta aina aika ajoin. Jotkut kun eivät malta odottaa...

Eipä tässä mitään suunnitelmia ole tehty - eiköhän menne taas perinteisesti naapureiden kanssa raketteja lähettäessä.

Kuohujuoma on kyllä jo hankittu samoin konjamiinia lämmikkeeksi hyistä ilmaa vastaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Huomenta voi olla vähän huono sana sellaiselle, joka ei ole nukkunut...

olen niin väsynyt, että en omista suunnitelmista enempää jaksa kertoa. jospa kertoisin sitten päivällä kun heräilen.

minä menen nyt nukkumaan.

Vierailija

No himpsutti, vai on se tupakkakin valvonut yötä! Mummo on lepatellut lähiölinnassaan kuin kalpea haamu ja huokaillut karanneen vuorokausirytmin perään.

Tunnustan, että olen hurjan tyytyväinenesiitä, ettei tarvitse enää raketteja ampua. Ne turvallisuuspelottelut tekivät äiti-ihmisen hulluksi huolesta. Ilotulituksen pauketta tuskin erotti varottelun ja naputuksen takia, väittävät Mukulat

Nyt pitääkin kantaa huolta uudenvuodentinoista, jotka ovatkin ympäristömyrkky lyijyä. Hermoilijalta ei hommat tietoyhteiskunnassa lopu.

Mummo
siestanviettäjä

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
tupakka
Kertokaa uudenvuodenviettotavoistanne.

Minun uudenvuodenviettotavoissani kuluu perinneuskollisuudellistamispyrkimysteni mukaisesti jonkin verran konjakkia. Mieluiten v.s.o.p. laatumerkintätakauslajileiman omaavalla etiketillä varustettua.

Raketeissa palavia sukulaisteni rahoja en katso hyvällä, raketteja sinänsä kyllä, muiden kuin omien sukulaisteni etenkin, ja vuoden viimeiset yhdyssanani otan päillä sekotettuna mutta ravistamatta.

Auvo. Auvo sinäkin jokin juhlajuoma — ja koe hyvä palstalainen, jos mahdollista, ensi vuonna yhtä hyvä tai vieläkin heleempi auvo.

Vaari

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

[size=200:1ozhkam4]Hyvää Uutta Vuotta Kaikille![/size:1ozhkam4]

[size=125:1ozhkam4]Mitä kellot sanovat
yönä uuden vuoden?
Uudet ajat tulevat
uuden toivon tuoden.
Uudet tunnit juoksevat,
uudet nopsat jalat,
kenties sujuu paremmin,
kaikki minkä alat.
Uudet teot tulevat,
ajatukset uudet.
Lähemmäksi liukuvat
uudet salaisuudet.[/size:1ozhkam4]
- Aale Tynni

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Tuli juuri uudenvuodenvalmisteluterveiset tekstiviestinä tuttavaltani Matilta Belemistä, Brasiliasta, jotka välitän teillekin:

[size=150:20ej73t3]"Panin juuri saunan lämpenemään. Ja oluttakin on. Minä tarjoan!"[/size:20ej73t3]

Eiköhän lähetä soutamaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Minä vietän tällä hetkellä uuttavuotta pelaamalla strategialautapeliä ystävieni kanssa - varsinainen nörttien uusivuosi siis.

Tasapuolisesti kaikille hyvää uuttavuotta!

Vierailija

Mummo ja Pappa lähtevät ponnahtelemaan baanalle .

lierikille
nalkutusta, jotta jätä mies hyvä ne pamit pois! Olet sitten vielä ensi vuonnakin meidän kaikkien ilona täällä.

[size=150:3fvnr0a9]
Iloista vuodenvaihdetta kaikille][/size:3fvnr0a9]

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

[size=150:3kjaca37]Katja.lle vanhaa vuotta[/size:3kjaca37], sinne Queenslandiin!
Kello lienee siellä jo 06:25 (Standard time zone: UTC/GMT +10 hours)

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

En huomauta päivien samankaltaisuudesta tai kalenterivuoden illuusiosta, mitä tulee ajanlaskuun :) vaan toivotan teille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Hurskapöllö

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

"Tehdäänkö samoin kuin viime vuonna, Sohvi?"
"Kyllä James"

Illallinen yhdelle.

Samperi - mä oon räkättäny katketakseni - Tuli vaan Mummo ja ...mieleen

Nyt on rakettien vuoro piristää vuoden viimeisiä hetkiä ja vuosi alkaa, kuinkas muuten, Vaarallisilla askelilla.

Jihaa!

DM
vedet silmissä ja pienessä pususiivussa

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Jatkuukin aamupuoleen yötä:
Monty Python: Elu mõte
Legendaarset komöödiat võib nimetada kolme mehe filmiks. Terry Gilliam, John Cleese ja Graham Chapman on kõik nii stsenaristi kui ka näitleja osas. Monty Pythoni lugude ühisteks nimetajateks võib pidada satiiri, musta huumorit, labast nalja ning ilmtingimata üksteise ületrumpamist. Filmi huumor on kohati üsna õel ja lõputu rünnak väljakujunenud ühiskonnastandardite vastu.

Tegelased: John Cleese, Michael Palin, Terry Gilliam, Graham Chapman ja teised

TV3: 1/1 03:25

[size=150:2qslc4zj]2006 Jiiii-haaa [/size:2qslc4zj]:lol:

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Hyvää uutta vuotta kaikille !

Edit: Onko se nyt sitten yhteen vai erikseen...

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat