Tiedepalstalaisten kunto?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun on vallalla sellainen käsitys että intellektuellit on vähemmän liikuntaa harrastavia niin pannan ´´tutkimus´´ pystyyn.

Mikäli haluat niin voit kertoa mitä äänestit ja mitä harrastat, sekä kuinka usein.

Itse olen intellektuellin ja imbesillin risteytys = Imbelectuelli.
Harrastan liikuntaa 3-4 kertaa viikossa keskimäärin 90-120 min kerrallaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Vastasin tuohon, että harrastan liikuntaa 1-2 kertaa vikossa.

Mutta liikun toki joka päivä. Tulee usein käveltyä päivittäin pitkiäkin matkoja. Yhden kerran viikossa olen kävelyllä kavereitten kanssa. Kävelemme hyvin nopeasti noin viisi kilometriä. Ja sitten käyn kerran viikossa sellaisessa, mikä se on, treenaamassa sellaisilla eri laitteilla, yhdessä paikassa. Se on maksullinen paikka. Meillä on siellä jopa oma treenaaja. Jotta ei pitäisi kunnossa olla suurempaa vikaa.

Vierailija

Harrastan liikuntaa 3-4 kertaa viikossa. Eli käytännössä yritän nostella metalliesineitä. Kesäisin tulee harrastettua myös aerobisempaa liikuntaa, juoksua ja pyöräilyä, talvella tulee näissä valitettavasti tauko, pitäisiköhän opetella taas hiihtämään.

Joukkue- ja kilpaurheilua olen aina jostain syystä vihannut, olen sosiaalisesti liikuntakyvytön

Ehkäpä syy on siinä, etten oikeastaan hae mitattavia tuloksia, vaan kokonaisvaltaista hyvinvointia. Voin tunkea taskut täyteen pullaa, että voin juoksulenkillä jäädä vartiksi sorsia syöttämään tms. On käynyt niinkin, että hölkkälenkin lomassa olen törmännyt kavereihin ja jäänyt rannalle juomaan punkkua, enkä koskaan milloinkaan ikinä halua ottaa urheilua niin vakavasti, etten voisi näin tehdä. Elämä on matka, ei kilpailu...naatitaan

Vierailija

Askelmittari on käytössä, ja askelia tulee päivän aikana 12000-18000. Kävelen kaikki alle puolen tunnin matkat työpäivän aikana, en käytä hissiä ja olen aina vapaaehtoinen toimittamaan työpäivän aikana firman asioita esim. postiin, PC-kauppaan, käyn ostamassa kokouspullat jne. (vaikka ko hommat ei minulle kuulukaan).

Eli hyötyliikunta pitää kunnossa.

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Tjaah, kai minulla tällä hetkellä on kohtalainen kunto, vaikka en kesän jälkeen ole säännöllistä liikuntaa harrastanut, paitsi tuohon puolen kilometrin päähän junalle tulee juostua aika usein Kesällä juoksin enemmän tai vähemmän säännöllisesti suunnilleen 5km lenkkejä, ja välillä lihaskuntoharjoituksia.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija
Kultamuna
Kun on vallalla sellainen käsitys että intellektuellit on vähemmän liikuntaa harrastavia niin pannan ´´tutkimus´´ pystyyn.

Tjaa, että palstallako intellektuelleja. Noo, mikä ettei. Itte en koe olevani intellektuelli, joten tulos tulee ihan normaalilta tavikselta. Intellektuellithan ei oo normaaleja.

Laitoin: "Harrastan liikuntaa 5 kertaa tai enemmän viikossa." Kuntoni koen olevan yleisesti ottaen erinomainen. Oon urheillu säännöllisesti koko elämäni ajan ja urheilen edelleen. Ihan hyvää vaihtelua istumatyölle, oikeestaan pakollista. Ilman urheilua en varmasti saisi elämästä yhtä paljon irti. Lisäksi, tekeehän tuo liikunta todistetusti hyvää ainakin tuolle yläpäälle, aivot saa raikasta happea ja ajatus lähtee juoksemaan.

Juoksusta puheen ollen, lenkillä olen saanut elämäni aikana monia uusia ideoita ja ratkaissut erilaisia ongelmia elämän eri aloilta. Joten lenkkeilyä voin suositella kaikille tiedepalstalaisille.

Vierailija

Harrastan vain itsetyydytystä neljästä kymmeneen kertaan päivässä. Linnani ulkopuolelle en ole uskaltautunut vuosiin, mutta minkäs sille voi; tällaista se on intellektuaalien elämä.

Vierailija
Bontakun
Harrastan vain itsetyydytystä neljästä kymmeneen kertaan päivässä. Linnani ulkopuolelle en ole uskaltautunut vuosiin, mutta minkäs sille voi; tällaista se on intellektuaalien elämä.

Siis päivässä? Aikas paljo o.

Vierailija

Treenan yksityisvalmentajani kanssa kartanoni kuntosalissa viisi kertaa viikossa noin kaksi tuntia päivässä. Tämän jälkeen vietän kolmisen tuntia yksityiskylpylässäni palvelijattarieni hoidossa. Rahvaanomainen itsetyydys ei kuulu kaltaisteni aatelisten tapoihin, kierikää te madot synneissänne.

C'est dégoûtant!

Uusimmat

Suosituimmat