Miten se juttu tehdään Max Payne 2:ssa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Varsin tieteellinen kysymys: miten Mäks Pein kakkosessa tehään se juttu, kun Mäks pyörähtää hidastettuna kyykyssä akselinsa ympäri kädet ojossa ja ampuu? Tein sen kerran vahingossa enkä saa sitä mitenkään tehtyä uudestaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Googlen käyttö vaatii aktiivisuutta, älyä ja oma-alotteisuutta. Minulla ei ole niistä mitään. Niin että voisiko joku nyt vastata, sitä vartenhan te täällä olette, että autatte meikäläistä.

Vierailija

Mene kysymään tollaisia kysymyksiä tiltin sivuilta, siellä ne varmasti neuvoo, ne tietää varmasti. Toinen vaihtoehto on googlata joku peli sivu ja sieltä katsoa, mutta hei sullahan pitäisi olla ohjekirja, kato siittä. Äläkä tule tänne kyselemään tollasia idioottimaisia kysymyksiä

Vierailija

Joo, kiitti vaan ihan saatanasti kun vastasitte. Nyt sain jutun selville ihan ite. Mitä siitä tulee jos mun pitää itse selvittää asioita, eikä kukaan tee sitä mun puolesta?

Trikki olikin siinä, etteihän se Mäks hidastettuna ympäri pyöriessään ketään ammu vaan lataa aseensa. Eli kun hidastuksessa painaa reloadia niin Mäks vaihtaa lippaan sillai tyylikkäästi pyörähtämällä.

Ja tolle Black Hawk Down in Mogadishulle voin sanoo, että mulla mitään ohjekirjoja oo, toi peli on joku Bestbuy-halpispakkaus, jossa ei ole lärpäkkeitä mukana.

Haluan kaikesta kärsimästäni huolimatta toivottaa kaikille hyvää viikonloppua! Käykää äänestämässä!

Vierailija
gefilus
Joo, kiitti vaan ihan saatanasti kun vastasitte. Nyt sain jutun selville ihan ite. Mitä siitä tulee jos mun pitää itse selvittää asioita, eikä kukaan tee sitä mun puolesta?

Trikki olikin siinä, etteihän se Mäks hidastettuna ympäri pyöriessään ketään ammu vaan lataa aseensa. Eli kun hidastuksessa painaa reloadia niin Mäks vaihtaa lippaan sillai tyylikkäästi pyörähtämällä.

Ja tolle Black Hawk Down in Mogadishulle voin sanoo, että mulla mitään ohjekirjoja oo, toi peli on joku Bestbuy-halpispakkaus, jossa ei ole lärpäkkeitä mukana.

Haluan kaikesta kärsimästäni huolimatta toivottaa kaikille hyvää viikonloppua! Käykää äänestämässä!

Mikä Mogadishu? Ei mun nimimerkissä ole mitään Mogadishua, en valita, mutta kyllähän se kyrsii

Vierailija
Black Hawk Down in Mogadishu
Mikä Mogadishu? Ei mun nimimerkissä ole mitään Mogadishua, en valita, mutta kyllähän se kyrsii

Se on se leffa. Ei mulla mitään teitä mogadishulaisia vastaan ole.

Vierailija
gefilus
Black Hawk Down in Mogadishu

Se on se leffa. Ei mulla mitään teitä mogadishulaisia vastaan ole.

Minä en ole mikään somali, amerikkalaiset teki ihan oikein 1993 Somaliassa kun vähän kurittivat niitä mutakuonoja.

Vierailija

Minulle tulee aina hyvä olo kun ammun mutakuonoja Black Hawk Downissa. Saa mukavaa tyydytystä osoittaa valkoisen rodun ylivoimaisuutta niitä kivennakkojia kohtaan m16-sarjoilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat