Päässä soi.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näitä nyt soi -listoja löytyy joka foorumilta. Pohdiskelin tänään päässä soivan biisin myötä että minulla ainanki ne päässä soivat ovat jotain ihan erilaisia mitä yleensä kuuntelisin. Mutta silti ne joskus vievät mukanaan fiilikselläkin. Kuten kävi tänään. Joskus taas saattavat ärsyttää suuresti.

Uskallatteko lähteä listaamaan päänne kummia kappaleita? Ja antaa muiden arvuutella mitä ne kertovat pään omistajista? Paljastaako jotain salattuja puolia? Päässä soivaa musiikkia tuskin koskaan valitaan levyhyllystä. Se vaan alkaa soida, tahtoipa tai ei.

Mulla soi tänään koko päivän Rocky elokuvasta tuttu Eye of a Tiger.

Ehkä se johtuu siitä että nyt olen teurastamolla töissä ja näen niitä ruhoja roikkumassa. Eikö siinä leffassa Sylvesteri paukutellut sellaisia tämän musiikin soidessa? Aina ohi kävellessä teki mieli täräyttää nyrkillä, muttei sitä sitten tohtinut. Joku päivä teen sen.

Sitten toinen mikä soi oli Menneisyyden Vankien Krokotiilirock. Se jamitutti. Onneksi koko päivä on pelkkää liikkumista, joten tanssimusiikki antaa lisäpuhtia päässä soidessaan.

Sivut

Kommentit (45)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Katja.
Mulla soi tänään koko päivän Rocky elokuvasta tuttu Eye of a Tiger. Ehkä se johtuu siitä että nyt olen teurastamolla töissä ja näen niitä ruhoja roikkumassa. Eikö siinä leffassa Sylvesteri paukutellut sellaisia tämän musiikin soidessa?

Muistaakseni Eye of the Tiger on Rocky III:n tunnari, ja Syltty oli teurastamolla töissä Rocky I:ssä. Voi olla että ehkä kolmosessakin käytti sitä harjoittelumetodia, en ole varma.

Minulla soi ennen tätä viestiä päässä Beach Boysin Good Vibrations. Nyt päässäni taistelee kaksi kappaletta

Vierailija

Hei tällä tavallahan voimme laittaa vahinkoa kiertämään, tartutamme siis biisejä toistemme päihin!

En muista mitä oli missäkin Rockyssa, voi olla että menee jotain myös sekaisin huonon muistin vuoksi. Mutta tuskin sellaisella liikaa väliä.

Mutta nyt öitä täältä alapuolelta. Pitää parannella oloa aamuksi että kykenee taas sinne jääkaappiin menemään.

T: sairas flunssainen Rocky-Katja.

Vierailija

Jostain saatanallisen demonistisesta syystä soi Bon Jovin Always- (ettei ois libresse?) biisi, josta en oikeastaan koskaan ole pitänyt. En edes teininä. Enkä nyt.

Tartuttakaa joku vähemmän riipivä kipale tehosoittoon aivojeni musiikkilistalle. Pliis.

T: Aargh

Vierailija

Juice Leskisen se biisi, joka alkaa sanoilla "Katu täyttyy askelista". Se on vielä ärsyttävämpää, kun ei muista biisin sanoituksia kokonaan eikä tässä tapauksessa edes nimeä.

Vierailija

Aloitin lukemaan tätä topiccia ja nyt minulla soivat kaikki edellä mainitut hirveät kappaleet päässäni. Ei olisi pitänyt...

Vierailija
wizard
Juice Leskisen se biisi, joka alkaa sanoilla "Katu täyttyy askelista". Se on vielä ärsyttävämpää, kun ei muista biisin sanoituksia kokonaan eikä tässä tapauksessa edes nimeä.

Biisi on syksyn säve, ja se juuri rupesi junnaamaan päässä. mutta on parempi kuitenkin kuin tuo bon jovi...

"katu täyttyy askelista
elämä on kuolemista
laita käsi käteen ollaan hiljaaa...
pyydä minut aamuteelle
anna vettä kuihtuneelle,
nyt on elokuu
ja minä olen viljaa....

en ilosta itke en surusta itke
jos itken niin itken muuten vaan
ja poissa olen, ennekuin huomaatkaan...

Häntä rakastin paljon
sua rakastan joskus enemmän
ole mulle vähän aikaa hän

Ota minut sinun uniin
vaikka nousen toisiin juniin
nyt on lokakuu ja minusta näkee sen
Kun tulen kiinni sinuun
jumalatkin uskoo minuun
vaikka itse aina usko en"

Vierailija

Mä sekoan kohta...

Mulla soi nimittäin jo viidettä tuntia se teletappimusa päässä....eteenkin tämä kohta: Teletapit, teletapit sanovat hei hei. Hei hei!

Vierailija

Itse en tota kyllä saa päähäni, että miten se menee, vaikka kuinka yritän. Nyt ei soi mikään. Viimeksi se oli kai se Frederikin uh ah Tsingis-khan. Mutta se loppui kun menin saunaan.

Vierailija

Kertana eräänä vaellellessamme lapin kairassa Me Kunkku tuskastuimme päässämme soivaan Katri Helenan "Anna mulle tähtitaivas" piisiin.

Kaikki kunnia Katrille mutta kun tuo kappale soi takaraivossa ja lopulta jopa askeltan tahdissa, antaa se jotokseen jopa tuskastuttavaksi määriteltävän vivahteen!

Eikä tässä vielä kaikki...!
Juuri kun sain tuon renkutuksen väkisin painettua taka-alalle alkoi yksi vaelustovereistani hyräilemään sitä ääneen..!!!
Oli itsehillinnän paikka!
Oikea käsi hapuili leukua ja järki yritti tyynnytellä..!

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Ei juuri nyt soi päässä mitään, onneksi. Toisia ihmisiä usein häiritsee, kun viheltelen tai hyräilen jotain. Se auttaa ajattelemaan.

Harmi sekin on jos ei soi, vaikka mieli tekisi. Kerran aamulla kaveri soitti aamulla seitsemän aikaan. Olivat ryypiskelleet koko yön ja teki mieli laulaa "Kuurankukkaa", mutta kukaan ei päässyt sävelen "päälle".

Katsoiko kukaan tänään "Ruuvit löysällä/The Fast Show". Siinä "brilliant!" jazzdiggarilla Louis Balfour mainitsi vieraina olevan Trio Töykeät kappaleella Vanhoja poikia viiksekkäitä. Tosin kuubalainen pumppu sitten soitti kuitenkin.

EDIT: Korjasin käännösvirheen.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Minulla ei soi päässä/aivoissa. En tuota noin vielä tähän päivään mennessä ole mmmm kuullut ääniä pääkoppani sisällä. Radiosta kyllä kuulen mutta omasta päästäni? Ei ei sentään....

Vierailija

Olen huomannut, että ollessani väliin alakuloinen, alan hyräilemään huomaamattani tätä biisiä.

"Heijaa, mieli kaipaa kauas vuoren taa..
Heijaa, siellähän on armas synnyinmaa...
Missä kedon kukat kauniit näät
Missä loistaa hanget vuorten jäät.
Heijaa, siellä syvät tunteet näät.

Tyttö Siebenburgista jos sua rakastaa,
tunteittensa kanssa silloin leikkiä et saa.
Huvin kaipuuta jos kannoit
toinen nainen kelvatkoon.
Jos sä syömmes mulle annat
sielus myöskin myydä vannoit
Minä taivas helvettisi oon."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat