Hauskan erilainen "älykkyystesti"

Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt30.9.2005

Meille kaikille testien ystäville: http://www.ilmatar.net/~np/aly/

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Melko mahoton! 15 sain aika pienellä pähkäilyllä, ja sitten en yhtään enää. Pariin-kolmeen luulisin tietäväni vastauksen, mutta ilmeisesti syntaksini mättää. Tai sitten ei.

Vierailija
tupakka
Sain 9/33

Muutama on helppo, mutta kyllä sieltä vaikeitakin löytyy(siis niistä ratkaisemistani)

Siis mietin noin 10 min...

Tämä saattaa kuulostaa kateellisen ihmisen valitukselta, mutta olen helposti tylsistyvää lajiketta.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Ensin jäin 18:aan, mutta sitten vaihdoin kirjoitusasua muutamassa vastauksessa ja nostin tuloksen 23:een, nyt 26:een ohjelman mukaan, mutta itse laskiessa vain 18. Antaakohan se bonuksia joistain vastauksista?

Ihmetyttää kun nuo pienimmät on melkein kaikki ratkaisematta.

Vierailija
Maximilian
Melko mahoton! 15 sain aika pienellä pähkäilyllä, ja sitten en yhtään enää. Pariin-kolmeen luulisin tietäväni vastauksen, mutta ilmeisesti syntaksini mättää. Tai sitten ei.

Eläs nyt valehtele, vai 15, huh ite sain 8 oikee ja 5 puoliksi. Ei näkyny oikeita vastauksia. Missä ne on ? kerro sinä omas jos et tiä muuta

Vierailija
Noor
Tällä hetkellä 12/33, pidän sen auki tuossa taustalla ja käyn välillä pohtimassa.

Minä kun kävin pohtimassa, nii vanhat vastaukset oli kadonna johonki

iisakka
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt30.9.2005
tupakka
tupakka
Sain 9/33

Muutama on helppo, mutta kyllä sieltä vaikeitakin löytyy(siis niistä ratkaisemistani)

Siis mietin noin 10 min...

Tämä saattaa kuulostaa kateellisen ihmisen valitukselta, mutta olen helposti tylsistyvää lajiketta.

No mullahan meni tuo 10 min ennen kuin keksin paljon mitään. Sen jälkeen lyhyessä ajassa monta.

No mitähän älykkyyden osa-aluetta tämä testi mahtaakaan mitata? Vaihtelua ainakin "palikkatesteihin".

Vierailija

Ding Ding, tuo on todella hyvin. Jäin nyt jumiin 14 oikeaan, muutaman tiedän osittain, mutta en saa muotoa oikeaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat