Lopun alku

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Seuraava oman sukupolvemme "Armageddon" alkaa Amerikasta. Ratkaisevana tekijänä tälle on vuonna 2003 alkanut Iraqin sota.

Kaikista suurimman tuhon mitä Iraqin "vapaustaistelijat" ovat aiheuttaneet, on Amerikan poliittisen kulttuurin tuhoamisen. Vielä Clintonin hallintokaudella Amerikka oli vielä pääosin rauhaa rakastava, melkein kaikessa esimerkkiä näyttävät maa.

Nyt Amerikka on viittä vaille sisällis-sodan partaalla. Ratkaisevaa osaa tässä kaikessa näyttelee nimen omaan Iraqin sota. Se "militarisoi" Amerikan kulttuurin, jolloin poliittisia erimielisyyksiä esim siirtolaisuudesta ei enää tulla ratkaisemaan puheilla, vaan luodeilla. Toisin sanoen;Demokratia tuhoutuu, ja sen tilalle tulee silkka raaka väkivalta!

Tämä sota tulee merkitsemään niin sanotun "Amerikkalaisen imperiumin" loppua aivan samalla lailla kuin ensimmäinen maailmansota merkitsi Euroopan voimakasta taantumista. Tästä lähtin poliittiset kysymykset esim siirtolaisuudesta, ulkopolitiikasta ja verotuksesta tulevat menettämään täysin merkityksensä. Tulevaisuudessa Amerikassa tullaan käymään vain yksi suuri poliittinen taistelu;taistelu selviytymisestä! Tästä saattaa myös alkaa niin sanottu "Kiinalainen vuosisata"

Kommentit (7)

Vierailija
Echi
Taas tulee maailmanloppu...

Raamatussa se ennustetaan joka vuosi jokaiselle vuodelle, mutta sitä ei toivota. Jos Ameriikka ajautuu sisällissotaan, pelastaakseen itsensä, se aloittaa maailmansodan, johon ei kukaan suostu osallistumaan. Kaikki kansat istuvat alas ja U:S:A tuhoaa itsensä pelastaen maailman Jenkki-kommunismiltä, terästeollisuuden tuki-dollareilta. Jenkit ovat kommunistisempia kuin kiinalaiset.

Vierailija

En usko siihen,että itse ihminen tuhoais itse itsensä.
Kyllä se loppu tulee tuolta kauempaa..
Ja mitä tulee yhdysvaltain sisällissotaan.Sitä ei vaan niin tule tapahtumaan ihan heti!

Vierailija

Jos tyhmiä apinoita ei saada kuriin kovilla sanoilla,
niin ainoa konsti on kovat piipussa.

Irak on niitä ainoita maita, jonne USA uskaltaa hyökätä.
Todelliset uhat USA jättää väliin, tappion pelossa.

Vierailija

Mamma mia,
No USA lähinnä on nolannut itsensä tuolla Irakin sodalla, vankien kohtelusta saamallaan julkisuudellaan ja viimeisenä noilla jälleenrakennusrahojen väärinkäytöksillään,

Mutta en usko, että sisällissotaan USA siitä syystä kuitenkaan joutuu.
Jollain lailla moraali on ollut kateissa. Toivotaan, että se sieltä sentään löytyy. Aina on hyvä uskoa hyvään tahtoon myös valtion osalta.

Vierailija
Echi
Taas tulee maailmanloppu...

Ainahan se on tulossa, viimeistään sitten, kun aurinko räjähtää punaisena jättiläisenä. Mutta ihmiset luultavasti onnistuvat hävittämään itsensä sitä ennen.

Luulen, ettei USA:han tule sisällissotaa. Vaan että se ajautuu taloudelliseen kriisiin.

Toiseen tulemiseen minä uskon vain lakanoiden välissä.

----
Perjantai-ilta, ja kommenttini yhtä asiallisia kuin uskontojen tyrkyttäminen tiedepalstalla.

Uusimmat

Suosituimmat