Miksi naisilla aina kestää..?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä ihme naisten aivoituksissa on vialla, kun heillä kaikki aina kestää niin hemmetin kauan?

Jos ollaan esim lähdössä aamusella johonkin ja asia tiedetään jo edellisiltana, niin luulisi siihen voitavan varautua jo hyvissä ajoin.
Mutta ei!
Aamulla venytään niin kauan että lopulta on hirveä kiire ja takuuvarmasti jokin asia unohtuu...

Miksi naisia saa aina odottaa?

Tuntevatko he itsensä tärkeiksi miehen odottaessa autossa/eteisessä valmiina lähtöön, kun nainen vielä ehostaa silmämeikkiään, vaikka ei oltaisi menossa kuin lähimarkettiin hakemaan maitoa....

Tekevätkö naiset sen tahallaan vaiko vain huomaamattaan?
Naisten väitetystä tyhmyydestä se tuskin johtuu...?

Sivut

Kommentit (33)

tukkanuottanen
Seuraa 
Viestejä81
Liittynyt26.6.2005
kunkku
Mikä ihme naisten aivoituksissa on vialla, kun heillä kaikki aina kestää niin hemmetin kauan?

Tämä on taas sitä provosoivaa yleistämistä. Tai sitten minä en vain ole tavallinen nainen, koska minua harvemmin tarvitsee kenenkään odotella? Itse asiassa olen aina etuajassa lähdössä joka paikkaan ja siis aina etuajassa perillä.

Tuntevatko he itsensä tärkeiksi miehen odottaessa autossa/eteisessä valmiina lähtöön, kun nainen vielä ehostaa silmämeikkiään, vaikka ei oltaisi menossa kuin lähimarkettiin hakemaan maitoa....

Itse olen aian ollut sitä mieltä, että jos nainen ei voi mennä edes maitokauppaan pakkelitta, niin jokin on pahasti vialla. Kuinka moni ihminen muka vaivautuu katsomaan, onko vastaantulijoilla suortuvat ojennuksessa ja silmämeikki kohdallaan? Ja ennen kaikkea, mitä väliä sellaisten ihmisten mielipiteellä on? Sääliä heitä pitäisi, kun viitsivät tuhlata aikaansa moiseen jonninjoutavaan kyyläämiseen. Eri asia tietysti, jos ollaan jonnekin hienompaan paikkaan menossa. Kyllä minäkin haluan asialliselta näyttää, mutta siinä tapauksessa aloitan valmistautumisen ajoissa. Miksi? Koska ymmärrän, että myös muilla ihmisillä on tunteet ja aikataulu, joka menee sekaisin, jos he joutuvat odottamaan minua tuntikaupalla. Yleensäkin inhoan ihmisiä, jotka ovat aina myöhässä: he eivät tunnu välittävän muiden ihmisten tunteista, pitävät omaa napaansa maailman keskipisteenä. He saavat minut tuntemaan itseni tyhmäksi, kun jaksan vaivata mieltäni toisten tunteilla.

... and when she was bad, she was horrid.

Vierailija

Peiliin tuijottelevat akat ovat maan vaiva . He ovat niin narsistista sakkia, että itse Narkissoskin kalpenisi heidän edessä. Akat katselevat maailmaa ulkonäkönsä välityksellä. He eivät käytä aivoja esimerkiksi kylmällä säällä valittaessa kenkiä. Näkö ratkaisee . Olen seurannut useiden naisten viime tipan sekoilua ja voin jo pitää itseäni asiantuntijana. He astuvat kotiovesta viimeisenä ulos. Olen viritellyt akoille lähtö-ansoja palaten taloon heidän astuttua ulos, niin niiden akkojen pitää tulla perässä vielä tarkastamaan hella, etten vään ole sekunnissa paistanut kanamunia keittiössä. He ovat neuroottisia. Autosta he eivät pääse ulos alle viidessä minuutissa. He ovat kuin "häntiä" jotka roikkuvat perässä. Rinnalla he eivät osaa kulkea, toisin kuin koirat. Naisista 95 % on vitkastelija- peilaaja-narsisti- neurootikkoja

Kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti kuten kaikkia kissoja= silitystä silloin tällöin ja kehräyksen aikana teen lisääntymisvietistä johtuvat tarpeeni pikaisesti

Vierailija

On niitä miehiäkin jotka aikailevat ja eivät välitä ajoista. Naiset ei ole ainuita sellaisia. Ja taas toisekseen, mikä hemmetin kiire on??? Kyllä sitä ehtii. Auto ei lähde takamusten alta minnekkään. Ja aina tulee seuraava juna tai bussi. Jos nyt jostakin joskus myöhästyy jonkun minuutin, niin ei maailma siihen kaadu. Itse en enää stressaa. Annan kaiken viedä oman aikansa. Kyllä sitä ehtii. En myöskään stressaa muita.

Vierailija

Kun sanoo naiselle, että lähetään ulos, alkaa se pynttäämään itseään. Aloita itse katsomaan edellisillan nauhoitettua länkkäriä kunnes eukko on valmis. Vie eukko talon takana sijaitsevaan metsään istumaan kannon nokkaan hyttysten syötäväksi. Ota termariin kaahvia ja sano, että ompas rouva laittautunut näin hyttysiä varten Tulevat akat vielä vainoharhaisiksi, jos jo ei ole.

