"Uusien" käyttäjien esittäytyminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Käyttäjälistaa katsellessani huomasin, että palstalla on yli 700 käyttäjää/nimimerkkiä, jotka eivät ole lähettäneet ainuttakaan viestiä. Ehkä heillä ei ole ollut mitään asiaa vaikka seuraavatkin palstaa aktiivisesti, ehkä he ovat vain satunnaisia kävijöitä, jotka sattuivat rekisteröitymään palstalle. Kuitenkin toivoisin heidän edes esittäytyvän meille, vaikka olisivat sen jälkeen hiljaa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Niin, kummallista kyllä rekisteröityä, jos ei aio keskustella, koska eihän sitä muuhun tarvitse, vai?

Siihen tosin sisältyy kyllä vanhat nimimerkitkin.

Vierailija

no jos haluaa kysyä suoraan, yv:lle tarvitaan käyttäjätunnus.

mitenköhän moni unohtaa salasanansa ja sitten avaa vaan uuden?

Vierailija

Onkos täällä sitten vanhat käyttäjät joskus esittäytyneet? Kirjoituksia on, mutta ei mitään esittäytymisiä. Minun mielestä palstalla pitäisi olla oma foorumi uusille tulokkaille jossa voisivat esitellä itsensä. Olen parilla foorumilla esitellyt itseni. Mukavaahan se oli.

Jotta on se harmi että ei ole mistä voisi lukea kaikkien esittelyjä itsestään.
Olisihan se mielenkiintoista.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Ayla. Tämä palsta on ties kuinka ja vanha - ulkonäkö vain uusittiin. Ite olen ekoja kertoja sekaantunut tähän puljuun joskus 2003.

Tietääkös joku, kuinka vanha?

Osa on siis tuntenut toisensa jo vuosia. Kukin kertoo itsestään mitä haluaa - tää nyt kuitenkaan mikään deittipalsta ole

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Ayla. Tämä palsta on ties kuinka ja vanha - ulkonäkö vain uusittiin. Ite olen ekoja kertoja sekaantunut tähän puljuun joskus 2003.

Tiedän minä että palsta on jo aika vanha. Luin minäkin sitä vanhaa palstaa aikoinani ja jopa kirjoittelin muutaman kerran sinne. Mutta minä en pidä palstoista missä ei ole rekisteröinti pakkoa. Jotta häivyin toisiin maisemiin.

On paljon palstoja jotka uusitaan. Tämä palsta ei ole ainut laatuinen siinä suhteessa.

Osa on siis tuntenut toisensa jo vuosia. Kukin kertoo itsestään mitä haluaa - tää nyt kuitenkaan mikään deittipalsta ole

Esittäytymisellä ei ole mitään tekemistä kuinka kauan on toisensa tuntenut. No, harvemmin se olen minä joka täällä deittailen.

Tiedän toki että vanhat palstalaiseet voivat suhtautua negataiivisesti jos uudemmalla tulokkaalla on mielipiteitä palstasta. Se on sitä reviirin suojelua. Normaali reaali elämässäkin moni suojelee reviiriään. Kun tutkiskelee ryhmätyötä, näkyy tämä tendenssi erittäin hyvin.

Vierailija
DedMoroz
Tietääkös joku, kuinka vanha?

Minä olen palstalle kirjoittanut ensimmäisen viestin joskus vuonna 2000, tarkempaa tietoa minullakaan ei tähän hätään ole.

Silloin palstalla kirjoittelivat jo ainakin Arkos ja muistaakseni Kosh, muita yhtä vanhoja ei tule mieleen, Asimov saattoi kirjoitella, mutta toisella nikillä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Esittäytymisellä ei ole mitään tekemistä kuinka kauan on toisensa tuntenut...

Tiedän toki että vanhat palstalaiseet voivat suhtautua negataiivisesti jos uudemmalla tulokkaalla on mielipiteitä palstasta. Se on sitä reviirin suojelua. Normaali reaali elämässäkin moni suojelee reviiriään. Kun tutkiskelee ryhmätyötä, näkyy tämä tendenssi erittäin hyvin.

On sillä sen verran, että ne "esittelyt" on tehty jo joskus kauan sitten ja ne ovat tämän uudistamisen myötä kaikonneet uudempien lukijoiden nähtäviltä.

Tuohon jälkimmäiseen on paha sanoa mitään, kun en ole itse sellaista huomannut. Saattaa toki olla, mutten itse ole muiden tekstejä osannut sellaiseksi tulkita - mene ja tiedä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Ayla
Esittäytymisellä ei ole mitään tekemistä kuinka kauan on toisensa tuntenut...

On sillä sen verran, että ne "esittelyt" on tehty jo joskus kauan sitten ja ne ovat tämän uudistamisen myötä kaikonneet uudempien lukijoiden nähtäviltä.

Jollen nyt aivan väärin muista, niin eipä tainnut vanhalla foorumillakaan olla mitään erikoista foorumia missä esiteltiin itsensä? En siis tarkoita mitään viestiketjuja joissa on saatettu kertoa itsestään. Tarkoitan oikein omaa palstaa esittäytymiselle.
No en minä sitä vaadi. Ihmettelen vain että mikiköhän sellaista ei tänne laitettu? Muuten uudistettuunkiin foorumiin voi esittäytyä jos vain olisi paikka minne esittäytyä.

Tuohon jälkimmäiseen on paha sanoa mitään, kun en ole itse sellaista huomannut. Saattaa toki olla, mutten itse ole muiden tekstejä osannut sellaiseksi tulkita - mene ja tiedä.

Juu minä tiedän että sellaista ei kaikki huomaa. Tällä palstalla sitä on esiintynyt aika vähän. Esiintyy kuitenkin jossakin määrin. Mutta se on ihan normaalia.

Vierailija

Höh. Eihän tästä tule mitään jos kukaan ei näytä mallia. Esittäytyköön kukin miten haluaa. Tosissaan tai vitsillä:

Kuten kuvasta näkyy olen pieni vaaleanpunainen porsas. Karsinani sijaitsee Yhden ja puolen hehtaarin metsässä pääkaupunkiseudulla. Olen joulukinkun roolilta välttynyt, kun hoksasin, että jos syön liikaa, minut syödään. Silmäni ovat tummanvihreät, avatarini hämää. Se on huonossa valossa otettu. Laajakaistan olen saanut karsinaani junailtua. En sentään itse rakentanut.

Tohon malliin voi esittäytyä. Jos huvittaa niin esittäytykää kunnolla.

Vierailija

Olisikon ollut nimeltään Gallup2003, Frank A:n järjestämä. Yli toistasataa siihen vastasi ja esitteli itsensä. Löytyy vanhalta keskustelualueelta.

Tässä linkki:

http://66.249.93.104/search?q=cache:JTU ... e.fi&hl=fi

No eipä antanut kuin yhden sivun: auttaisikohan tämä?

http://www.google.fi/search?as_q=&num=1 ... h=tiede.fi

EDIT: Ai niin, jotta nuo linkit aukeaisivat, pitää klikata _Välimuistissa_ kohtaa.

Vierailija

Kiva löytää tällainen ketju. Itse olen melkein ylioppilas ja aikomuksena on armeijan jälkeen lähteä opiskelemaan jotain teknistä alaa joko Suomessa tai ulkomailla (USA). Tosin myös musiikki ja ruuanlaitto kiinnostaa. Päivät kuluu opiskellessa. Illalla olen kotona tai ulkona. Usein olen ulkona vaan tuossa meidän pihalla. Siitä näkee puiden välistä kaupungin valoja. Talvella näkee paremmin kuin kesällä. Naapurin mies menee moottoripyörällä töihin. Siis kesällä. Itsellä on mopo, mutta se on rikki. Koira on spanieli, mutta se on perheen yhteinen. Tyttöystävää ei ole. Varmaan on jo silloin, kun olen teekkari. Kaikilla teekkareilla on sellainen ainakin vappuna, paitsi jos ovat juoneet itsensä sammuksiin. Yksi teekkari oli tehnyt niin kaupungilla ja haisi. Se oli varmaan tehnyt housuun. Minullakin menee maha kuralle, jos juon paljon kaljaa. Kesällä koitin paljonko mies kestää ja menin jo valmiiksi vessaan istumaan. Vähän oli noloa, kun perhe löysi lattialta housut kintuista.

Vierailija

Liityin tuossa muutama minuutti sitten syvästä kiinnostuksesta, koska Tiede-lehti on viime aikoina muodostunut meikäläisen suosikiksi. Kaikennäköiset avaruusjutut kiinnostaa, mutta ei välttämättä aina hirveän realistisessa muodossa.

Oulussa istun nuuhkimassa tehtaan lemuja enkä Alapäämiehen tavoin omista mopoa. Polkupyöräkin on varastettu.

Mutta presidenttiä olen kätellyt ja eilen näin auton, jossa oli halvan vessapaperin väriset keltaiset valot.

Vierailija

Liityinpä tälle uudellekin palstalle aikaa sitten. Mielipiteeni niistä ajoista ovat voineet muuttua, muttei se tosiasia, että olen aina oikeassa. En myöskään ole vainoharhainen kuten silloin väittivät, ne muut ovat. Sukkani haisevat aivan helvetisti, pitäisiköhän pestä ne? Olen 181 cm pitkä ja tykkään suklaavanukkaista.

Vierailija

Moro,

Löysin itseni lukemasta tätä kyseistä viestiketjua ja lukemisen jälkeen aloin potemaan sosiaalista painetta kertoa muutama sana itsestäni.

Mitään tarkempaa ei liene syytä kertoa, mutta jotakin.

Koen olevani kiinnostunut lähes kaikista tieteistä, mutta samalla en ehdi keskittyä kunnolla oikein mihinkään. Valitettavaa pinnallisuutta, maailmassa tuntuu kuitenkin olevan niin paljon mielenkiintoista koettavaa ja luettavaa.

Mahdollisesti nuoresta iästäni johtuen kommenttini mitään suurempaa suosiota saavat, koetan kuitenkin pysyä aiheessa.

Olen nyt selaillut palstaa vähän sieltä sun täältä ja huomannut paljon hyvää. Samalla olen huomannut myös huonoja puolia, joihin toivon parannusta. Tarkempaa analyysia en lähde tekemään.

URSAn jäseneksi olen hiljakkoin liittynyt, joten ainakin tähti- ja lähitieteen mielipiteiden vaihtoa tulen seuraamaan.

En halua tuputtaa mielipiteitäni, näkemyksiäni kenellekään. Samaa toivon myös muilta. Jokaisella on omat käsityksensä asioista, myös minulla.

En kertonut itsestäni paljon, ehkä sitten paremmalla ajalla. Toivottavasti edes joku sai sen mitä halusi.

Vierailija

Tervetuloa, Nappi. Sinulla on jotenkin paavilliselta vaikuttava nikki.

Tervetuloa, Alapäämies. Tuttu naama on avattaresi.

Tervetuloa MauriA. Miksi avattaressasi on lihamylly?

Tervetuloa, Pienikarhu. Jaamme ilmeisesti ainakin yhteisen intohimon hattuihin

Mummo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat