Testi: oletko friikki?

Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tässäpä sopiva joskin hiukan kärkevästi nimetty testi kaikille tähän forumiin kirjoittaville. Testi selvittää vastaajan tarvetta ja taipumusta yksilöllisyyteen.

Oletko friikki?

http://www.outofservice.com/freak/

"This test was developed by two psychologists in the 1970's to determine an individual's "Need for Uniqueness". It's a real test, not a so-called purity test found elsewhere on the net."

Näihin kysymyksiin voi vastata joko todellisen minänsä kautta tai tämän forumin minänsä kautta. Minä vastasin todellisen minäni mukaisesti ja sain tuloksen:

You have an overall score of 60, this indicates that you have a higher need-for-uniqueness than 59 out of 100 people.

Your results are split into these three catagories:
Need to be unique: You like to be a somewhat different than others.
Need to NOT conform: You prefer to conform to others' standards, but don't mind acting differently occasionally.
Willingness to express dissent: You are typically respectful when you disagree, but are willing to speak your mind if it is appropriate.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kokonaisprosentiksi sain 85%, eli olen siis friikki. Tämä ei nyt ollut mitään uutta tietoa minulle kylläkään.

* Need to be unique: You feel that you need to be a VERY unique and different.
* Need to NOT conform: You like to be different than others around you.
* Willingness to express dissent: You speak your mind freely, without giving thought to how others will react.

Vierailija

Your scores are percentile between 1 and 100. The higher the number, the more your personality agrees with the associated comment. Your percentile indiciates how you compare against others who have taken this test. Since you have an overall score of 27, this indicates that you have a higher need-for-uniqueness than 26 out of 100 people.

* Need to be unique: You do not feel that you need to be very unique.
* Need to NOT conform: You feel that you need to be conform -- you are typically not comfortable acting differently.
* Willingness to express dissent: You speak your mind freely, without giving thought to how others will react.

Nuorempana tunsin enemmän tarvetta olla erityinen tai erottuva, mikä aiheutti turhia paineita. Nyt on miellyttävää tuntea olevansa ihan vaan tavallinen tallustelija.

Mummo
suorapuheinen tavis

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005

Your scores are percentile between 1 and 100. The higher the number, the more your personality agrees with the associated comment. Your percentile indiciates how you compare against others who have taken this test. [size=100:2arpafaj]Since you have an overall score of 41, this indicates that you have a higher need-for-uniqueness than 40 out of 100 people.[/size:2arpafaj]

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Need to be unique: 90%
Need to NOT conform: 89%
Willingness to express dissent: 94%
Overall score: 90%

Mikäpä tässä.

Vierailija

Need to be unique: 90%
Need to NOT conform: 97%
Willingness to express dissent: 87%
Overall score: 92%

How do I read my score?

Your scores are percentile between 1 and 100. The higher the number, the more your personality agrees with the associated comment. Your percentile indiciates how you compare against others who have taken this test. Since you have an overall score of 92, this indicates that you have a higher need-for-uniqueness than 91 out of 100 people.

Vierailija

51 pointsia. Ilmeisesti olen sen luokn friikki, ettei sitä friikkyttä tarvitse julistaa sen kummemmin, riittää kun itse tietää.

Vierailija
Herra Hippi
51 pointsia. Ilmeisesti olen sen luokn friikki, ettei sitä friikkyttä tarvitse julistaa sen kummemmin, riittää kun itse tietää.

Olet vain kateellinen!

Vierailija
wizard
Herra Hippi

Olet vain kateellinen!
Kummaa porukkaa tällä foorumilla kun kilpaillaan siitä kuka on pahin friikki.

Vierailija

Echi

Minua nauratti sama asia! Ehkä se johtuu käytätjien nuoruudesta. Siksi laitoin tuon oman testitulokseni näkyviin. Nuortaviksien rohkaisemiseksi.

Nuorena on hankalaa: kuolema tulee, jos on erilainen kuin muut. Silti halutaan ehdottomasti olla äärettömän yksilöllisiä

No, ei pahalla, semmoinen olin minäkin. Aivan yhtä erikoinen ja ainutlaatuinen kuin muutkin. Olisinpa saavuttanut tämän mummoustason jo aiemmin!

Suomen nuoriso: älkää pelätkö, vaikka kärsittekin. Jos pysytte hengissä, jonain aamuna teistäkin tuntuu ihanan vapauttavalta olla vaan ihan tavallinen ihminen. Suoritus- ja näyttämispaineet ovat jääneet taakse ja voi alkaa elää näköistään elämää

Vierailija

Need to NOT conform: You prefer to conform to others' standards, but don't mind acting differently occasionally.
Willingness to express dissent: You speak your mind freely, without giving thought to how others will react.

Tuntuu kyllä omalta.

Vierailija

heh no tuohan oli jo selvää

Need to be unique: 84%
Need to NOT conform: 81%
Willingness to express dissent: 91%

Need to be unique: You feel that you need to be a VERY unique and different.
Need to NOT conform: You like to be different than others around you.
Willingness to express dissent: You speak your mind freely, without giving thought to how others will react.

Foorumi on täynnä friikkejä

-Astraal(disaster)

Vierailija

Need to be unique: 31%
Need to NOT conform: 69%
Willingness to express dissent: 59%
Overall score: 48%

Willingness to express dissent: You are typically respectful when you disagree, but are willing to speak your mind if it is appropriate.

Tämä lienee siis ymmärrettävissä jotenkin niin, että friikkiyteni riippuu tilanteesta..? Ainakin jälkimmäinen osio kuvaa minua mielestäni suhteellisen hyvin.

Vierailija

Tämänhän tiesi jo ilman testejäkin. Kyllä olen.

Need to be unique: 63%
Need to NOT conform: 45%
Willingness to express dissent: 67%
Overall score: 57%

Sen mukaan mitä tunnen ihmisiä, arvioisin, ettei tämä pidä paikkaansa, mutta eiköhän suurin osa vastaajista ole jenkkejä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat