Tipaton tammikuu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse suoriuduin tästä puuhasta puhtain paperein, miten muille kävi?

Sivut

Kommentit (20)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23129
Liittynyt16.3.2005
Armitage
Itse suoriuduin tästä puuhasta puhtain paperein, miten muille kävi?

En minä mitenkään tarkoituksella viettänyt viinatonta kuukautta, mutta nyt ei sattunut mitään ryyppypippaloita. Nollalinjalla siis oltiin.

Vierailija

Miksi ihmeessä pitäisi viettää moista? Jos kokee että juo liikaa voi vähentää juomista milloin huvittaa. En juonut uutena vuotena yhtään sen enempää kuin normaalistikaan, joten mitään erityistä syytä kuukauden juomattomuuteen ei ollut.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13271
Liittynyt23.6.2005

Meni kusiksi jo kahden viikon jälkeen. Muttei pahasti, mitään räkäreitä ei ole tapana juuri vetää...

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Lipsui hieman tammikuun ensimmäisenä viikonloppuna mutta siitä asti ole ollut ilman mikä on hyvä suoritus itselleni vanhana tapajuoppona

Vierailija
Echi
Miksi ihmeessä pitäisi viettää moista? Jos kokee että juo liikaa voi vähentää juomista milloin huvittaa. En juonut uutena vuotena yhtään sen enempää kuin normaalistikaan, joten mitään erityistä syytä kuukauden juomattomuuteen ei ollut.

Mulla oli aika päivittäistä kulutusta ennen tammikuuta, ja se alkoi jo tuntua väsymyksenä, joten teki mulle hyvää. ei tollaista tarvitsekaan jos ei ole mitään ongelmia alkoholin kanssa. Toisaalta, ei tehnyt kovinkaan tiukkaa olla juomatta, eikä vieläkään tunnu tarvetta, joten ehken ollut niin koukussa, vaikka tulikin juotua melkein päivittäin.

Vierailija

Vaalilaskennan aikana piti ottaa pulssintasoituskonjamiini, mutta muuten on promilletonta ollut elo. Viinipiirin kanssa käytiin taidenäyttelyissä.

Olen lisäksi laihdutellut tupakkalakon ja joulun tuomia kiloja pois.

Näin synnintekomahdollisuudet ovat todella vähäiset: Kiroilu on nykykieltä, vanhempani ovat aikapäiviä sitten maatuneet eikä kukaan rupea edes huorintekoon..

Koska paheiden summa on vakio, olen yrittänyt ahkerasti kahdehtia naapurini karjaa ja palvelijoita

Kuvaketjunkin veivät, vanhan ainoan ilon

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Oi Mummo, minkälaista karjaa naapurisi kasvattavat?

Itse olen niin satunnainen käyttäjä ja aniharvoin yli kohtuuden menevä (kontrollitarve!) että tipaton kuukausi kuulostaa jokseenkin turhalta. Nenä on kalpea muutenkin, pitäisiköhän ruveta juomaan että tulisi väriä?

Mutta juominen jäi satunnaiseksi liraukseksi viskiä satunnaisessa iltakaakaossa. Mikään ei lämmitä paremmin kuin tippa viskiä kuumassa kaakaossa, etenkin jos viski on sukulaiselta joululahjaksi saatua merkkiä, jota ei raakana (eikä paistettunakaan) joisi edes hengenhädässä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Pieni runsasrotuinen koiranpoika heillä

Maksa-arvot ovat aina olleet ihen hyvät, mutta alkoholissa on paljon energiaa, jota täytyy painonpudotuksessa välttää.

Pienikokoinen ja eläkkeellä löhävä naisihminen saa laihduttaessaan syödä tosivähän. Jotta suojaravintoaineita tulisi riittävästi eikä nälkä iskisi, tyhjät kalorit pitää kiertää.

Muutama liikakilo on helpointa pudottaa alkuunsa. Tupakkalakko pienentää perusenergian kulutusta, joten syömisiä pitää vahtia entistä visummin. Kunhan liukkaus keväällä sulaa, pääsen taas kävelemään enemmän. Silloin voi poltetut kalorit tasata viinilasillisilla tai jopa kesäterassien oluilla.

Mummo
uneksija

Vierailija

Tipaton piti kuten aina ennenkin. Haasteettomuuden takia lisäsin kofeiinittomuuden tammikuun askareisiin. Sen kanssa meinasikin sitten lipsua, mutta onnistuin.

Siinä teille muille kofeiininarkkareille haastetta

Vierailija

Ajattelin pitää huumettoman helmikuun ja murhattoman maaliskuun. Myös homoilematon huhtikuu on suunnitelmissa, ja tupakoimaton toukokuu. Eiköhan siinä ole kieltäytymistä alkuvuodelle tarpeeksi. Joten tammikuussakaan en tippaakaan ottanut, vaan pullotolkulla.

Vierailija

En pystynyt viettämään tipatonta tammikuuta, sillä tipoittain en ole koskaan
ottanutkaan, aina on pitänyt laskea lorottamalla. No, raskas työ vaatii raskaat huvit, mutta kontrolloitava välillä on, se on tosi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat