Arcosille. MK:n laajeneminen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Koska selityksienne mukaan maailmankaikkeus laajenee räjähdysmäisen nopeasti, siis lähes valonnopeudella, niin voisitko laskea kuinka monta prosenttia maailmankaikkeuden tilavuus kasvaa valosekunnissa tai valovuodessa? Mielestäni omenakin kasvaa nopeampaa kokoonsa nähden kuin MK. Kaikki on suhteellista, siksi väitän, että maailman kaikkeus ei kasva se vain kutistuu ja laajenee kuten saippuakupla..

Kommentit (7)

Vierailija

Niin jumalauta! Täällä näin väittää, että laajenee! Mikähän hän oikein luulee olevansa? Onkohan hän hullu? Tietenkin hän on karannut mielisairaalasta! Aina kaikki mielisairaalasta karanneet kirjoittavat tänne. Täällä luuhaavat kaikki pakkohoitoon kuuluvat!

Vierailija
polliisi
Koska selityksienne mukaan maailmankaikkeus laajenee räjähdysmäisen nopeasti, siis lähes valonnopeudella, niin voisitko laskea kuinka monta prosenttia maailmankaikkeuden tilavuus kasvaa valosekunnissa tai valovuodessa? Mielestäni omenakin kasvaa nopeampaa kokoonsa nähden kuin MK. Kaikki on suhteellista, siksi väitän, että maailman kaikkeus ei kasva se vain kutistuu ja laajenee kuten saippuakupla..

Kenellehän tuoki viesti on tarkoitettu, minä olen ArKos itse. Että maailmankaikkeus olsi rajallinen ja reunoiltaan laajenisi räjähdyksenomaisesti jopa valonkin nopeudella, sehän on laitostieteen USA-vetoinen selitys, jota vastustan.

Minmun selitykseni mukaan avaruus on ikuinen ja ääretön, koska liikkeenään ilmenevä aine on ikusita ja ääretöntä.

Ookkonä Oulusta ja pitäiskö sua pelätä? Toisessa paikassa vertasin jo Jukteriin, jolla on ollut täällä montakin nimimerkkiä. Todellakin, tässä tuo kutistuva ja saippuakuplana laajeneva kaikkeus on kuin onkin kuin Jukterin.

Vierailija
polliisi
kuinka monta prosenttia maailmankaikkeuden tilavuus kasvaa valosekunnissa tai valovuodessa? ..

Valosekunti ja valovuosi ovat pituuden yksiköitä, ihan kuin kilometrikin. Esim. 1 valosekunti on n. 300 000 km.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
Nappi Mazzoli XVII
IFEUN turpa kiinni, nyt loppuu toi asiallisuus.

Juuri niin, asiallisuus ja asiavirheiden korjaaminen kuuluvat ennemmin jippii- tai Suomi24-foorumeille. Täällä sen sijaan on parempi ilmoittaa omat luulonsa totuutena muutamien kirosanojen ja kirjoitusvirheiden säestämänä; siinä sivussa muita haukkuen.

Vierailija
ArKos itse
polliisi

Kenellehän tuoki viesti on tarkoitettu, minä olen ArKos itse. Että maailmankaikkeus olsi rajallinen ja reunoiltaan laajenisi räjähdyksenomaisesti jopa valonkin nopeudella, sehän on laitostieteen USA-vetoinen selitys, jota vastustan.

Minmun selitykseni mukaan avaruus on ikuinen ja ääretön, koska liikkeenään ilmenevä aine on ikusita ja ääretöntä.

Ookkonä Oulusta ja pitäiskö sua pelätä? Toisessa paikassa vertasin jo Jukteriin, jolla on ollut täällä montakin nimimerkkiä. Todellakin, tässä tuo kutistuva ja saippuakuplana laajeneva kaikkeus on kuin onkin kuin Jukterin.

Tätä olen itse miettinyt. Miten selität kaiken loittonemisen jos maailmankaikkeus ei laajene? Sitähän on tutkittu, että kaikki avaruuden välimatkat suurenevat ja näin todettu itse laajeneminen. Toisaalta alkuräjähdyskin, joka olisi yksi mahdollinen selitys selittämään laajeneminen, tuntuu erittäin epäuskottavalta.

Tai ehkä kaikki vaan leijailee miten sattuu avaruudessa, ja ne mittaus hetkellä sattui vain leijailemaan pois päin

Vierailija

Se oli Hubblen tulkinta yleisestä fotonien punsiirtymästä alkuräjähdyksen ja laaajenemisen aiheuttamaksi vuonna 1929, jona myös Adolf Hitler sai kutsumuksensa fasistisen Saksan Johtajaksi.

Minä selitän yleisen punasiirtymän johtuvaksi fotonien energian, ja sitä vastaavien osakieteiden, vaihdosta niiden törmätessä toisiinsa. Tasoittuminen tapahtuu kohti mikrosäteilyn aluetta. Täten kaikkien muiden aaltoalueiden jaksot heikkenevät, radioaaltojenkin, koska niitä siirtyy ja niistä vaikutushiukkasia siirtyy mikrosäteilyyn. Mikrosäteilyn
lämpötilavaikutus jokseenkin tyhjässä avaruudessa 2.7 astetta, valon vain aste. Mikrosäteily puolestaan joutuu aikanaan suuriin massoihin ja siten sen yleinen teho eli intensiteetti avaruudessa pysyy vakiona.

Lue ArKosin itseni viestejä, niin tiedät!

Uusimmat

Suosituimmat