Mentos

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ostin vartavasten tommosen XXL-rasian Mentosta, kun mainoslauseena lukee hienosti: "Save Your Mouth For Mentos!"

Mätin naamaani noita minttuisia pastilleja, enkä tietenkään malttanut tyytyä pelkkään imeskelyyn. Pureskelin jatkuvalla tahdilla tuon jättiaskin tyhjäksi. Viimeistä mentos-kapselia pureskellessani tunsin oikeassa taka-kulmahampaassani (alaleuka) vihlovaa kipua, ja rynnin peilin eteen katsomaan
jotta mikäs siellä hermoja raastaa.

Ooo, kuinkas sattuikaan! -Viimeisestä hampaasta oli lohjennut valehtelematta puolet, jäänyt kiinni tuohon viheliäiseen pastilliin. Mitä HELVETTIÄ!? Hampaani ovat hyvässä kunnossa, eikä tuollaista mielestäni pitäisi tapahtua! En tyydy lähettämään tyhjää askia takaisin tehtaalle ja rutisemaan rikkinäisestä hampaastani. Saisin korvaukseksi kuitenkin 10 askia kivenkovia Mentos-pipunoita, joilla voisin mässytellä loputkin hampaani murusiksi. En.
Säästän rahaa Amerikan reissuun, marssin suoraan Mentos-tehtaille hammas-murusteni kanssa ja vaadin 100.000 dollaria vahingonkorvauksia
tahallisesta vammantuottamisesta ja ilkikurisesta mainoslauseesta, joka tapaturman aikaan tuotti minulle suunnattoman pahan mielen. Jos firma ei vaatimuksiini suostu,vien asian oikeuteen. Siellä saan viimeistään mieleiseni korvauksen, arviolta ainakin kymmenkertaisena!

Onko muilla vastaavia kokemuksia pastilleista?

Mitä luulette, onnistuuko korvaus-vaatimukseni?

Kommentit (6)

Vierailija
Tyräpoika
Mitä luulette, onnistuuko korvaus-vaatimukseni?

Mitäs itse luulisit? Ei todellakaan onnistu....

Vierailija

Kyllä ne jotain joutuisivat korvaamaan, jos lähettäisit niille sen pastillin, johon purukalustosi osa jäi kiinni. Muuten on sitten vaikea todistaa, että juuri pastilli irrotti palan hampaastasi.

Ei varmaan lohduta yhtään, mutta kerran joskus n. 10v. minulta jäi hammas kiinni tavalliseen suklaapalaan (aitoa Fazerin sinistä). Harmitti sen suklaan puolesta, kun piti se hammas kaivaa irti siitä ja sittenkin se maistui vain verelle.

Vierailija

Asuinpaikkasi ei oikein käynyt ilmi, mutta siinä avatarin alla oli mainittu Kyyppiö, mikä lienee Suomessa? No, täällä et kyllä saa muuta korvausta kuin korkeintaan hammaslääkärikustannukset.

Mutta jos vahinko sattui jenkeissä ja vieläpä otollisessa osavaltiossa saatat saada suuretkin rahat kunhan teet hyvän asianajajan kanssa sellaisen 90%-10% sopimuksen. Eli itse saat sen kymmenyksen korvaussummasta ja loput menee asianajajan taskuun.

Vierailija

Tiputin kerran vahingossa menthos pastillin lasiin joka oli täynnä pepsiä, taphtui kauheata tippumisen jälkeen. Jokainen voi itse kokeilla mitä tapahtuu kun tiputtaa menthosin pepsijuomaan.

Uusimmat

Suosituimmat