Lisää Pähkinöitä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun näköjään tykkäätte noista pähkinöistä, niin pasteempa tänne tämän jo hiukan wanhan jutun.

http://deathball.net/notpron/levelone.htm

Pelin idea on päästä seuraavalle tasolle keinolla millä hyvänsä. Kaikki on sallittua.
Huom! Vaatii jonkinlaista osaamista html-koodin tulkinnassa ym. pienessä kivassa. Saattaa olla hermoja raastavaa

Kommentit (11)

Vierailija

Ei tarvitse kolmostasolla tajuta koodista mitään:)

Se kuvahan antaa selkeän vihjeen miten nelostasolle pääsee.

Tämäpäs mukava pähkinä, katsotaanpa mihin asti pääsee.

Vierailija
tupakka
Vitosesta ei pääse eteenpäin(siis en pääse).

Katos sen valkosen tekstin "What was the name of this song again?" yläpuolelle. Gammaa kannattaa säätää kirkkaammaksi jos on pimeä näyttö.

Vierailija

Tuo on yllättävän addiktiivinen peli. En tiedä monta tasoa siinä on, mutta joskus itse pääsyt 14 tai 15 tasolle

Vierailija
Palk0
tupakka
Vitosesta ei pääse eteenpäin(siis en pääse).

Katos sen valkosen tekstin "What was the name of this song again?" yläpuolelle. Gammaa kannattaa säätää kirkkaammaksi jos on pimeä näyttö.

Juu oonhan minä tuon nähny, mutta en vaan silti saa selville oikeaa vastausta vaikka kuinka googletan.

Vierailija
tupakka
Palk0

Juu oonhan minä tuon nähny, mutta en vaan silti saa selville oikeaa vastausta vaikka kuinka googletan.

Kai huomasit, että kuvassa on toinenkin rivi tekstiä (vähän ylempänä)...

Vierailija

Jos millään ei pääse tasoa läpi, niin googlella löytää esim sanoilla "notpron lv5" vihjeitä/valmiita vastauksia

Vierailija
Arla
tupakka
Palk0

Kai huomasit, että kuvassa on toinenkin rivi tekstiä (vähän ylempänä)...

Kyllä huomasin sen näkymättömän rivin siinä. Yhden sellaisen onko siinä vai enemmänkin niitä näkymättömiä?

(EDIT)Hmm... nytkun googletin niin löyty.. viimeks ku tätä pelasin ni ei..(EDIT)

Uusimmat

Suosituimmat