Naisen tehtävä

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Mietin tätä asiaa pitkään. melkien minuutin.

Naisen tärkein tehtävä yhteiskunnassa on huolehtia itsestään, jotta voisi suorittaa hänelle rakkaudella ja rakkaudesta annetut muut toimet.
Seuraava tehtävä on pitää huoli lapsistaan, tässä voi olla miehestä apua, jollei vielä ole saanut häädettyä häntä elämästään pois.

Seuraaavaksi tärkein tehtävä, joka monesti korreloi edellisen kanssa, On pitää huolta miehestään. Siinäpä ne olikin.

Jos jää luppoaikaa, niin voi tietenkin harrastella jotain työntekoa, virkkausta tai villasukan kutomista. Minkälaiset kanavatyöt nyt ketäkin kiinostaa. Tai jotain päivätöitä, jos vieläkin jää aikaa miehestään. Tosi naisella ei kyllä jää. tietää tehtävänsä.

Edit: Naisen tehtävä on myös antaa pilua, unohdin olen naisen

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (50)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
lierik
Mietin tätä asiaa pitkään. melkien minuutin.

Naisen tärkein tehtävä yhteiskunnassa on huolehtia itsestään, jotta voisi suorittaa hänelle rakkaudella ja rakkaudesta annetut muut toimet.
Seuraava tehtävä on pitää huoli lapsistaan, tässä voi olla miehestä apua, jollei vielä ole saanut häädettyä häntä elämästään pois.

Seuraaavaksi tärkein tehtävä, joka monesti korreloi edellisen kanssa, On pitää huolta miehestään. Siinäpä ne olikin.

Jos jää luppoaikaa, niin voi tietenkin harrastella jotain työntekoa, virkkausta tai villasukan kutomista. Minkälaiset kanavatyöt nyt ketäkin kiinostaa. Tai jotain päivätöitä, jos vieläkin jää aikaa miehestään. Tosi naisella ei kyllä jää. Tietää tehtävänsä.

Naisen tärkein tehtävä olla henkisenä tukena miehelle!!!.

Kun mies kehittelee CNC-ohjattua hiustenleikkuukypärää.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
tiäremiäs

Naisen tärkein tehtävä olla henkisenä tukena miehelle!!!.

Kun mies kehittelee CNC-ohjattua hiustenleikkuukypärää.

Olet oikeassa. Ilman häntä en olisi idiootti-insinööri.

Lierikki Riikonen

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13265
Liittynyt23.6.2005

Säkin oot ihan huono meidän lääkärileikeissä.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Meillä loppui juuri bileet. Hip hei. Tarksitin paikat, ei löytynyt sammuneita enää. Ei kyllä vielä nukuta, ja juomatonta viinaakin on vielä.

Lierikillä on (oli) muutto. Itse läpikävin sen myös äsken, siksi en ole täällä pahemmin viime aikoina riekkunut. Muuttaminen on perseestä

Tsemiä, Lierikki!

Same shit, different day...

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Voi mämmi, mitä itkuvirttä.
Lierik, asiahan ei toki minulle kuulu, mutta alat kuulostaa pahasti puutteenalaiselta.

Muutto on aina askel eteenpäin!

Niin, ja jos nyt saisi valita siippansa, niin ehdottomasti Nainen! Mä jaksa ikuisia ruikuttajia

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Voi mämmi, mitä itkuvirttä.
Lierik, asiahan ei toki minulle kuulu, mutta alat kuulostaa pahasti puutteenalaiselta.

Muutto on aina askel eteenpäin!

Niin, ja jos nyt saisi valita siippansa, niin ehdottomasti Nainen! Mä jaksa ikuisia ruikuttajia

Oits DM!

Tästä on jo hyvä tovi, kun ystäväni sanoi, että tarvitsisin v a i m o n.

Kolibrikin on jo valmiiksi myyty sinuun.
Katsoi eilistä juhlakuvaasi ja sanoi hartaana:"Voi miten kaunis nainen".

On tullut äitiinsä. Loistava maku naisten suhteen.

Kultaseni, jos joskus olet vapailla markkinoilla...
Älä epäröi ottaa yhteyttä.
Varsinaisesti en naimisiin ole menossa, mutta kyllä sitä aina toimivan
parisuhteen saa kehrätyksi ilman papinkin aamenta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Harmiton. Asiaa voidaan sitten pitää sovittuna

Taisikin tuossa aamun tunteina tulla ladeltua elämän jyrkkiä totuuksia, joten eipä taida kauaa mennä, kun olen matkalaukkuineni ovesi takana

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Vai pitäisi aviosiippa valita naisen ja miehen väliltä? Valitsisin ehdottomasti miehen! Miksikö? Siksi, ettei kukaan toinen nainen kestäisi minua, enkä sitäpaitsi jaksaisi puhua naisen kanssa naisen asioista koko elämääni. Hermostuisin siihen pälätykseen. Mies elämänkumppanina elämä on paljon suoraviivaisempaa ja se sopii minulle! Ja onhan tuo erotiikkapuolikin tärkeä kriteeri näitä asioita punniskeltaessa...

Vierailija
DedMoroz
Harmiton. Asiaa voidaan sitten pitää sovittuna

Taisikin tuossa aamun tunteina tulla ladeltua elämän jyrkkiä totuuksia, joten eipä taida kauaa mennä, kun olen matkalaukkuineni ovesi takana

Tervetuloa! Tervetuloa!

Mitä tulee s&s&s:n toteamukseen erotiikkapuolesta. Olen täysin samaa mieltä.
Vieläkin kuumottaa tuo viimeyö
Suikataan suukko Velon poskelle. I h a n a Mies!

Oh... niin. Tarkennetaanpa sen verran, että tuossa mielipide peesauksessa ollaan mukana.. Erotiikka on tärkeä asia parisuhteessa.
Sukupuoli sen sijaan on toisarvoinen kysymys. Rakastua voi myös samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Intohimo toista kohtaan ei ole silloin yhtään sen vähäpätöisempää kuin heterosuhteessa.

Ja on ihmisiä, joiden seksuaaliviehtämys kattaa molempi-parempi-linjan. Tällöin parisuhteen on hyvä olla kasassa muutoin kuin omistuspohjaperiaatteella.

Ja gaz on löytänyt sen oleellisen. Juuri näin. Naisen on hyvä pitää hyvää huolta itsestään.

Vierailija

Jokaisen ihmisen, joka on ruummiillisesti ja älyllisesti terve, tulee huolehtia itsestään. Ei siis ainoastaan vaan naiset.
Vastuu on kaikailla itsestään. Mies huolehtikoon itsestään. Mies voi SAADA, mutta VAATIA on turhaa, KYSYÄ voi aina.

Vierailija

Moniavioisuus on Suomessa lailla kielletty, joten minä SEURUSTELEN neljän naisen kanssa:
Ensimmäinen käy töissä.
Toinen siivoaa ja hoitaa talousasiat.
Kolmas pitää huolta lapsista.
Ja se neljäs, ah, viihdyttää minua iltaisin!

Vierailija
Tarkkailija
Moniavioisuus on Suomessa lailla kielletty, joten minä SEURUSTELEN neljän naisen kanssa:
Ensimmäinen käy töissä.

Sinulla ei sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä itsellesi neljä musliminaista. Sellaisia wahhabisti naisia, mustat kaavut päällä ja päässä vain silmät näkyy mustan pääpeitteen sisältä. He ehkä voisivat suostua täyttämään unelmasi.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Tarkkailija
Ensimmäinen käy töissä.

Tuo alkaa kulostaan jo mukavalta ja sopivalta, vielä tarvitaan kuitenkin vielä sovittelijanainen, etteivät ne tappele keskenään, se häiritsisi sohvallalököilyä, lehdenlukua ja TV:n ja elokuvien katselua. Tärkeisiin tieteellisiinkirjoihinkaan ja ajatuksiin olisi vaikea keskittyä. Vielä tarvitaan lisäksi sihteerinainen, joka kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä ajatuksiani ylös.Myös surffailee nettipalstoilla ja lukee ja vastailee niihin ajatuksieni mukaan. Että voin rauhassa ilman selkäkipuja makoilla sohvaeläimenä. Jotta olen hyvässä kunossa, enkä väsyneenä viihdyttelemään yöneitsyttäni.

DM Puutteessa olen ollut aina, nyttemmin varsinkin, nyt kun muutetaan Yliopiston viereen asia taas korjaantunee osittain, kun siellä liikkuu paljon humanistiylioppilastyttöjä ja heidän opettajiaan, jotka kuuntelevat kiinostuneina kirjalliisuuskritikkejäni Tai muita insinööriviisauksia. Mitä nyt satun kellekkin keksimään. Riippuu kohteen älykkyystasosta.

Edit: Saattepa nähdä, olen ennenkin asunut Linnanmaalla.

Lierikki Riikonen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat