Koiperhosista eroon?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ystävien taloudessa on taas jokatalvinen koiongelma käynnissä. Kirpputorivaatteista kai oli se tartunta tullut. Googlella ei kuulemma oikein löydy tietoa. Osaatteko neuvoa mitkä olisivat hyviä keinoja niistä eroon pääsemisessä?

Alkuperäinen kysymys täällä.

Kommentit (4)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
Katja.
Ystävien taloudessa on taas jokatalvinen koiongelma käynnissä. Kirpputorivaatteista kai oli se tartunta tullut. Googlella ei kuulemma oikein löydy tietoa. Osaatteko neuvoa mitkä olisivat hyviä keinoja niistä eroon pääsemisessä?

Nyt kun on pakkasta, voi rahdata kaikki villavaatteet pihalle muutamaksi vuorokaudeksi. Sitten vaatteet muovisäkkiin ja koimyrkkyä perään. Ei koista pääsemiseksi ole mitään pehmeää mutta luotettavaa keinoa.

Vierailija

Naftaliinihan siihen auttaa. Sitä myydään sellaisten nappien muodossa mutta en nyt ole varma saako niitä enää Suomesta. Itse olen joskus ostanut niitä nappeja Virosta, ja siellä ainakin maaseudun puodeista niitä edelleenkin löytyy.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
Snaut
Naftaliinihan siihen auttaa. Sitä myydään sellaisten nappien muodossa mutta en nyt ole varma saako niitä enää Suomesta. Itse olen joskus ostanut niitä nappeja Virosta, ja siellä ainakin maaseudun puodeista niitä edelleenkin löytyy.

Suomesta saa, oliko se nyt diklooribentseeniä tuohon tarkoitukseen. Koista en tiedä, muttä kyllä se turkiskuoriaisiin tehoaa. Julmaa myrkkyä tuokin on, mutta realimaailma nyt vain on siitä ikävä että turvallisuus ja tehokkuus eivät samassa tuotteessa yhdisty.

Vierailija

Joo, vaatteet pakkaseen vois myös tehota, nyt on täällä suomessa ainakin hyvät kelit siihen. Vai siis kaverit Australiassa?

EDIT: Ups, anteeksi Neutroni, olitkin jo kerennyt mainita pakkasen...

Uusimmat

Suosituimmat