Kirjallisuuseura

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olisiko täällä foorumilla kiinnostusta pitämään kirjallisuuseuraa?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Päätetään sitten, että jokainen lukee kerran kuukaudessa yhden kirjan uja sitten siitä keskustellaan. Ehdotan ensimmäiseksi kirjaksi Bo Carpelanin Kesän varjot.

Vierailija

Sinänsä kyllä voisin olla kiinnostunut. En tosin ehtine aktiivisesti lukea ja kommentoida romaaneja juuri nyt. Carpelan ei ole ehkä ykkösenä listoillani, mutta ei minulla mitään aktiivia häntä vastaankaan ole. Jos löytyy muutama muu, niin lupaan yrittää ehtiä lukemaan tuon. Se onkin ennestään outo minulle.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Ehdotus on erittäin kyllä. Kirjakin kelpaa. Minä myös otan molemmista vaarin ja palaan asiaan.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Toivon Coachin yllätyksellisen kulttuurialoituksen, sen aiheuttaman innostukseni ja toimittaja Nykäsen luomalta romaanihenkilö Raidilta lainaamani lakonisen lupaukseni myötä myös, että otttaisimme huomioon sitten kommenteissamme myös suomen kielen perussäännöt. Tässä on mahdollisuus nimittäin sekä kouluttaa että kouluttautua.
49

EDIT:
49... jolla ei ole koskaan ollut kylliksi oppia ojassa olemisesta auton auttamista lukuun ottamatta. "Lyöntivirheet sikseen" voisi tähän sanoa Raid :D. Iskenpä nyt kannettavani kannen tältä illalta kiinni. ja siirryn akkujen lataukseen.

Vierailija

Yritän ehtiä mukaan. Minulla on nytkin pari kirjaa työn alla: Saul Bellow'n Herzog ja Heinrich Böllin Erään klovnin mietteitä - kumpikin kirja-alen satoa. Carpelanin voisin koettaa löytää kirjastosta, nuo omat kun voivat odottaa hyllyssä.

Siis mukana, jos suinkin ehdin.

Vierailija

Yhdyn aiempaan kommentoijan viestiin. En kirjoita mitään, muuta kuin ylioppilastutkintoa. Sen jälkeen toivottavasti aikaa hyvälle kirjallisuudelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat