Nirsoilu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkä suhteen olette nirsoja? Tämä tuli mieleen tuota Rustot ja nahka ravintona .ketjua lukiessa. Itse olen kai poikkeuksellisen nirso. En nimittäin pidä hilloista, enkä niitä oikeastaan joudu syömäänkään, mitä nyt joskus kun tarjotaan täytekakkua. Lisäksi olen aina inhonnut vispipuuroa/marjapuuroa ja maksalaatikkoa, sekä kaalin hajua. Ennen luokallani oli poika, joka inhosi suklaata.

Sivut

Kommentit (23)

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Kananmuna, keitetty kananmuna, "laatta" lentää melkein pelkästä ajatuksesta, ja sappikaan ei tykkää.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Sitten varmaan jo tiedätkin että minä ennen nirsoilin lihan kanssa. Lopulta en enää pystynyt syömään, kun jänteet ja sellaisia kovia paloja kun sain suuhuni, niin alkoi oksettamaan.

Nyt olen noin vuoden ajan ollut vegetarian. Kasvissyöjä. Nyt en nirsoile.

Vierailija

Olen nirso maksalaatikolle ja keitetyille kasviksille. Kasvikset on hyviä sellaisenaan tai wokissa, mutta miksi ne pitää pilata keittämällä....

Vierailija

Kalanmaksa öljy, tiedän että se on hyväksi terveydelle. Nielaistuani lusikallisen sitä öljyä niin heti alkaa tulemaan oksennus liikettä kehossa. Meinaa siis tulla saman tien ulos.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Kalanmaksaöljy muutenkin on aika turhaa, koska siinä oleva A-vitamiini estää D-vitamiinin imeytymistä. Suosittelen siirtymään kalaöljykapseleihin, ne eivät maistu pahalle ja ovat tehokkaampia imeytymään.

Nervus rerum

Vierailija

paistettu kananmuna on pannassa. siihen liittyy muutakin tarinaa. en voi enää sietää sitä. keitetty kelpaa.

Vierailija

Kanaviillokki. Tilliliha. Kuminalla maustettu leipä. Hanhenrasvassa paistettu munakas.

Tuohon munakkaaseen liittyy tarina:

Olin taannoin lomalla Budapestissä. Hotellin aamiaisella katselin ihastuksella tarjontaa ja otin reilun palan munakasta. Maistettuani ensimmäisen suupalan silmäni meinasivat pullistua ulos kuopistaan ja jouduin pulauttamaan puoliksi pureskellun möykyn lautasliinalle.

Sitten alkoi höyrynpaine nousemaan ja ärräpäitä tulemaan. Tässäpä esimerkkiä, silloinen naisystäväni on tätä mieluusti kertonut jälkeenpäin:

"Mikä perkeleen pallopää pyörii täällä kyökin puolella? Jo nyt on saatana! Kyllä kastematokin osaisi munakkaan paistaa! jne..." Tässä olisi ehkä aihetta punastua kun hermot meni mutta...

Seuralaiseni oli onneksi kielitaitoisempi kuin minä. Hän kävi kysymässä keittiön puolelta että miten tuo munakas on valmistettu ja sai vastaukseksi että hanhenrasvassa se on paistettu.

Hävetti kyllä, onneksi en ääntä korottanut.

Enhän minä raukka ollut tottunut hanhenrasvassa paistettuun omelettiin.

Vierailija

höhöhöö Balt, helmiä sioille

niin, ei ollut tarkoitus loukata, tunnen vaan tilanteen suhteellisen tutuksi

"15 miljardia kärpästä ei voi olla väärässä. Paska on hyvää."

Vierailija

Minä en syö oliiveja. Tai sieniä. En sitten missään tilanteessa. Niin ja jo pelkkä karvasmantelin haju saa minut oksentamaan, eli siis en syö leivonnaisia joissa on karvasmanteliöljyä. En myöskään syö kesäkeittoa, livekalaa, janssonin kiusausta, silakkalaatikkoa tai pelkästä maksasta paistettuja pihvejä.

Balt, kuulostaa kapteeni Haddockin kielenkäytöltä, jos olet joskus Tinttejä lukenut Ja syystäkin, kuka ihme on ensimmäisenä ajatellut, että "hei, miltäköhän kananmuna maistuisi jos se paistettaisiin nokareessa valkoista, kokkareista hanhenrasvaa"? Ihan varmasti ranskalaiset

Vierailija

Bayern frühstück Saksalaisessa rekkakuskien suosimassa hotellissa sai aikaan Kunkun elämän ainoan ruokamyrkytyksen.

Kyseessä on iso munakas, jossa on herkkusieniä vihanneksia ja taisi olla vielä kinkkuakin...

Mutta k.o. ihanuutta ei oltu paistettu ihan kiinteäksi ja seurauksena kohtuullisen epämukava olo seuraaviksi tunneiksi.

Ilman sairaalareissua selvisimme, mutta elinikäiset arvet saimme sieluumme liittyen puoliraakoihin kananmuniin. Vieläkin tavoittelee kuninkaallista oksennusta, kun muistelemme inhaa velttoa munalettua...

Vierailija

Minä nirsoan nirsoilevia ihmisiä. On helvatan ärsyttävää, jos henkilö kysyy se tietty epäilevä ilme naamallaan: "Mitä tuossa on?" kaikesta vähänkin makaronilaatikkoa epäilyttävämmästä. Eritoten nirsot lapset osaavat olla ärsyttäviä.

ps. Pinaattikeitosta nirsoilua ei lasketa.

Vierailija

Itse olen suhteellisen kaikkiruokainen ihminen, eli kaikki menee paitsi maksapihvit, pelkkä ajatuskin vääntää vatsaa. Vielä vanhempieni luona asuessani hoidin aika paljon ruoanlaittoa, ihan vain koska pidän siitä. Aina jos pikkuveljeni (10v.) sattui olemaan kotona, piti hänet istuttaa tietokoneen tai TV:n ääreen, jotta kokille jäisi työrauha. Suunnattomasti ottaa päähän kun hartaasti ja huolella valmistettu ateria ei sitten kelpaakkaan, koska siinä sattuu olemaan sipulia liian isoina paloina!!

Vierailija
dinoflagellat
Minä nirsoan nirsoilevia ihmisiä. On helvatan ärsyttävää, jos henkilö kysyy se tietty epäilevä ilme naamallaan: "Mitä tuossa on?" kaikesta vähänkin makaronilaatikkoa epäilyttävämmästä. Eritoten nirsot lapset osaavat olla ärsyttäviä.

ps. Pinaattikeitosta nirsoilua ei lasketa.

Miksei? Pinaattikeittohan on hyvää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat