Kilpailut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voitaisiinko täällä tiedefoorumilla ruveta järjestemään kilpailuja? Esimerkiksi Historia, kulttuuri ja yhteiskunta - aiheessa järjestetty kilpailu oli todella kiva. Olen yrittänyt järjestää niitä, mutta käyttäjät eivät yleensä ole pitäneet niistä.

Kommentit (6)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Onhan nuita ollut, kilpailuja. Ne vain ovat - niinkuin tämä palsta muutenkin - aikas pitkälti vapaaehtoisia. Net osallistuu, joita kiinnostaa.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Erillinen kilpailupalsta olisi hyvä ajatus. Sen pitäisi kuulua niihin alueisiin, joiden uudet viestit näkyvät etusivulla, jotta kilpailijoita saataisiin mahdollisimman paljon.

Minulla on pari uutta tiedeaiheista kilpailuideaa. Esittelen ne joskus myöhemmin.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Nukkumatti

PS. Milloinkas kilpaillaan, vai kilpaillankos lainkaan. Sopii sekin minulle!

Olen odotellut että innostukseni kilpailujen järjestämiseen palailee, mutta vielä en ole saanut kimmoketta paneutua asiaan muuten kuin alustavasti.

Edellinen aarteenetsintäkilpailuni onnistui niin yli odotusten, että on vaikeaa ylittää sitä.

Juuri nyt tämä foorumi ei ole ollut ehkä riittävän vakava, jotta kilpailut voisivat tasapainottaa sitä sopivasti, vaan täällä on nyt liikaakin ns. vapaata sanaa.

Lykkään isommat kilpailuni myöhempään, kun aika on kypsä, mutta saatan järjestellä pienempiä kilpailuja sillä välillä. Otan innolla osaa muiden järjestämiin kilpailuihin.

Vierailija
Ding Ding
Nukkumatti

PS. Milloinkas kilpaillaan, vai kilpaillankos lainkaan. Sopii sekin minulle!

Olen odotellut että innostukseni kilpailujen järjestämiseen palailee, mutta vielä en ole saanut kimmoketta paneutua asiaan muuten kuin alustavasti.

Edellinen aarteenetsintäkilpailuni onnistui niin yli odotusten, että on vaikeaa ylittää sitä.

Juuri nyt tämä foorumi ei ole ollut ehkä riittävän vakava, jotta kilpailut voisivat tasapainottaa sitä sopivasti, vaan täällä on nyt liikaakin ns. vapaata sanaa.

Lykkään isommat kilpailuni myöhempään, kun aika on kypsä, mutta saatan järjestellä pienempiä kilpailuja sillä välillä. Otan innolla osaa muiden järjestämiin kilpailuihin.

Vaikka en juuri menestynyt järjestämissäsi kilpailuissa olen/olisin innokas osallistuja. Sanotaan että "kissa kiitoksella elää", sinä näit ison vaivan meidän muiden riemuksi. Jos vain suinkin joskus jaksaisit tehdä visailun uudelleen niin teetpä aika monia ihmisiä iloiseksi.

Vierailija

En haluaisi olla hoputtaja, mutta voisitkohan Ding Ding järjestää jonkun kilpailun piakkoin? Niitä on tullut ikävä.

Uusimmat

Suosituimmat