Savolainen painevoimalaki

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen elämän sivutyönä selvittänyt, että gravitaatiovoimaa ei ole olemassa.

Kaikki perustuu paineeseen, joka perustuu tiheään käpertyneen energian avautumisesta vähemmän tiheäksi, niin että itse energia sijaitsee tilassa, joka ei ole mitään.

Tuo taustatila omaa kolme tilaulottuvuutta ja näin kaikki ihmisten keksimät ylimääräiset tilaulottuvuudet ovat Savolaisittain sanottuna simsalapimtilaulottuvuuksia, joita ei ole oikeasti olemassa.

;):)

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=4034

Sivut

Kommentit (35)

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
J oulu P ukki S avosta

Kaikki perustuu paineeseen, joka perustuu tiheään käpertyneen energian avautumisesta vähemmän tiheäksi, niin että itse energia sijaitsee tilassa, joka ei ole mitään.

Siis gravitaatiovoima on purkautumistaan odottava pieru savolaismiehen kalakukon turvottamassa vatsassa?

Mitä voimaa edustaa sitten se keltainen neste, mikä täyttää savolaismiehen hörökorvien välisen tilan, joka sekään ei ole mitään?

Että tällaisia ajatuksia tänään.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Sadut muuttuvat todeksi, kun niitä tarpeeksi monta kertaa toistaa
-sen vuoksi monet ihmiset uskovat myös esim. raamatun kertomuksiin.

Se, ettei Jukteri ymmärrä suhteellisuusteoriaa,
ei yksistään riitä todistamaan hänen ihmeellisiä väitteitään oikeiksi.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
J oulu P ukki S avosta

Kerro joku luonnon ilmiö, jota ajatukseni ei voi mielestäsi selittää.

Minäpä kerron. Ota käteesi tiiliskivi. Nouse seisomaan ja siirrä tiili varpaidesi yläpuolelle. Päästä irti. Muutaman sekunnin kymmenyksen kuluttua tunnet gravitaation vaikutukset niin selvästi, että tulet aivan varmasti vakuuttuneeksi gravitaation olemassaolosta.

Vierailija
Neutroni
Minäpä kerron. Ota käteesi tiiliskivi. Nouse seisomaan ja siirrä tiili varpaidesi yläpuolelle. Päästä irti. Muutaman sekunnin kymmenyksen kuluttua tunnet gravitaation vaikutukset niin selvästi, että tulet aivan varmasti vakuuttuneeksi gravitaation olemassaolosta.

Uskotko todella niin?

Jukteri annan sinulle uuden teorian spämmättäväksi:
Tyhjyydessä on työntövoima -painovoimaa ei ole.

Alahan mainostamaan, ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Kaikki ovat jo kyllästyneet käpertyneisiin energiakeskittymiisi.

Vierailija

Joku voi vielä luulla, että omena tippuu kohti maan pintaa, mutta ennakkoluulottomat ihmiset ymmärtävät, ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää.

Eihän aurinkokaan kierrä meitä, vaikka siltä äkkiseltään näyttää ja tuntuu.

Vierailija

Eikö ole jännää?

Maakeskisesti ajatelleet eivät todellakaan tunteneet maapallon liikettä auringon ympäri tai maapallon pyörimistä akselinsa ympäri.

Mutta me tunnemme miten maan pinta työntyy koko ajan poispäin maapallon keskipisteestä ja silti te yritätte epätoivoisesti pitää kiinni pinttyneestä, vanhasta ja väärästä ajattelutavastanne.

Haloo pahvit, herätkää.

Vierailija

Minäpä kerron. Ota käteesi tiiliskivi. Nouse seisomaan ja siirrä tiili varpaidesi yläpuolelle. Päästä irti. Muutaman sekunnin kymmenyksen kuluttua tunnet gravitaation vaikutukset niin selvästi, että tulet aivan varmasti vakuuttuneeksi gravitaation olemassaolosta.[/quote]

Itseasiassa tulen päivä päivältä vakuuttuneemmaksi siitä ettei gravitaatiota todellakaan ole olemassa.

Tuo kuvaamasi ilmiö selittyy yhden yksinkertaisen periaatteen mukaan.

Periaatteen, jossa on vain yksi voima.
Savolainen Painevoima.

Eikä neljää eri voimaa, niinkuin tämän päivän huuhaa fysiikalla on.

Vaan eipä ihme, ettei teillä vielä ole fysiikan kaiken teoriaa.

Ettekö te tunne miten maan pinta työntyy koko ajan poispäin maapallon keskipisteestä?

On helpompi ymmärtää, että ihmiset aikoinaan katsoivat auringon kiertävän meitä, koska emmehän tunne maapallon liikettä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005

Uskotko todella niin?

Turha toivo, tuo kaveri ei opi.

Vierailija

näitä lukiessa alkaa tuntua, että järki alkaa työntyä pois päästä.

tuo`jukterin "ajatus" hyvällä mielikuvituksella selittäisi sen miksi savolaiset eivät leijannneet jo aikaa sitten avaruuteen, vaan putosivat puusta päälleen. Mutta mitens selittää savolainen astronautti sen, kun avaruudessa kalakukko alkaa pyrkimään kohti suurinta massakeskittymää? ei varmaan sen kyseisen massakeskittymän kasvulla?! Ja jos selittää, niin miten?

älä ruoki janiinedelleen.. tiedetään.

Vierailija
Neutroni
J oulu P ukki S avosta

Itse asiassa tässä voisi ehkä alkaa halkoa hiuksia...

Se, miksi varpaisiin sattuu, on sähkömagneettisen voiman aikaansaannosta. SM-voiman takia varpaiden atomit eivät halua mennä toistensa sisään, minkä aiheuttamat paineenvaihtelut tuntuvat kipuna.

Toki koko maailmankaikkeus näyttäisi kovin erilaiselta ilman muita voimia.

Vierailija

Minä muuten olen sivutyönä selvittänyt, ettei tällä palstalla ole ketään, joka kirjoittaisi tänne mitään. Edes minua. Siksi, vaikka olisittekin eri mieltä, olette väärässä, koska teitä ei edes ole. Ja eri mieltä kuin kuka? Eihän minuakaan ole.

Todistakaapa vääräksi.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
J oulu P ukki S avosta

Jukterismi. Sitä ei voi järkisyillä selittää. Ei, ei ja ei...

Same shit, different day...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat