Poikien tekemä kehuttu kokoillan elokuva eilen kakkosella

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänään YLE2 klo 22:05
Muista katsoa!

Star Wreck VI: In the Pirkinning
IMDb 7.6/10 (huippu arvosana)

Sivut

Kommentit (48)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

TV-lehti antoi tekeleelle yhtä huonot arvostelut kuin minäkin.

Se ei suostunut ottamaan huomioon sitä että raina lukeutuu skifi-genreen, niin kuin en minäkään. Mutta tämä keskusteluhan on jo käyty täällä. Silloin jäin melko yksin. Kliseet, tönkkösuolattu näyttelijätyö, tahaton mutta totinen komiikka ovat skifin tavaramerkkejä, ja niitä jalostamalla saa aina taatun, pienen vähemmistön varauksettoman ihailun osakseen. Kivat efektit, mutta mitä helvataa sitten!

Ai niin. Ne on tehty kotikoneella. Unohin, ja sen ettei tätä pätkää saa arvostella .-)

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Pinky&Brain
Loptio
Maailman katsotuin suomalaiselokuva
???
Midä viddua.

Pitänee paikkansa, jos unohdetaan TV-katsojat.

Eli jos lasketaan elokuvateatteri-, DVD- ja nettikatsojat, niin Star Wreck lienee katsotuin (tietenkin sillä oletuksella, että kaikki ne reilut neljä miljoonaa lataajaa ovat sen myös katsoneet). Mies vailla menneisyyttä on kai näytetty TV:ssä ainakin Ranskassa, jolloin se voi hyvinkin olla katsotuin suomalainen elokuva.

Vierailija

Tekele on toki tökkö, mutta samalla tavoin ihana, kuin iltamanäytelmät ja teinivideot. Että jotain tehdään vielä pelkän huvin eikä vain rahan takia.

Minun silmissäni se tekee filkasta söden!

Mummo
pahvikulisseihin kaipaava

Vierailija

Eiköhän katsotuin suomalainen elokuva ole Tuntematon?
Joka vuosi sen näkee varmaankin miljoona suomalaista...(?)

Vierailija

Jos joku ei ole tätä leffaa vielä nähnyt niin nyt kannattaa katsoa.
Tämä elokuva on kaikin puolin loistava, kulttuurillinen ihme suorastaan

Vierailija
Vaari
..Kivat efektit, mutta mitä helvataa sitten!

Ai niin. Ne on tehty kotikoneella. Unohin, ja sen ettei tätä pätkää saa arvostella .-)

Jännä homma, että ne ovat todellakin tehty "kotikoneella"
ja silti nämä animaatiot ovat vähintäänkin Hollywood-tasoista.

Aluksi ajattelin, että poijjaat ovat "leikelleet" kovalla rahalla tehdyistä
Star Trek-elokuvista nuo lentelyt avaruusaluksilla,
kunnes näin taistelualuksessa olevan tekstin..

Vierailija
kunkku
Eiköhän katsotuin suomalainen elokuva ole Tuntematon?
Joka vuosi sen näkee varmaankin miljoona suomalaista...(?)
:idea:

Pitää paikkansa. Elokuvasäätiön mukaan katsotuimmat suomalaiset elokuvat leffateattereissa ovat
- Tuntematon Sotilas (Laine)
- Kulkurin valssi
- Täällä pohjantähden alla

Se ei käy ilmi, onko tilastoissa huomioitu elokuvan ulkomailla saamat katsojaluvut.

.
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt10.9.2005
Vaari
TV-lehti antoi tekeleelle yhtä huonot arvostelut kuin minäkin.

Se ei suostunut ottamaan huomioon sitä että raina lukeutuu skifi-genreen, niin kuin en minäkään. Mutta tämä keskusteluhan on jo käyty täällä. Silloin jäin melko yksin. Kliseet, tönkkösuolattu näyttelijätyö, tahaton mutta totinen komiikka ovat skifin tavaramerkkejä, ja niitä jalostamalla saa aina taatun, pienen vähemmistön varauksettoman ihailun osakseen. Kivat efektit, mutta mitä helvataa sitten!

http://www.pixoff.net/fi/index.asp

Vaarille muistutus amatöörielokuvista

Vierailija
Snaut
Elokuvasäätiön mukaan katsotuimmat suomalaiset elokuvat leffateattereissa ovat
- Tuntematon Sotilas (Laine)
- Kulkurin valssi
- Täällä pohjantähden alla

Se ei käy ilmi, onko tilastoissa huomioitu elokuvan ulkomailla saamat katsojaluvut.

Sama se(?)

Katsotuin mikä katsotuin. Olivat katsojat sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia...

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
.
http://www.pixoff.net/fi/index.asp

Vaarille muistutus amatöörielokuvista

Kiitos piste. Mielenkiintoinen linkki. Se ei kuitenkaan muuta minua amatöörikatsojaksi eikä auta minua aliarvioimaan muidenkaan katsojien älykkyyttä, rehellisyydestäni puhumattakaan.

Ajattelen että paras keino arvostaa tämän tällä hetkellä töllöstä tulevan elokuvan tekijöitä on olla suhtautumatta siihen alentuvasti. Jos tekijät ovat jotenkin avuttomia ja vähälahjaisia, olisi kenties paikallaan pehmentää elokuvaan kohdistuvaa kritiikkia. He pyrkivät kuitenkin mitä ilmeisimmin elokuvantekijöiksi elokuvantekijöiden joukkoon, tai ovat jossain vaiheessa kenties ajattelleet pyrkivänsä, otaksun, omassa genressään. Sellaiset tekevät elokuvia niille jotka mielellään olisivat elokuvankatsojia elokuvankatsojien joukossa.

Tuo tuherrus ei täytä mittaa tässä seurassa. Sen näyttämistä televisiossa kummaksun. Sitä minä vain.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari

Tuo tuherrus ei täytä mittaa tässä seurassa. Sen näyttämistä televisiossa kummaksun. Sitä minä vain.

Niin, tv:ssä pitää olla vähintään extreme duudson -tason ohjelmaa!

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

sehän oli ladattu sieltä poikien sivuilta ja sieltä linkitetyiltä mirror sivuilta vissiin sen neljä miljoonaa kertaa, mutta sitä ei tiedä erkkikkään kuinka paljon se on levinnyt esim p2p verkkojen kautta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat