ufo

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

http://fi.wikipedia.org/wiki/UFO

käykää lukee jos ette tiä mitä ufo meinaa.

Kommentit (12)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Itse asiassa en lukenut. Scifistä löytyy parempia ökkömömmiäisiä, en jaksa perehtyä "todellisiin".

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Taitaa olla niin että moneltakaan ei riitä "fantasiaa" että alkaisi fantisoida ufoista. Nuorempana minä fantisoin, mutta ei enää riitä kiinnostus oikein. Mikäs siinä, fantastistahan se olisi jos tulisi jostakin avaruudesta intelligenttejä olioita tänne.
Ja ufo ilmiöitä on paljon. Kukaan ei tiedä mitä ne on. Kuten Hessdalen ilmiöistä ei tiedetä juuri mitään. Kuitenkin ne ilmiöt on olemassa. Tiede-palsta ei kuule taida olla parhain paikka keskustella ufoista. Tieteestä kiinnostuneilla harvalla on kyky ja halu keskustella ufoista. Eivät halua tehdä itseään naurun alaisiksi palstalla. Luulisin että asia on näin.

Tässä on ruotsalaiselta wiki-sivulta...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=ufo&fulltext=fulltext...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ayla
Taitaa olla niin että moneltakaan ei riitä "fantasiaa" että alkaisi fantisoida ufoista. Nuorempana minä fantisoin, mutta ei enää riitä kiinnostus oikein. Mikäs siinä, fantastistahan se olisi jos tulisi jostakin avaruudesta intelligenttejä olioita tänne.
Ja ufo ilmiöitä on paljon. Kukaan ei tiedä mitä ne on. Kuten Hessdalen ilmiöistä ei tiedetä juuri mitään. Kuitenkin ne ilmiöt on olemassa. Tiede-palsta ei kuule taida olla parhain paikka keskustella ufoista. Tieteestä kiinnostuneilla harvalla on kyky ja halu keskustella ufoista. Eivät halua tehdä itseään naurun alaisiksi palstalla. Luulisin että asia on näin.

Aila katoikko linkkiä?.

Vierailija
tiäremiäs
Ayla

Aila katoikko linkkiä?.

Joo, katsoin vähän, en kylläkään kaikkea lukenut. Ei minulle ufo-fenomen ole vierasta ollenkaan. Nuoruudessani olin kovasti kiinnostunut aiheesta. Ja tavallani vieläkin jonkin verran.

Uusimmat

Suosituimmat