Kiinassakin UFOja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://english.epochtimes.com/news/6-1-8/36675.html

Siinäkin on ihmettelemistä kaikille.

Selityksiä kaivataan.

Kommentit (7)

Vierailija

Pitäisikö jo alkaa pelkäämään vai mitä? Kiistattomasti nuo lautaset täällä käyvät ja jostain syystä me kiinnostamme....Ja on selvää että "he" tietävät että tiedämme heistä, mistä tuo kiinnostus, mutta ei yhteyden ottoa??? Monet military ja global pilotit ovat noita informoineet jo vuosikymmenet.. Tutka ym näkö-havainnot..

Myös alusten järjetön koko... Japanese airliner kertoi n 2 kertaa lentokukilauksen kokoisesta lautasesta ja Pariisin yllä kilometrin kokoinen lautanen..

Hm.. mietityttää vaan...

Vierailija

Juu, ainahan ne täällä ramppaavat.

Minutkin kerran kaapattiin ufoalukseen, ilmeisesti tyhjensivät kuitenkin muistini, koska elämästäni katosi puoli vuorokautta tyystin.
Havahduin omasta sängystäni täysin pukeissa, enkä tiennyt missä olin ollut.

Ihostani löytyi kuitenkin erilaisia viiltoja ja ruhjeita, jotka olivat ilmiselvästi jälkiä tutkimuksista. Kämmenessäni oli myös pyöreä reikä, jonka kautta oli asennettu implantti, joka muistutti aivan pientä kiveä.

Abduktio oli kyllä siitä harmillinen, että ajan katoamisen lisäksi oli kadonnut myös varttilitra jaloviinaa, toisivat edes sen takaisin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23129
Liittynyt16.3.2005
Espi000

Abduktio oli kyllä siitä harmillinen, että ajan katoamisen lisäksi oli kadonnut myös varttilitra jaloviinaa, toisivat edes sen takaisin.

Vain varttilitra ja tuollaiset tehot? Sinulla on ollut aika jäykkää jallua. Hullujahan humanoidit olisivat, jos niin hyvän aineen palauttaisivat. Varo vaan, etteivät tule toistamiseen vierailulle baarikaapillesi, kun tuo implantti välittää heille tiedon vierailustasi viinakaupassa.

Vierailija

Niin tulee aina ajatuskatkos, kun ne laittavat sen lähettimen päälle, 3 varttia sitä oikeasti katosi vartin lekoja eivät myykään.

Mitäköhän siitäkin tulisi jos nämä ufohörhöt saisivat uskomuksensa lanseerattua totuutena koko kansalle. Olisi tietty helppo pomolle selittää, miksei ole kolmeen päivään näkynyt töissä.

Olin minä jo maanataina tulossa ja auton laseja raappaamassa, mutta kun taas kaapattiin, niin minkäs teet. Järkytyksestä loppuviikko saikkua päälle.

Luulen, että monet taikauskomukset ovat syntyneet hätävalheista. Mikset tullut krouvista yöksi kotiin? Ööö, minua jahtasi semmoinen ihmisen ja suden risteytys ja jouduin yöpymään metsässä piilossa, kamala otus.

Mikset ole maksanut velkojasi, 12 oravannahkaa!! Ööö, ölöllöllölööllööö, minuun taisi mennä juuri demoni ölöölöllöölöööö, pakko mennä Moido! Öllöllöllölölööööö...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Espi000
Niin tulee aina ajatuskatkos, kun ne laittavat sen lähettimen päälle, 3 varttia sitä oikeasti katosi vartin lekoja eivät myykään.

Mitäköhän siitäkin tulisi jos nämä ufohörhöt saisivat uskomuksensa lanseerattua totuutena koko kansalle. Olisi tietty helppo pomolle selittää, miksei ole kolmeen päivään näkynyt töissä.

Olin minä jo maanataina tulossa ja auton laseja raappaamassa, mutta kun taas kaapattiin, niin minkäs teet. Järkytyksestä loppuviikko saikkua päälle.

Luulen, että monet taikauskomukset ovat syntyneet hätävalheista. Mikset tullut krouvista yöksi kotiin? Ööö, minua jahtasi semmoinen ihmisen ja suden risteytys ja jouduin yöpymään metsässä piilossa, kamala otus.

Mikset ole maksanut velkojasi, 12 oravannahkaa!! Ööö, ölöllöllölööllööö, minuun taisi mennä juuri demoni ölöölöllöölöööö, pakko mennä Moido! Öllöllöllölölööööö...

Espi lähekkö lennolle tuun sut hakeen harmaiden kanssa kello 02:15 perjantaina.

Harmaat tietää missä oot. Jos ne on sut jo kerran hakenu meinaan.

Vierailija

Tottahan ne tietää missä olen, tuossa sohvallahan niitä istuu. Yleensä laitan pullakahvit kun kyläilevät, mutta nyt otetaan napanterit ja lähdetään kohta baariin. Suunnat luemme tähdistä.

En pääse lähtemään, minulla on tapaaminen Manitoun kanssa, keskustellaan valkoisen miehen toilailuista. Sen jälkeen on riivaajien manausta ja levitointia. Manaaminen on niin hikistä puuhaa, että sen jälkeen on hyvä keventää tunnelmaa.

Uusimmat

Suosituimmat