Erinlainen unelma ystävällä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Eräällä henkilölla on ollut sellaisia mieltymyksiä, että hän haluaisi sahata ihmisen kahtia. Ihminen sidottaisiin tolppaan ja sitten sahattaisiin.

Joskus hän myös on sitä mieltä, että tappaminen on parempi vaihtoehto kuin hakatuksi tuleminen esim. kadulla.

Hän on myös kertonut minulle että ei pelkää kuolemaa vain kipua ja halvaantumista.

Hän ei kuitenkaan halua ketään tappaa, koska tietää että kaikki eivät välttämättä halua saamaa kuin hän.

Minun ystäväni on 20-vuotias ja häntä on koulukiusattu ala-asteen 1vuodesta ylä-asteen 8. luokkaan.

Hän on tunnollinen ja ujo, ja on aina ollut.

Onko tunnollisen ja ujon ihmisen mieli vähän harmaa ja kuinka yleistä tämä kaikki on?.

Taitaa siellä piileksiä joku kosto vai mikä?

Kommentit (4)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
tiäremiäs
Eräällä henkilölla on ollut sellaisia mieltymyksiä, että hän taitaa siellä piileksiä joku kosto vai mikä?

Se on erilainen, erilainen. Ei ole vaikeaa. Onko sun hoito päättynyt jossain, laitos pantu kiinni, lääkkeet loppu?

Mode hei. Tää on taas irti.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Toiset meistä värjäävät hiuksensa neonväreillä ... laittavat lävistyksiä - hakaneuloja - itseensä ... kävelevät normaaleihin (?) nähden omituisissa vaatteissa ja kuuntelevat normaalin (?) mielestä järkyttävää musiikkia jne.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
lystikäs
Toiset meistä värjäävät hiuksensa neonväreillä ... laittavat lävistyksiä - hakaneuloja - itseensä ... kävelevät normaaleihin (?) nähden omituisissa vaatteissa ja kuuntelevat normaalin (?) mielestä järkyttävää musiikkia jne.

Ja toiset meistä ilmaisevat erilaisuuttaan kirjoittelemalla päättömyyksiä internetin keskustelupalstoille...

Same shit, different day...

Vierailija

Erilaisia ihmisiä ei ole olemassakaan, kun eivät erilaiset mielipiteet tee ihmisestä erilaista. Ihminen on kaikkialla yksi ja sama, ihmisyys/inhimillisyys on muuttumaton ominaispiirre ihmisessä.

Toiset kirjoittavat tänne mielipiteitään elämästä ja toiset arvostelevat mielipiteiden kirjoittajia, kun heillä ei ole "ollenkaan" omia juttuja.

Uusimmat

Suosituimmat