Häntäluu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin että nyt purkaudun häntäluuni suhteen. Nakatkoon modet säikeeni vaikka Japaniin jos sille tuntuu, mutta...

Kaaduin tuossa ahterilleni pari päivää sitten. Sattui persauksiin tottakai mutta menin silti töihin. Kyllä peräpäähäni sattui mutta ajattelin että siellä on korkeintaan mustelma ja sillä selvä. Se oli turtunut, eilen illalla alkoi sattua oikein kunnolla. On kiinnostava tunne kun istuu penkille niin ulvahdus pitää päästää.
Haluan painottaa tässä myös että vietin viime yöni vessassa pöntöllä istuen ja lukien Jatkosodan pikkujättiläistä.

Pukkasi pikku hien otsalle kun ajattelin ulostamista, kun jo yskäisy koskee niin että naama vääntyy itkuun kuin Ohukaisella.

Ostin tänään apteekista ulostuslääkkeitä ihan sitä varten ettei naapurit tule rimputtamaan ovikelloa kun huudon kanssa käyn paskalla. Perkele.

Yksityisviestinä eräs palstalainen esitti että minun pitää hommata donitsi kankkujeni alle. Paljon parempi ajatus tuo oli mitä omani: revin vessanpytyn irti ja istun siinä olkkarissa.

Nyt istun tässä tietsikan ääressä ja ahterini alla on naapurin lapsiperheeltä lainattu kirahviuimarengas. Se kirahvin pää törröttää kuin jokin Freudilaisen painajaisunen fallossymboli jalkojeni välistä.

Voi synkkä saatana sentään.

Miten voi tuollainen yksi luu joka on mahdollisimman jonninjoutava koko ihmiskehossa aiheuttaa tällaista tuskaa.

En nyt tähän ikääni ole pahemmin uhrannut ajatuksia tuolle häntäluulleni, siellä se on mukana tullut. Mutta nyt!

Kun löytyisi joku välskäri joka kivutta osaisi sahata sen pois niin huutaen juoksisin euronippua heiluttaen sinne.

Jos minut joku Jumala on luonut niin on tainnut Hänelle sattua krapulapäivä.

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Anteeksi, aiheutit minulle päivän hilpeyskohtauksen kun visioin sinut kirahvirenkainesi.

Ensi kerralla kun lähdet huvittelemaan, sidotaan tyyny valmiiksi takapuoleen, polvi- ja kyynärsuojat, kypärä vielä päähän. Jos vaikka säilyisi ehjempänä joltain.

Voi meidän Balttia. Sattuu varmaan samperisti. Sympatiat ja empatiat 100% puolellesi minulta.

Saikulla on hyvä nettailla kirahvirenkaan kanssa. Saadaan siis kuulla sinua enemmän lähipäivinä.

Kauanko tuollaisessa muuten kestää parantua?

Vierailija

Voi hyvä luoja, yläkerran naapurit varmaan luulevat että minä olen menettänyt järkeni kun ulvon naurusta kuin mikäkin suljetun osaston mielenterveyspotilas kuvitellessani sen kirahvin pään ja sinut samalla tuolilla "synkkä saatana sentään" Voi Balt, minä voin yrittää langettaa kirouksen sen sinun häntäluusi ylle, jos se vaikka luikkisi peloissaan pakoon ja jättäisi sinut rauhaan, ressukan. Odotellessa kannattaa ehkä kuitenkin käväistä lääkärillä, tämänlaisilla taioilla tuppaa olla vaikeuksia löytää perille, määränpää kun piilottelee pakaroiden välissä

Vierailija

Minulla on vain ruusuisia muistoja häntäluuni katkomisesta.

Kundikaverini tienasi opiskelurahoja Alkossa. Niinpä oli jälleen kerran viinasten hinnan nousun aika. Ostimme yhtenä perjantaina "halpaa" viiniä korillisen. Optimistisena vein sen kellariin tulevia vuosikertaviinejä odotellen.

Niinpä sitten biletimme koko viikonlopun (neljä henkilöä) aamusta iltaan ja illasta aamuun.
Seuraavana maanantaiaamuna yhtään pulloa ei ollut jäljellä. Minulla oli kyllä häntä poikki ja kananmunan kokoinen patti päässä.

Kuinka ollakaan tanssin pyörteissä tasapaino heilahti ja samalla kaaduin peffa edellä lattialle ja pää kumahti seinään. Kavaljeeroni rojahti vauhdin varmistamiseksi vielä päälleni.

Kokeilin vaan päätäni, että onhan siellä aikamoinen muhku ja persus kipeä, mutta bileet jatkuivat entiseen malliin. Muistoksi ei jäänyt mitään kiputuntemuksia.

Viini toimi ilmeisesti hyvänä puudutteena ja liekö vaikuttanut osin muistiinkin.

Olen miettinyt päätäni - oikeastaan molempia raukkoja - kolhuja ovat saaneet, mutta elämä on jatkunut. Siksi kai olen hieman onnellinen, hektistä työtahtia, peukaloita pyöritellen, kuten Baltin Zombiet osastolla.
(taukohuoneessahan se olikin)

Vierailija

Voi rakas, parka Balt!

Ihminen on julma: jos joku murtaa jalkansa, häntä säälitään ja hemmotellaan. Mutta ans olla, jos pyrstöluu poikkeentuu niin saa vain hilpeyskohtauksia osakseen.

Mummona puhaltaisin sinulta pipin pois, jos kehtaisin, mutta josko näin virtuaalisesti sentään Puuhkista noin

Paranemisiin ja terveisiä kirahville

Mummo

Vierailija

No ei tuohon oikein voi sanoa mitään.

Paitsi myötätuntoa ja toivottavasti auttavaa solidaarisuutta. Aikoinaan 80-luvulla ajoin polkupyörällä lumimyräkässä. Jalkani lipesi polkimelta ja putosin ns perseelleni satulan kovaan etuosaan. Seuraukseni hirveä kipu, tuskanhuuto ja muita sen kaltaisia asioita.

Ilmeisesti häntäluuni murtui, kun koko painoni putosi sen päälle. Minulla oli oikeasti aivan kamala särky selän alimmassa kohdassa pari kuukautta. Lääkärin kommentti (ilman röntgenkuvaa) oli että koita kestää, tuo koskee, muttei ole vaarallinen.

Nyt, kaksikymmentä vuotta myöhemmin, vaiva on edelleen olemassa ja sen kanssa on vain elettävä. Lähinnä se näkyy siinä että kun joudun istumaan tuntikausia samalla paikalla, bussissa, nojatuolissa jne, istun aina selkä korostetun suorassa (hyviä puolia: naisten mukaan komeaa ja miehekästä). Jos erehdyn löhöttämään, niin seurauksena on aika pirullisia lantion/alaselän kipuja.

Kyllä se siitä, vammoja tulee ja niiden kanssa on vain elettävä. Kaikki sympatiat minun puoleltani.

Vierailija

Otan osaa, se voi olla muuten kauankin kipee, tytölläni murtui häntäluun pää ja meni monta viikkoo et ei meinannu kärsii istuu, ruokapöydässäkin tyyny perseen alla

Ja mun mielest vaikka asiast on jo vuos, nii aika ajoittain ärtyy vieläkin jos pidempää istuu....

Mut pitää myös kiitokset sulle antaa , hauskasti kirjotit kokemuksestasi, niin hauskasti, että omat reumakivut unohtui hetkeksi kun vedet silmissä hekotin kun kuvittelin sen kirahvin pään sielt jalkovälistä kurkistelevan

Anteeksi en halua sua mitenkää loukata, olen nähnyt kuinka kipee ihminen on häntäluun murruttua....se on melko tuskallista ihan oikeesti.....

Jaksuja

Vierailija

Onkos herra Baltille hankittava rollaattori? Liukkaat jatkuvat, viina maistuu ja himot hyrräävät. Helvetillinen yhdistelmä häntäluulle. Kyllä Balt kohta taas lähtee liukkaille. Ei sovi loukkaantua Konkarin tuumailuista. Otan myös osaa, vaikka oma perseeni ei ole kuunaan tuollaista kolhua kokenut.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Voi sinuu Baltti. Mahtaa totisesti sattua. No, opitpahan anatomian syviä saloja kun luut käyvät tutummiksi.

Taidat tarvita mummolisät kenkiesi pohjaan - sellaiset piikit. Pysyy liukkailla paremmin koivillaan.

Tässä vaan tuumailin, kuinka se rengas kestää raavaan miehen istua kun lapsille kuitenkin taitaa olla suunniteltu. Varaudu siis tuimaan pamaukseen jossain vaiheessa.

DM
osaaottaen, muttei taatusti osaa vaihtaen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Kiitos vain kaikille osanotosta. Kävin tässä iltapäivällä röntgenissä.

Nyt voisin sanoa että tuon käsittelyn jälkeen on aggressiivis-passiivininen olo.

Vastassa oli nainen joka olisi riemusta kirkuen palkattu johonkin Natsi-Saksan kidutusleiriin.

Hän oli hyvässä lihassa ja ilme oli sellainen että hänen mielestään minä olen nauttinut viimeiset kolmekymmentäviisivuotta pikkulapsia aamiaiseksi.

Komenti nakkaamaan ryysyt pois. Sitten alasti vatsalleen makaamaan röntgenkuvauspöydälle.

Sittenpä tämä Wagnerin oopperasta esiin kaivettu valkyria kaivaa ihan taatusti pakastimesta etsityn lyijylevyn esiin ja plätkäisee sen pallieni päälle kun makaan vatsallani sääret levällään.

Siinä Balt toteaa että: Huu.

Voisin suositella että vältätte kaatumista ja liikutte näin liukksilla varovasti.

Vierailija

Että sulla on hauska ja ihana tapa kertoa asiat

Taidan ihan nauruterapia paikakseni tämän sinun ketjusi ottaa

Vai valkyria

Vierailija

Tuolla Havainnot luonnossa -ketjussa kehittelin semmoista hylkeenomaista liikkumistapaa -tiedettehän siilleen mahallaan moikitaan eteenpäin (täytyi keksiä tähän ihan uusi verbi).

Huomenna nähdään ympäri Suomenmaan hyljemoikivia tiedepalstailijoita, jotak ovat lukeneet Baltin karmeasta kohtalosta.

Niin, eikös tuo murhenäytelmä tapahtunut työmatkalla eikä missään riemuriennoissa?

Mummo
nastat napaan ja menox

Vierailija
kirstiina1
Että sulla on hauska ja ihana tapa kertoa asiat

Taidan ihan nauruterapia paikakseni tämän sinun ketjusi ottaa

Vai valkyria

Kiitos. Olen oikeasti varsin otettu. Voin tarjota sekä vakavampaa terapiaa että nauruterapiaa.

Yhteystietoni löytyvät tuosta alta. Ole ystävällinen ja laita viestiä niin tutustutaan.

Vierailija

Oih.. Onhan tuo kivuliasta kyllä, mutta kyllä siitäki yli pääsee. Ajattelin tässä lukiessa, että itellä on jotaki vikkaa tullu kanssa tuohon peräpääluuhun, mutta ei mitään vakavampaa. Elikkä voikohan se häntäluu jotenki nyrjähtää tai jotain vastaavaa ? Sen verran kova tälli tuli, että yskäiseminen teki TODELLA kipeää. Ja semmonen rinkula kyllä ois kätevä ahterin alle.

ps. Ja jos joku sattuu tietämään vielä, että mikä lihas on kiinni siinä häntäluussa niin olisi kiva tietää itsekkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat