USA ja Etelä-amerikka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihan mielenkiintoinen artikkeli aiheesta...

http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2005/12/31/4338.shtml

Kommentit (3)

Vierailija

Mielenkiintoinen tosiaankin:

In December 2004, the Bush administration canceled 0 million in economic and military aid to 10 South American countries.

Mutta muuten: entä sitten? Ketuttaako, kun vasemmiston ei anneta levitellä niljakkaita lonkeroitaan esteettä?

Vierailija

En vaivaudu kommentoimaan mitään henkilölle, joka keskittyy artikkelin ainoaan typoon.

EDIT: No, ehkä sen verran että vastaan että artikkelissa oli esimerkiksi mielenkiintoisia mainintoja siitä, että luonnonvarojen valtaaminen, mm. iso pohjavesialue, saattavat olla yhdysvaltojen intressissä niiden rakentaessa tukikohtia ympäri etelä-amerikkaa. Sanotaanko että jos tuo artikkeli on musta, ja yleisesti länsimaissa julkaistu "totuus" on valkoinen, niin todellisuus on kuitenkin jotain siltä väliltä, harmaata.

Ihmiset, kuten esimerkiksi sinä, jotka lukevat pelkästään valkoisia valheita, lukematta mustia valheita ollenkaan, ei edes tiedä että on olemassa sellainen "väri" kuin harmaa, joka sitten ei ehkä olekaan valetta.

Luulen ehdottomuutesi ja kapeakatseisuutesi johtuvan nuoresta iästäsi, itse olin varmaan yhtä alkeellinen joskus...

Vierailija
Andúril
Mutta muuten: entä sitten? Ketuttaako, kun vasemmiston ei anneta levitellä niljakkaita lonkeroitaan esteettä?

USA:ta ketuttaa, että Etelä-Amerikassa valtio toisensa jälkeen valitsee demokraattisilla vaaleilla vasemmistolaisen presidentin, joka asettaa oman kansansa edun amerikkalaisten yritysten etujen edelle. Sikapoliisilla on nyt vaan sellainen pikku ongelma, että ei voi enää lähettää merijalkaväkeä paikalle tai kouluttaa paikallisista fasisteista ja rikollisista iskujoukkoa vedoten Neuvostoliitto-vainoharhaan. Joten enpä ihmettelisi jos "Al-Qaida" "löytyisi" kohta Etelä-Amerikasta, pölvästeille kun tuntuu menevän läpi mitkä hyvänsä tekosyyt.

Uusimmat

Suosituimmat