lisää painoa ilman rasvaa.?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Sivut

Kommentit (27)

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005

Alat nostelemaan painoja ja syömään lisäravinteita. Siis sellaisia ihan tavallisia jotka sisältävät proteiinia ja hiilihydraatteja. Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

Vierailija
XLR
Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Paljon proteiinia -kanaa, tonnikalaa.
Treeniä päälle, niin ei niidenkään olemattomat rasvat pääse kummittelemaan.

Käsiäsi muuten et saa kasvamaan, ellet saa painoasi nousemaan,
se lukee jo Franco Columbun kehonrakennuskirjassa vuodelta Jesus Nasaretilainen.

KINGi: Kivissä ei kovin paljon ole mielestäni proteiinia.

Vierailija

Palautus juomia olen treenin jälkeen juonnut, muut ei niistä painoa tule. Kai se on ostettava vaan pelkää protskua purkki.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
XLR
Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Käytä ulkoisia lisäpainoja. Laita kivireppu selkään. Välillä on ihan hyödyllistä olla kevyempikin.

Kannattaa huomata, että vaikka söisit mitä proteiinia ja horminia tahansa, lisäpaino on läskiä, ellet fyysysellä treenillä kasvata lihaksiasi. Tiettävästi mikään keino ei kasvata lihaksia sohvalla makaamalla. Noita treeni- ja ravinto-ohjeita saat varmaankin kuntosaleilta, oman terveyden takia kannattaa kuunnella ennemmin ohjaajaa kuin salin korskeinta hormonioria. Mitään nopeita, helppoja ja hyviä tapoja ei ole. Jos joku sellaisista puhuu, hän valehtelee tai sitten toistaa papukaijana henkeensä vetämiä muiden valheita. Lisäpaino tulee vain työn, tuskan ja kivun kautta perinteisin menetelmin.

Vierailija
lisäpaino on läskiä, ellet fyysysellä treenillä kasvata lihaksiasi. Tiettävästi mikään keino ei kasvata lihaksia sohvalla makaamalla.

pieni korjaus. Pelkällä syömisellä ja ilman mitään treeniä, n. 2/3 on puhdasta silavaa ja 1/3 lihaa. Kertyneet nesteet pitää tosin ottaa vielä huomioon. No nuo luvut on siis "noin". Mutta en tiedä päteekö enää joillekin 200++++ kiloisille....

mutta lihaa et saa ilman että sitä läskiä tulee hitusen matkassa

Vierailija
Juoni
Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

no ei ne kuule kulu minnekään, mikäli keho ei saa vähempää kaloreita kuin mitä se kuluttaa.

Vierailija
tavu
no ei ne kuule kulu minnekään, mikäli keho ei saa vähempää kaloreita kuin mitä se kuluttaa.
Minä olen kyllä kokeillut erästä "teoriaani" ja laihduttanut n.10megakalorin päiväsyönnillä. Tästä tosin merkittävä osa oli rasvaa. Mutta noin kokeiluna mukava.

Vierailija
Juoni
Alat nostelemaan painoja ja syömään lisäravinteita. Siis sellaisia ihan tavallisia jotka sisältävät proteiinia ja hiilihydraatteja. Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

Protskua kyllä, mutta ei hiilareita paitsi palautusjuomassa punttisalin jälkeen. Siinäkin 50/50 on oikea suhde.

Vierailija

Kiitoksia ohjeista. Itse olen lukenut vaikka mitä "ihme" reseptejä ja niitä löytyy jokalähtöön.

Mä olen juonnut noita palautusjuomia. Toi mitä mulla on tällä hetkellä 1.5 kilon pussi, niin sisälätää protskua ja hiilaria. Sinänsä tuo rasva prosentti ei ole mikään onglma, se on aika alhaalla. Ehkä Voisi olla ennemmänkin. Tulosten saaminen on vaan aika hidasta.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Ite olen joskus laihduttanut 12 kg Atkinsin dieetistä mukaillulla ruokavaliolla, söin kuin sika (siis aina kun huvitti ja nälätti) mutta aina mahdollisimman hiilihydraatitonta safkaa, lihaa , kalaa, raakaa kaalia, kurkkua,paprikaa, kanaa, munia, light kokista,kermavaahtoa herkutteluun(makeutettuna nestemäisellä) hermesetaksella ym..
Itseasiassa lähdin kokeilemaan dieettiä todistaakseni eräälle ystävälleni että se ei toimi, mutta tulos olikin yllättävä!
Erittäin helppo ja mukava tapa laihduttaa, Atkinsin dieetti on mielestäni siinä väärässä kun siinä kehotetaan lisäämään rasvan syöntiä, itse pyrin dieetillä myös rasvojen välttämiseen.
Painoa tippui tasaisesti 1kg/viikko vaikka en urheillut dieetin aikana juurikaan, olisi ehkä tippunut enemmänkin liikunnan kanssa.
Ainoat miinuspuolet olivat suolen toiminnan epäsäännöllisyys(kun ei ollut tarpeeksi kuitua ruuassa) ja toinen miinuspuoli oli ruokavalion kalleus verrattuna normaaliin hiilihydraattipainotteiseen ruokavalioon.
Siitä vain kokeilemaan, mutta kannattaa lääkärin kanssa konsultoida dieetin aikana, itse en mitään mittauksia lääkarillä tehnyt dieetin aikana koska en muutenkaan arvosta omaa henkeäni ja terveyttäni kovin korkealle.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat