Lääketiede ja terveys: VOI SAATANA KUN TEKEE TUPAKKIA MIELI!!!

VOI SAATANA KUN TEKEE TUPAKKIA MIELI!!!

Aaauuuuuuuuuu!!! Tuska tuska tuska. Kämmenet hikoo, tuntuu pahalta, pääse koo. Mitä pahaa voi olla yhessä tupakissa? Jos ottas ihan vaan parit savut??? Näin viime yönä kaks tupakointiunta. Toinen oli niin todellinen että herättyäni olin kauan aikaa varma että olin polttanut röökin ja ryssinyt lakkoni.

Aaaaaaaaaa! Pakko saaha tupakkia. Pakko pakko pakko! Uuu. Tuskallista. Jos meniski kylmään suihkuun.

[quote author="Vatkain" time="02.01.2011 klo 13:45"]

Aaauuuuuuuuuu!!! Tuska tuska tuska. Kämmenet hikoo, tuntuu pahalta, pääse koo. Mitä pahaa voi olla yhessä tupakissa? Jos ottas ihan vaan parit savut??? Näin viime yönä kaks tupakointiunta. Toinen oli niin todellinen että herättyäni olin kauan aikaa varma että olin polttanut röökin ja ryssinyt lakkoni.

Aaaaaaaaaa! Pakko saaha tupakkia. Pakko pakko pakko! Uuu. Tuskallista. Jos meniski kylmään suihkuun.

[/quote]

Hämmentää.

Re: VOI SAATANA KUN TEKEE TUPAKKIA MIELI!!!

Ota nuuskaa, niksapurkkaa tai edes laastari. Sitten kun tapariippuvuus on ohi, siirryt nikotiinittomaan nuuskaan tai väkeviin karkkeihin/purkkiin?

[quote author="Denzil Dexter" time="02.01.2011 klo 13:50"]

[quote author="Vatkain"]Aaauuuuuuuuuu!!! Tuska tuska tuska. Kämmenet hikoo, tuntuu pahalta, pääse koo. Mitä pahaa voi olla yhessä tupakissa? Jos ottas ihan vaan parit savut??? Näin viime yönä kaks tupakointiunta. Toinen oli niin todellinen että herättyäni olin kauan aikaa varma että olin polttanut röökin ja ryssinyt lakkoni.

Aaaaaaaaaa! Pakko saaha tupakkia. Pakko pakko pakko! Uuu. Tuskallista. Jos meniski kylmään suihkuun.[/quote]
Ota nuuskaa, niksapurkkaa tai edes laastari. Sitten kun tapariippuvuus on ohi, siirryt nikotiinittomaan nuuskaan tai väkeviin karkkeihin/purkkiin?

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Saatana saatana saatana.

Olis mulla ihalaattori, pitäiskö vetää sitä? Oikeasti, nyt mennään minuutti kerrallaan!

[quote author="Vatkain" time="02.01.2011 klo 13:51"]

Saatana saatana saatana.

Olis mulla ihalaattori, pitäiskö vetää sitä? Oikeasti, nyt mennään minuutti kerrallaan!

[/quote]

Hämmentää.

NE haluu, että vedät savut. Potki NIITÄ munille.

Oot oikeella tiellä. Kannustan sua täällä...

[quote author="Noppacola" time="02.01.2011 klo 13:59"]

NE haluu, että vedät savut. Potki NIITÄ munille.

Oot oikeella tiellä. Kannustan sua täällä...

[/quote]

Jos yhen tupakin vetäseis, mitä pahaa siinä voi olla?

Kämmenet on litimärät ja niitä on pakko hieroo koko ajan vastakkain. Jotai "pakkoliikkeitä" on, pakko heiluttaa jalkaa tai nuplata kynttä.

Meen suhkuun ni saan muuta ajateltavaa.

Mutta jos vaan yksi tupakki?

[quote author="Vatkain" time="02.01.2011 klo 14:01"]

Jos yhen tupakin vetäseis, mitä pahaa siinä voi olla?

Kämmenet on litimärät ja niitä on pakko hieroo koko ajan vastakkain. Jotai "pakkoliikkeitä" on, pakko heiluttaa jalkaa tai nuplata kynttä.

Meen suhkuun ni saan muuta ajateltavaa.

Mutta jos vaan yksi tupakki?

[/quote]

Hämmentää.

Purkka on mun mielestä paras korviketuote. Laastari ei anna mitään fyysistä tekemistä, ja inhalaattori muistuttaa liikaa tupakointia. Purkan mässyttäminen antaa jotain tekemistä leuoille, ja nikotiinipurkka on ajan mittaa helppoa ja terveellistä vaihtaa ihan normi xylitol-purkkaan.

Sanoo hän, joka on menestyksekkäästi lopettanut tupakoinnin jo monen monta kertaa, ja seuraavaksi heti taas kun tuo viimeinen aski tyhjenee.

[quote author="ZiPA" time="02.01.2011 klo 14:02"]

Purkka on mun mielestä paras korviketuote. Laastari ei anna mitään fyysistä tekemistä, ja inhalaattori muistuttaa liikaa tupakointia. Purkan mässyttäminen antaa jotain tekemistä leuoille, ja nikotiinipurkka on ajan mittaa helppoa ja terveellistä vaihtaa ihan normi xylitol-purkkaan.

Sanoo hän, joka on menestyksekkäästi lopettanut tupakoinnin jo monen monta kertaa, ja seuraavaksi heti taas kun tuo viimeinen aski tyhjenee.

[/quote]

En voi syyä purkkaa, lähtee leuat sijoiltaan. Tai menee ns. lukkoon.

Kävin suihkussa en ajatellut mitään muuta kuin tupakkia. Ajattelin sitä miten hienolta se tuntui armeijassa alokasaikana kun tupkointi oli täysin alikien mielivallasta riippuvainen ja sitten kun sai panna palamaan ja ne ensimmäiset henkoset. Uuh.

Suihkuvaahto näytti ihan tupakalta. En tiedä miten mutta kuitenkin. Viimeiseen tuntiin päässäni ei ollut yhtään ajatusta, joka ei liittyisi tupakkaan.

[quote author="Vatkain" time="02.01.2011 klo 14:17"]

[quote author="ZiPA"]Purkka on mun mielestä paras korviketuote. Laastari ei anna mitään fyysistä tekemistä, ja inhalaattori muistuttaa liikaa tupakointia. Purkan mässyttäminen antaa jotain tekemistä leuoille, ja nikotiinipurkka on ajan mittaa helppoa ja terveellistä vaihtaa ihan normi xylitol-purkkaan.[/quote]
En voi syyä purkkaa, lähtee leuat sijoiltaan. Tai menee ns. lukkoon.

Kävin suihkussa en ajatellut mitään muuta kuin tupakkia. Ajattelin sitä miten hienolta se tuntui armeijassa alokasaikana kun tupkointi oli täysin alikien mielivallasta riippuvainen ja sitten kun sai panna palamaan ja ne ensimmäiset henkoset. Uuh.

Suihkuvaahto näytti ihan tupakalta. En tiedä miten mutta kuitenkin. Viimeiseen tuntiin päässäni ei ollut yhtään ajatusta, joka ei liittyisi tupakkaan.

[/quote]

Hämmentää.

Kokeile sähkötupakkia, kuuluu olevan erittäin tehokas ja autenttinen.

[quote author="Heksu" time="02.01.2011 klo 14:24"]

Kokeile sähkötupakkia, kuuluu olevan erittäin tehokas ja autenttinen.

[/quote]

Älä ajattele tupakkaa. Varmasti tekee mieli jos aktiivisesti itseltään kieltää jotain. Vähän oveluutta addiktion poistoon.

[quote author="Hybrid" time="02.01.2011 klo 14:25"]

Älä ajattele tupakkaa. Varmasti tekee mieli jos aktiivisesti itseltään kieltää jotain. Vähän oveluutta addiktion poistoon.

[/quote]

100% käyttämistäni prosenteista on vääriä.

Hengessä mukana!

Lähde ulos lenkille, tai tee jotain muuta fyysistä, vaikka lumitöitä. Kun kestää nämä ensimmäiset päivät niin aikanaan ainakin minua alkoi helpottaa ajatus siitä, että kun on niin-ja-niin monta päivää kärvistellyt, ei enää viitsi polttaa ja antaa niiden päivien mennä hukkaan.

taisteluterveisin nimim. kohta 13 v. polttamatta...

[quote author="Pseudohippi" time="02.01.2011 klo 14:28"]

Hengessä mukana!

Lähde ulos lenkille, tai tee jotain muuta fyysistä, vaikka lumitöitä. Kun kestää nämä ensimmäiset päivät niin aikanaan ainakin minua alkoi helpottaa ajatus siitä, että kun on niin-ja-niin monta päivää kärvistellyt, ei enää viitsi polttaa ja antaa niiden päivien mennä hukkaan.

[/quote]

*kiitos kannustavista sanoista. Taidan lähteä kauppaan.

Pelottaa mennä Mitsuun. Mulla autolla ajamiseen liittyy todella vahvasti tupakki ja siellä on tuhkis täynnä natsoja. Mutta pitää tyhjentää se ajatella muista asioita. Typotan muuten ihan älyttömästi, joka toista sanaa pitää korjata ja kirjottamisnopeus on pudonnut.

Tupakoinnin lopettamisen myönteiset vaikutukset

* Tupakoinnin lopettamisen jälkeen verenpaine laskee ja syke hidastuu tupakointia edeltäneelle tasolle 20 minuutissa.
* Hiilimonoksidi on hävinnyt elimistöstä vuorokauden kuluttua ja nikotiini kahden vuorokauden kuluttua.
* Haju- ja makuaisti alkavat korjautua muutamassa päivässä.
* Yskä ja limannousu lievittyvät 1–2 kuukauden kuluessa.
* Keuhkojen toiminta paranee merkitsevästi 2–3 kuukauden kuluessa.
* Tupakoinnin lopettaminen vähentää koettua stressiä, ja lopettamisen jälkeen unen laatu paranee ja määrä kasvaa.
* Sydäninfarktiin sairastumisen riski puolittuu vuodessa.
* Aivoinfarktin riski vähenee tupakoimattomien tasolle 5–15 vuodessa.
* Keuhkosyövän vaara puolittuu kymmenessä vuodessa lopettamisen jälkeen.
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositu ... s/khp00042

Voi olla aika paha ylihuomenna ja tiistaina kun nikotiinin rippeetkin on hävinneet.

[quote author="Vatkain" time="02.01.2011 klo 14:32"]

[quote author="Pseudohippi"]Lähde ulos lenkille, tai tee jotain muuta fyysistä, vaikka lumitöitä. Kun kestää nämä ensimmäiset päivät niin aikanaan ainakin minua alkoi helpottaa ajatus siitä, että kun on niin-ja-niin monta päivää kärvistellyt, ei enää viitsi polttaa ja antaa niiden päivien mennä hukkaan.

taisteluterveisin nimim. kohta 13 v. polttamatta...[/quote]
*kiitos kannustavista sanoista. Taidan lähteä kauppaan.

Pelottaa mennä Mitsuun. Mulla autolla ajamiseen liittyy todella vahvasti tupakki ja siellä on tuhkis täynnä natsoja. Mutta pitää tyhjentää se ajatella muista asioita. Typotan muuten ihan älyttömästi, joka toista sanaa pitää korjata ja kirjottamisnopeus on pudonnut.

Tupakoinnin lopettamisen myönteiset vaikutukset

* Tupakoinnin lopettamisen jälkeen verenpaine laskee ja syke hidastuu tupakointia edeltäneelle tasolle 20 minuutissa.
* Hiilimonoksidi on hävinnyt elimistöstä vuorokauden kuluttua ja nikotiini kahden vuorokauden kuluttua.
* Haju- ja makuaisti alkavat korjautua muutamassa päivässä.
* Yskä ja limannousu lievittyvät 1–2 kuukauden kuluessa.
* Keuhkojen toiminta paranee merkitsevästi 2–3 kuukauden kuluessa.
* Tupakoinnin lopettaminen vähentää koettua stressiä, ja lopettamisen jälkeen unen laatu paranee ja määrä kasvaa.
* Sydäninfarktiin sairastumisen riski puolittuu vuodessa.
* Aivoinfarktin riski vähenee tupakoimattomien tasolle 5–15 vuodessa.
* Keuhkosyövän vaara puolittuu kymmenessä vuodessa lopettamisen jälkeen.
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositu ... s/khp00042

Voi olla aika paha ylihuomenna ja tiistaina kun nikotiinin rippeetkin on hävinneet.

[/quote]

Hämmentää.

Keskusteluun osallistuminen vaatii kirjautumista.