Vuoden parhaat "kaikenteoriat"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jees.

Kuinkahan monta "kaikenteoriaa" täällä on julkistettu vuoden aikana.

Olen huomannut, pari vuotta palstaa seuranneena, että kuukaudessa on EDELLEENKIN pari yrittäjää. Ne ammutaan kuitenkin alas (yleensä) aika nopeasti.

Onhan siellä joukossa ihan mielenkiintoisiakin ajatuksia, pelolla vaan ajattelen niitä, jotka ottaa homman liian tosissaan ja vetää herneen nenään saamastaan kritiikistä.

Tiede on harrastus muiden joukossa. Se elää ja kehittyy. Tietämisen korvaa ymmärtäminen. Se on hieno tunne.

Yksi parhaista.

Vaikka huomenna löytyisikin oikea kaikenteoria, humanoidit laskeutuisivat maahan ja suomen hallitus pyytäisi anteeksi ArKokselta (hmm, miten tuo taivutetaan) , silti minun pitäisi käydä maanantaina ostamassa se maitopurkki lähikaupan tytöiltä.

Tämä ei nyt ole ilkeilyä, hauskaahan näitä juttuja on ollut lukea.

Sivut

Kommentit (126)

Vierailija

Listaan voisi vielä lisätä, "mitä energia on?" kysymyksen.

Tuntuu olevan saman kalibeerin kysymyksiä, kuin penska kysyy vanhemmiltaan, "mistä lapset tulee?"

Vierailija
Lettu Haimakainen
Listaan voisi vielä lisätä, "mitä energia on?" kysymyksen.

Tuntuu olevan saman kalibeerin kysymyksiä, kuin penska kysyy vanhemmiltaan, "mistä lapset tulee?"

Kuule Lettu, energiaa pursuava naisopiskelija, tai päinvastoin haaveissaan pettynyt, mutta ne lapseensa siirtänyt keski-ikäinen rouva, oletpa yllättäen siirtynyt suurten syntyjen syvien alueelle. Kalevalan naisista sellaisia tuntee Pohjan Akka. Hänkö on salattu roolihahmosi?

Energiahan on liikevoimaa, aineen liikevoimaa. Aine ilmenee vain liikkenään, energia eli liikevoima puolestaan ei ilman ainetta.

Minä en ole esittänyt mitään KAIKEN teoriaa, vaan vain KAIKEN TUNNISTAMISEN TEORIAA; POINCARÉN KONJEKTUURI ENNEN ENSIMMÄISTÄKIN MAAILMANSOTAA.

Vierailija

Minäkin laitan toisen viestin. Miten mielenkiintoista, me kaksi tähän mennessä olemme tämän aiheen ainoaat keskustelijat. Me MELKEIN jo ikäänkuin kuulumme toisillemme.

Jos todella olisit SE naapurin tyttö, tapaisimmeko luonasi ollessasi joululomalla? Tänne et voi tulla, täällä ei ole aikoihin siivottu. Vai aloittaisitko siivoamisesta, ja pyykinpesusta.

No tuohan oli, ainakin periaatteessa, vain ajatusleikkiä. Haluat vain päästä perille kaikesta? On jo siinäkin kutsumusta kerrakseen! Jos nyt edes yrittäisit TUNNISTAA kaiken. Ja laskea, rinteitä tai asioiden ositusta. edes joissakin kohden turvallisesti. Tanja Poutiainen laskee rinteitä, minä asioiden yhteyksiä ja ositusta. Kumpaa mieluummin Lettu Haimakainen?

Vierailija
ArKos itse
Minäkin laitan toisen viestin. Miten mielenkiintoista, me kaksi tähän mennessä olemme tämän aiheen ainoaat keskustelijat. Me MELKEIN jo ikäänkuin kuulumme toisillemme.

Jos todella olisit SE naapurin tyttö, tapaisimmeko luonasi ollessasi joululomalla? Tänne et voi tulla, täällä ei ole aikoihin siivottu. Vai aloittaisitko siivoamisesta, ja pyykinpesusta.

No tuohan oli, ainakin periaatteessa, vain ajatusleikkiä. Haluat vain päästä perille kaikesta? On jo siinäkin kutsumusta kerrakseen! Jos nyt edes yrittäisit TUNNISTAA kaiken. Ja laskea, rinteitä tai asioiden ositusta. edes joissakin kohden turvallisesti. Tanja Poutiainen laskee rinteitä, minä asioiden yhteyksiä ja ositusta. Kumpaa mieluummin Lettu Haimakainen?

Minä luulen, että jos tämän palstan ihmiset tapaisivat toisiaan, tulisi ruumiita. Ainakin jos niille juottaisi alkoholia.

Vierailija

Ja, "emmehän me kaikki voi olla Tanja Poutilaisia". Viljelin tuota baareissa Poutilaisen voitettua kaikki.

Siis ihan saatanan kaikki.

Vierailija

Lapset tulee synnytyslaitokselta, tietty Näin minulle kerrottiin, kun 5v julistin, että oon taivaasta tullu ja tynnyrissä kasvanu

Pakko yrittää keventää synkeää tunnelmaa.

Vierailija

Tässä mitään synkistellä. ArKos on vaan tämän palstan vanhimpia kirjoittajia. Sillä on AINA tappelu koshin tai arlan kanssa, milloin mistäkin.

Jos nuo kolme yhdistäisi voimansa, niin maailma räjähtäisi.

Siihen emme ole vielä valmiita.

Vierailija

selitä ensteksi, mikä on hulk, niin voin minäkin ruveta miettimään maailman syntyä

Mummo
sanat eivät riitä kertomaan

Vierailija
Lettu Haimakainen
Paljonko hulk jaksaa nostaa. (suorille käsille)

Eikös Hulk muutu sitä voimakkaammaksi, mitä vihaisemmaksi hän tulee? Eli voimille ei teoriassa ole ylärajaa. Teräsmiehelle Hulk ei kuitenkaan pärjää. Tämän tiedän, koska Teris hakkasi kimppuunsa käyneen Hulkin kerran sarjakuvassa.

Vierailija
Lettu Haimakainen
ArKos itse

Minä luulen, että jos tämän palstan ihmiset tapaisivat toisiaan, tulisi ruumiita. Ainakin jos niille juottaisi alkoholia.

Siis jos ruumiille juottaa alkoholia, tai sen jopa upottaa siihen, se säilyy paremmin.

Ja vielä kerran toiseen aiheeseen. Me laskemme, sekä kulmakunnon tyttö Tanja Poutiainen ja minä. Silti laskeskelu Poutiaiselle sopivilla rinteillä olisi minulle hengenvaarallista, ja tuskin Poutiaisellekaan laskeminen minun alueillani turvallista.

Eli voit lisätä: " Me kaikki emme voi olla myöskään ArKoseja"

Vierailija
Andúril
Lettu Haimakainen
Paljonko hulk jaksaa nostaa. (suorille käsille)

Eikös Hulk muutu sitä voimakkaammaksi, mitä vihaisemmaksi hän tulee? Eli voimille ei teoriassa ole ylärajaa. Teräsmiehelle Hulk ei kuitenkaan pärjää. Tämän tiedän, koska Teris hakkasi kimppuunsa käyneen Hulkin kerran sarjakuvassa.

Hulk ei ilmeisesti sitten ollut tarpeaksi vihainen teräsmiehelle

Vierailija
Mummo
selitä ensteksi, mikä on hulk, niin voin minäkin ruveta miettimään maailman syntyä

Mummo
sanat eivät riitä kertomaan

Hulk on tuo iso vihreä mies.

Vierailija
ArKos itse
Lettu Haimakainen
ArKos itse

Siis jos ruumiille juottaa alkoholia, tai sen jopa upottaa siihen, se säilyy paremmin.

Ja vielä kerran toiseen aiheeseen. Me laskemme, sekä kulmakunnon tyttö Tanja Poutiainen ja minä. Silti laskeskelu Poutiaiselle sopivilla rinteillä olisi minulle hengenvaarallista, ja tuskin Poutiaisellekaan laskeminen minun alueillani turvallista.

Eli voit lisätä: " Me kaikki emme voi olla myöskään ArKoseja"

Jos sinä ArKos ja Poutilainen tekisitte lapsia, niillä kasvaisi sorkat. SITÄ ei maailma myöskään kestäisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat