Gallup: Oletko mielestäsi outo?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletko omasta mielestäsi outo? Voit kertoa myös syyn miksi pidät itseäsi outona.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija
PieniKarhu
Outoa. Mistä sait mieleesi kysellä tällaisia? :D
Ootko ite?

Aiemmassa keskustelussa moni väitti olevansa outo. Pohdin ovatko oudot ihmiset kiinnostuneempia tieteestä kuin muut. Uskoisin että muut pitävät minua outona kun oppivat tuntemaan minut paremmin. Ulkoapäin en näytä erityisen oudolta.

Vierailija
Gravity
Aiemmassa keskustelussa moni väitti olevansa outo. Pohdin ovatko oudot ihmiset kiinnostuneempia tieteestä kuin muut. Uskoisin että muut pitävät minua outona kun oppivat tuntemaan minut paremmin. Ulkoapäin en näytä erityisen oudolta.

Oudot ihmiset kirjoittelevat tiedettä käsittelevällä keskustelupalstalle viestejä, joita tiede kieltäýtyy edes vilkaisemasta. Tällä perusteella olen outo, ja niin on moni muukin.

Vierailija
Gravity
Oletko omasta mielestäsi outo? Voit kertoa myös syyn miksi pidät itseäsi outona.

Minulla roikkuu usein vessapaperia kengän pohjasssa, räkää roikkuu poskella ja käytän naisten vaatteita. Hei mut mähän olen nainen, vaikkakin parrakas ja mulla on vehkeet jalkovälissä. Ei se miltä näyttää vaan miltä tuntee sisimmässään

Vierailija

No me vähän omituiset ja oudot jo kerroimme hieman itsestämme ketjussa "Outoihin ihmisiin suhtautuminen" jonka PieniKarhu oli tehnyt. Ja toisekseen, kuka ei meistä olisi outo? Kuka on normaali? millainen on normaali?

Jotta eipä tässä muuta kuin hyviä vointeja vaan kaikille oudoille. ja tietysti teille "normaali" ihmisille myös.....

Vierailija

Vai porukka on sitä mieltä , että on itsensä mielestä outo.... Noh , onhan se parempi olla outo kuin tyhmä jos ajatellaan posiitivisesti.

Vierailija

Kaipa joku voi minua pitää outona, kun valmistan itselleni teräshaarniskaa käytettäväksi sekä miekkailuvarusteena että keskiaikarekvisiittana.

Tavoitteena tämäntapainen:

Vierailija
Fourdder
Vai porukka on sitä mieltä , että on itsensä mielestä outo.... Noh , onhan se parempi olla outo kuin tyhmä jos ajatellaan posiitivisesti.

Joo ittekin olisin mieluusti outo, harmi että oon vaan tyhmä. Vai oonkohan molempia?? Mitähän muut ajattelee minusta? Ehkä outouttaan ei voi itse määritellä. Parempi olisi aloittaa uusi viestiketju. Samanlainen kuin "arvostele edellisen avatar". Tämän voisimme korvata; "Arvostele edellisen outous%"

0 - 100%

--------------------

"Ihminen on sitä mitä ajattelee olevansa."

Vierailija

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Monet ihmiset pitävät minua outona (joskus yläasteella jotkut jopa pelkäsi minua ) ja koska kuitenkin olen sosiaalinen eläin ainakin siinä määrin, että muiden mieleipiteet minusta vaikuttavat siihen miten itseni näen, niin kyllä on pakko myöntää että outouksia tulee tehtyä koko ajan.

Välillä ihmiset väittävät että tuijotan oudosti tai ettei sanomissani ole mitään järkeä vaikka itse pitäisin niitä hyvinkin fiksuina. Joskus taas en itse saa selvää omista ajatuksistani ja ihmisiltä saa (just... jos vaikka pysyisit vähän kauempana minusta)-katseita. aika hyvä saavutus. Parhaana pidän edelleen itse sitä, kun riparilla minua sanottiin noidaksi enkä edes tehnyt mitään sen eteen... tai ehkä sen verran että olin oma itseni siinäkin ahdistavassa juppiporukassa.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Ajattelen valtavirrasta poikkeasvasti, sekä huumorini on usein nopeaa tilannetajun soveltamista, eikä kaikki ole tässä samalla tasolla. Pidän myös joistain marginaalikulttuureista sekä -musiikista. Kritisoin yhteiskuntaa tavalla, jossa kukaan "normaali" ei ole kanssani samaa mieltä.

Vierailija

Outous on jotain, mikä normaaleilta puuttuu. Eli normaalit ovat itse asiassa hieman vajaita suhteessa outoihin. Jossain määrin vammaisia. Outous kertoo myös luonteen vivaihteikkuudesta. Tavallinen, normaali siis, on niin tylsä, ettei omaa poikkeavia vivahteita persoonassaan, eli siis persoonaton.

Persoonaton contra outo.

Vierailija

En koe itse olevani outo, vaikka joku, joka ei jaa arvojani ja maailmankatsomustani, voi pitää minua outona. Minun itserakkauttani ruokkii moni muukin asia kuin se miten outo ja vieras olen muille ihmisille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat