Valkoisen rodun tulevaisuus ja geenimanipulaatio

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On oikeastaan väistämätöntä, että jossain vaiheessa geenimanipulaatiota aletaan käyttää aivan erityisesti "puhtaan valkoisten" vauvojen tuottamiseen. Valkoisen rodun heikkeneminen on herättänyt voimakasta huomiota ympäri maailmaa, ja tähän tullaan epäilemättä vastaamaan jollakin tavalla.

Ja tämähän tässä onkin ironista! Niin sanottu "valkoinen geeni" kattaa noin 1% koko ihmisen geeniperimästä. Tähän kuuluvat sekä vaalea iho, tietty hiustyyppi, kasvonpiirteet, luustonrakenne jne jne.

Nämä piirteet voidaan jo nyt erikseen "eristää" ihmisen geeniperimästä. Kyseessä on oikeastaan vain eräänlainen sosiaalinen valhe. Kun valkoisten määrä vähenee, tämä herättää globaalia huolestusta "johtavan rodun" kohtalosta esimerkiksi Amerikassa, Euroopassa ja Australiassa. Tämä puolestaan yhdistettynä moderniin tieteeseen luo pohjan tulevaisuuden geenimanipulaatiolle asian suhteen.

Itse "valkoinen geeni" ei mitenkään ole merkittävä, koska se ei määritä esim ihmisen älykkyyttä tai mitään muuta erityista ominaisuutta. Kyseessä on siis vain eräänlainen turha pintakiinto, jota pidetään arvokkaana ennenkaikkia tunnetyistä. Teoriassa jo nyt esim värilliset vanhemmat voisivat saada "valkoisen" lapsen, enkä tällä tarkoita albiinoa. Ihmisen rakenteessa yksi geeni voi määrittää montaa eri asiaa, joten niin sanottu "valkoinen geeni" ei todellakaan ole kovin iso asia ihmisen geeniperimässä. Tämä geeni on mutaatio "puhtaasta alkuperäisestä" negroidista, ja sitä voidaan tarpeen tullen joko lisätä tai vähentää. Vähän niinkuin blondit ja ruskeatukkaiset. Arvostamme blondia...tarkalleen ottaen miksi? Ruskeatukkainenhan ei mitenkään ole häntä merkityksettömämpi. Kyseessä on pelkkä mutaatio, ja kaikki muu tapahtuu ihmisen päässä. Teoriassa musta ihminenkin voitaisiin muuttaa "puhtaan valkoiseksi" enkä tällä tarkoita vain ihon melaniinitason muuttamista. Geenit jotka tekevät ihmisestä "europidin" ollaan jo tarkennettu ja eristetty. Teoriassa ihmistä voitaisiin "muovata" joko valkoiseksi tai mustaksi riippuen "esteettisistä ihanteista" Se olisi teknisesti ottaen sangen mahdollisista, ja saattaa poliittisista syitä tapahtua hyvinkin pian. Hassua, että niin moni tutkija on huolessaan yhdestä pikku geenistä, joka on niin helposti muokattavissa

Kommentit (8)

Vierailija

Tunnesyistäpä tietenkin ... mustaa on kautta aikojen pidetty "kaikissa" kulttuureissa pahuuden värinä ja valkoista hyvyyden.. viattomuuden värinä.

Nyt noille värisysteemeille voidaan jo nauraa...

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Itse asiassa esim. Kiinassa (värinä) puhdas valkoinen on surun väri. Punainen on ilon ja hyvän onnen. Kiinalaiset vbarmaan haluavat sitten "punanahkageenin"?

Olipa hauskaa taas. Sori.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Itse asiassa esim. Kiinassa (värinä) puhdas valkoinen on surun väri. Punainen on ilon ja hyvän onnen. Kiinalaiset vbarmaan haluavat sitten "punanahkageenin"? Olipa hauskaa taas. Sori.

Kaikissa on eri asia kuin "kaikissa".
---------------------------------------------

Aivot lienevät ihan k a i k i l l a samanväriset, siis kaikki ovat samanvärisiä.

Vierailija

Yritetäänhän sitä muissakin eläimissä säilyttää kaikki erilaiset vivahteet. Niin miksi ei sitte ihmisissä? Vai onko barbaarisen ihmisen tarkoitus jossain vaiheessa alkaa syrjiä valkoista ihmistä ja toivoa valkoiset pois planeetaltamme?

Jos noin tapahtyisi, olisi se syrjintää. Jo nyt pikku hiljaa valkoinen "rotu" sekottuu värillisimpiin. Kylläkin näitten ihmisten omasta tahdosta, mutta kuitenkin.

Monessa tapauksessa myös värilliset "rodut" puheissaan alentavat valkoista ja mieluiten haluavat sukunsa/rotunsa pysyvän edelleenkin värillisenä.

Mutta nykyään länsimaissa on monet kiihkomieliset monikulttuurisuuden rakastajat alkaneet paheksua omaa "rotuaan", "väriään" ja huutavat kovalla äänellä värillisten hyvyyttä ja valkoisten pahuutta. Ironiaa, ironiaa..... mutta tavallaan totta. Mihin ollaan menossa????????????

Vierailija
Ayla
Yritetäänhän sitä muissakin eläimissä säilyttää kaikki erilaiset vivahteet. Niin miksi ei sitte ihmisissä? Vai onko barbaarisen ihmisen tarkoitus jossain vaiheessa alkaa syrjiä valkoista ihmistä ja toivoa valkoiset pois planeetaltamme?

Joo... taitavat nämä samat rasisteja ja mustalaisia vihaavat ihmisryhmät väheksyä myös valkoista rotua. Se alkaa olla, kuten jenkkien haukkuminenkin, melkeinpä muotia kaiken maailman vihervasureiden ja muun vastaavan paskasakin keskuudessa.

Vierailija

Juuri näin. Minä en tajua miten joku kehtaa käydä esim. solariumissa. Itse vältän kaikkea ruskettumista. Olen ylpeä omasta rodusta.

Uusimmat

Suosituimmat