Vierailija
polliisi
Peiliin tuijottelevat akat ovat maan vaiva . He ovat niin narsistista sakkia, että itse Narkissoskin kalpenisi heidän edessä. Akat katselevat maailmaa ulkonäkönsä välityksellä. He eivät käytä aivoja esimerkiksi kylmällä säällä valittaessa kenkiä. Näkö ratkaisee . Olen seurannut useiden naisten viime tipan sekoilua ja voin jo pitää itseäni asiantuntijana. He astuvat kotiovesta viimeisenä ulos. Olen viritellyt akoille lähtö-ansoja palaten taloon heidän astuttua ulos, niin niiden akkojen pitää tulla perässä vielä tarkastamaan hella, etten vään ole sekunnissa paistanut kanamunia keittiössä. He ovat neuroottisia. Autosta he eivät pääse ulos alle viidessä minuutissa. He ovat kuin "häntiä" jotka roikkuvat perässä. Rinnalla he eivät osaa kulkea, toisin kuin koirat. Naisista 95 % on vitkastelija- peilaaja-narsisti- neurootikkoja

Kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti kuten kaikkia kissoja= silitystä silloin tällöin ja kehräyksen aikana teen lisääntymisvietistä johtuvat tarpeeni pikaisesti

Ja nimimerkki Poliisi katselee maailmaa PROVON silmälasien läpi. Mahtavat on näyt....

Vierailija
Ayla
On niitä miehiäkin jotka aikailevat ja eivät välitä ajoista. Naiset ei ole ainuita sellaisia. Ja taas toisekseen, mikä hemmetin kiire on??? Kyllä sitä ehtii. Auto ei lähde takamusten alta minnekkään. Ja aina tulee seuraava juna tai bussi. Jos nyt jostakin joskus myöhästyy jonkun minuutin, niin ei maailma siihen kaadu. Itse en enää stressaa. Annan kaiken viedä oman aikansa. Kyllä sitä ehtii. En myöskään stressaa muita.

Terve AYLA. Sä oot se kasvissyöjä joka ei pidä siemennesteen mausta. Ripaus suolaa suuhun ennen kuin miehen lasti lähtee liikkeelle, niin se auttaa.

tukkanuottanen
Seuraa 
Viestejä81
Liittynyt26.6.2005
polliisi
Peiliin tuijottelevat akat ovat maan vaiva . He ovat niin narsistista sakkia, että itse Narkissoskin kalpenisi heidän edessä. Akat katselevat maailmaa ulkonäkönsä välityksellä. He eivät käytä aivoja esimerkiksi kylmällä säällä valittaessa kenkiä. Näkö ratkaisee . Olen seurannut useiden naisten viime tipan sekoilua ja voin jo pitää itseäni asiantuntijana.

Well, jos ette ole saaneet haaviinne tuon älykkäämpiä naisia, niin ihmetellä täytyy, mihin olette ansanne virittäneet. Mutta niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa. Jos 'löytää' naisensa baarista, eli odottaa niin kauan, että joku rasvaisista jutuista innostunut ylimeikattu blondi tulee syliin istumaan, niin kai siitä jo pitäisi voida päätellä, ettei korvien välissä ole liikennettä ruuhkaksi asti. Jos taas älyllinen seura kelpaa (eli muullakin kuin seksillä ja 'poikien' kateeksi tekemisellä on väliä), niin on mahdollista törmätä myös itsenäiseen ajatteluun kykeneviin naisiin.

Lisävinkkinä mainittakoon, että toisin kuin yleisesti luullaan, meidän ajattelevien naisten joukossa on myös varsin hyvännäköisiä pakkauksia.

Vierailija
polliisi
Ayla

Terve AYLA. Sä oot se kasvissyöjä joka ei pidä siemennesteen mausta. Ripaus suolaa suuhun ennen kuin miehen lasti lähtee liikkeelle, niin se auttaa.

Terve provo. Valehtelet. En sanonut etten pidä.

Vierailija

Hyvä esimerkki on myös työpaikkahakemus/haku opiskelemaan tms lomake jolle on annettu jokin tiukka määräaika.

Mikä kumma saa naisen venyttämään sen täyttämistä/lähettämistä ihan siihen viimeiseen päivään saakka.

Aikaa homman hoitamiseen on ollut ties miten monta VIIKKOA mutta postilokero kolahtaa vasta pari päivää ennen deadlinea...

Luulevatko akat että asia muuttuu joksikin, jos sen tekee viime tingassa?

Vierailija
polliisi

Kokemuksestako tiedät?

tukkanuottanen
Seuraa 
Viestejä81
Liittynyt26.6.2005
kunkku

Mikä kumma saa naisen venyttämään sen täyttämistä/lähettämistä ihan siihen viimeiseen päivään saakka.

Aikaa homman hoitamiseen on ollut ties miten monta VIIKKOA mutta postilokero kolahtaa vasta pari päivää ennen deadlinea...

Luulevatko akat että asia muuttuu joksikin, jos sen tekee viime tingassa?

Täh? Minun tuttavapiirissäni ne on kyllä miehiä kaikki, jotka tuota harrastaa?

Vierailija

Myöhästelijöitä on molemmissa sukupuolissa. Tähän myöhästelyyn on olemassa ratkaisu, jota minä käytän. Jos lähtö on yhdeksältä aamulla, niin ilmoitan, että lähtö on kahdeksalta. Jokainen voi ilmoittaa sille omalle myöhästelijälle aikaisemman ajan koska tietää kuinka paljon se oman perheen möhästelijä tarvitsee lisäaikaa.

Toinen keino on antaa myöhästelijän maistaa omaa lääkettään. Kun myöhästelijällä on jokin tärkeä meno niin vitkutelkaa ja antakaa sen kerran missata jotakin tärkeää.

Yksi asia on, mikä välillä ottaa aivoon kun liikkuu bilettämässä. Naistenhuoneessa ei siihen pikkukoppiin, jossa on pytty, saisi laittaa peiliä. Eli peilit vessan eteiseen ettei syntyisi jonoja. Ikävää seisoa jalat ristissä kun joku on jäänyt koppiin restauroimaan naamaansa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat